...

Aktualności

Zamów z ZiO

ZiOapp to nowa aplikacja do zamawiania jedzenia na wynos. Stworzona w czasie pandemii, ma być alternatywą dla innych platform „food delivery”. Stawiającą na lokalne firmy i dającą więcej korzyści restauracjom. Partnerem ZiOapp jest Grupa MTP.

Dla zamkniętej od końca października gastronomii jedynym ratunkiem jest sprzedaż jedzenia na wynos. Tzw. „dowozy” są w większości realizowane przez firmy w tym się specjalizujące, które mają swoje sieci kurierów i aplikacje, przez które składa się zamówienie. O ile dla klienta proces zamawiania jest łatwy i przyjazny, z punktu widzenia lokalu już tak dobrze nie jest.

– Aplikacje narzucają wysokie marże, które tłumaczą swoimi kosztami, ale dla restauracji są one na tyle wysokie, że bardzo trudno jest zrobić z tego biznes – mówi Maciej Czekała, twórca ZiOapp. – Kolejnym dużym problemem jest regularna wypłacalność do restauracji: wszystkie systemy działają na zasadzie w pełni scentralizowanej, tzn. jeśli kupujemy coś od restauracji X przez daną platformę, te pieniądze nie idą od razu do restauracji, tylko do platformy. I ona po jakimś czasie wypłaca pieniądze lokalowi. Zdarza się, że są opóźnienia, a dla restauracji każdy dzień zwłoki może oznaczać utratę płynności finansowej – dodaje.

ZiO, czyli Zamów i Odbierz, powstała kilka miesięcy temu i z założenia ma być alternatywą dla innych aplikacji „food delivery”. Kieruje się hasłem „Zamawiam świadomie, wspieram lokalnie”. Z punktu widzenia klienta działa tak samo: jest lista restauracji, menu każdej z nich, płatność online i informacja o czasie dostawy. Jedzenie można odebrać samemu albo skorzystać z dowozu. Zupełnie inaczej ZiOapp wygląda „od kuchni”.

– Płatność idzie od razu do restauracji – tłumaczy Maciej Czekała. – Nie mamy własnych dostaw i nie chcemy ich mieć. Są na rynku firmy kurierskie, małe lokalne biznesy, które lubią to, co robią i robią to dobrze. I to im chcemy dać pracę. Integrujemy się z nimi i przy pomocy naszej aplikacji dostarczamy im klientów i zleceń.

ZiOapp ma najniższą prowizję na rynku (5 proc.) i nie ma ukrytych kosztów. Każdy właściciel restauracji wie, jakie koszty poniesie z tytułu korzystania z ZiOapp, ma także kontrolę nad menu i promocjami.

– ZiOapp to rewolucja na rynku „food delivery” i cieszę się, że możemy być jej częścią – mówi Tomasz Kobierski, prezes zarządu Grupy MTP, która jest partnerem ZiOapp. – Wspiera lokalne biznesy i co ważniejsze: edukuje w zakresie świadomej konsumpcji. Ma już grono stałych, lojalnych klientów, którzy wiedzą, że z ZiOapp bardziej wspierają gastronomię niż za pomocą innych aplikacji do zamawiania dań na wynos.

ZiOapp działa na razie w Poznaniu, ale jest gotowa na wejście do innych miast. Przystąpić do niej mogą nie tylko kawiarnie i restauracje, ale także sklepy – np. piekarnie, cukiernie czy sklepy ze zdrową żywnością – jak również producenci regionalnej i certyfikowanej żywności.

Więcej informacji: www.zioapp.pl oraz na fan page’uZiOapp.

Zamów z ZiO

ZiOapp to nowa aplikacja do zamawiania jedzenia na wynos. Stworzona w czasie pandemii, ma być alternatywą dla innych platform „food delivery”. Stawiającą na lokalne firmy i dającą więcej korzyści restauracjom. Partnerem ZiOapp jest Grupa MTP.

Dla zamkniętej od końca października gastronomii jedynym ratunkiem jest sprzedaż jedzenia na wynos. Tzw. „dowozy” są w większości realizowane przez firmy w tym się specjalizujące, które mają swoje sieci kurierów i aplikacje, przez które składa się zamówienie. O ile dla klienta proces zamawiania jest łatwy i przyjazny, z punktu widzenia lokalu już tak dobrze nie jest.

– Aplikacje narzucają wysokie marże, które tłumaczą swoimi kosztami, ale dla restauracji są one na tyle wysokie, że bardzo trudno jest zrobić z tego biznes – mówi Maciej Czekała, twórca ZiOapp. – Kolejnym dużym problemem jest regularna wypłacalność do restauracji: wszystkie systemy działają na zasadzie w pełni scentralizowanej, tzn. jeśli kupujemy coś od restauracji X przez daną platformę, te pieniądze nie idą od razu do restauracji, tylko do platformy. I ona po jakimś czasie wypłaca pieniądze lokalowi. Zdarza się, że są opóźnienia, a dla restauracji każdy dzień zwłoki może oznaczać utratę płynności finansowej – dodaje.

ZiO, czyli Zamów i Odbierz, powstała kilka miesięcy temu i z założenia ma być alternatywą dla innych aplikacji „food delivery”. Kieruje się hasłem „Zamawiam świadomie, wspieram lokalnie”. Z punktu widzenia klienta działa tak samo: jest lista restauracji, menu każdej z nich, płatność online i informacja o czasie dostawy. Jedzenie można odebrać samemu albo skorzystać z dowozu. Zupełnie inaczej ZiOapp wygląda „od kuchni”.

– Płatność idzie od razu do restauracji – tłumaczy Maciej Czekała. – Nie mamy własnych dostaw i nie chcemy ich mieć. Są na rynku firmy kurierskie, małe lokalne biznesy, które lubią to, co robią i robią to dobrze. I to im chcemy dać pracę. Integrujemy się z nimi i przy pomocy naszej aplikacji dostarczamy im klientów i zleceń.

ZiOapp ma najniższą prowizję na rynku (5 proc.) i nie ma ukrytych kosztów. Każdy właściciel restauracji wie, jakie koszty poniesie z tytułu korzystania z ZiOapp, ma także kontrolę nad menu i promocjami.

– ZiOapp to rewolucja na rynku „food delivery” i cieszę się, że możemy być jej częścią – mówi Tomasz Kobierski, prezes zarządu Grupy MTP, która jest partnerem ZiOapp. – Wspiera lokalne biznesy i co ważniejsze: edukuje w zakresie świadomej konsumpcji. Ma już grono stałych, lojalnych klientów, którzy wiedzą, że z ZiOapp bardziej wspierają gastronomię niż za pomocą innych aplikacji do zamawiania dań na wynos.

ZiOapp działa na razie w Poznaniu, ale jest gotowa na wejście do innych miast. Przystąpić do niej mogą nie tylko kawiarnie i restauracje, ale także sklepy – np. piekarnie, cukiernie czy sklepy ze zdrową żywnością – jak również producenci regionalnej i certyfikowanej żywności.

Więcej informacji: www.zioapp.pl oraz na fan page’uZiOapp.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Rozstrzygniecie II etapu XII edycji Ogólnopolskiego Konkursu dla szkół gastronomicznych

Ogólnopolski Konkurs Kulinarny „Smaki Podlasia” 2022 rozstrzygnięty

Winterhalter przekazuje nowoczesną zmywarkę dla Domu Fundacji Ronalda McDonalda w Krakowie

Stwory morskie Wojciecha Harapkiewicza. Szkolenie dla profesjonalistów

Życzenia specjalne gości: Jak sobie z nimi radzisz?

DPD Polska Sponsorem Głównym GASTROTARGÓW SMAKKi 2024

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.