Aktualności

No Mince marki The Vegetarian Butcher wygrywa w plebiscycie Roślinnie Jemy

No Mince marki The Vegetarian Butcher wygrywa w plebiscycie Roślinnie Jemy

No Mince – roślinne mielone marki The Vegetarian Butcher – zostało uznane Najlepszym roślinnym produktem 2021 dla profesjonalistów w plebiscycie Roślinnie Jemy w kategorii Chefs for Change.

The Vegetarian Butcher jest marką Unilever Food Solution oferującą nowe roślinne mięso.Dzięki produktom The Vegetarian Butcher szefowie kuchni mogą w łatwy sposób zmienić tradycyjne potrawy na bezmięsne i umożliwić gościom delektowanie się ulubionymi daniami bez kompromisów w kwestii smaku.

To niejedyny sukces marki The Vegetarian Butcher w plebiscycie Roślinnie Jemy. W konkursie nagrodzono także bazujące na jej produktach roślinne nuggetsy od Burger King, które zajęły II miejsce w kategorii Najlepszy Roślinny Debiut Gastronomiczny 2021.

– Nagroda w najważniejszym konkursie promującym roślinne produkty to dla nas wielka satysfakcja i docenienie naszej codziennej pracy. Cieszymy się tym bardziej, że również wiele projektów nominowanych w innych kategoriach tegorocznego plebiscytu, powstało z naszym udziałem. To pokazuje, że jako firma idziemy dobrą drogą, a dynamiczny rozwój samego plebiscytu – nowe kategorie i większa ilość nominowanych produktów – potwierdza,  że roślinna żywność to dynamicznie rozwijający się obszar który niewątpliwie pozostanie z nami na dłużej – mówi Rafał Lankosz, Head of Marketing Unilever Food Solutions. – O wszechstronności zastosowania produktów The Vegetarian Butcher może świadczyć fakt, że są wykorzystywane zarówno w daniach coraz liczniejszych restauracji sieciowych, jak również przez szefów kuchni niezależnych restauracji na terenie całego kraju. Wpływają na to oczywiście trendy żywieniowe, zmieniające się oczekiwania gości, ale także nasze codzienne rozmowy z szefami kuchni, szkolenia i pomoc w tworzeniu receptur kuchni roślinnej. Dlatego tym bardziej  cieszymy się z pierwszego miejsca dla The Vegetarian Butcher w kategorii dla profesjonalistów.

The Vegetarian Butcher to różnorodność roślinnego mięsa oddającego smak wołowiny, wieprzowiny i kurczaka. W ofercie marki znajdują się roślinne alternatywy burgerów, parówek, kurczaka, nuggetsów, klopsików i kiełbasek.

Więcej o ofercie The Vegetarian Butcher dla profesjonalnej gastronomii na www.unileverfoodsolutions.pl

No Mince marki The Vegetarian Butcher wygrywa w plebiscycie Roślinnie Jemy

No Mince marki The Vegetarian Butcher wygrywa w plebiscycie Roślinnie Jemy

No Mince – roślinne mielone marki The Vegetarian Butcher – zostało uznane Najlepszym roślinnym produktem 2021 dla profesjonalistów w plebiscycie Roślinnie Jemy w kategorii Chefs for Change.

The Vegetarian Butcher jest marką Unilever Food Solution oferującą nowe roślinne mięso.Dzięki produktom The Vegetarian Butcher szefowie kuchni mogą w łatwy sposób zmienić tradycyjne potrawy na bezmięsne i umożliwić gościom delektowanie się ulubionymi daniami bez kompromisów w kwestii smaku.

To niejedyny sukces marki The Vegetarian Butcher w plebiscycie Roślinnie Jemy. W konkursie nagrodzono także bazujące na jej produktach roślinne nuggetsy od Burger King, które zajęły II miejsce w kategorii Najlepszy Roślinny Debiut Gastronomiczny 2021.

– Nagroda w najważniejszym konkursie promującym roślinne produkty to dla nas wielka satysfakcja i docenienie naszej codziennej pracy. Cieszymy się tym bardziej, że również wiele projektów nominowanych w innych kategoriach tegorocznego plebiscytu, powstało z naszym udziałem. To pokazuje, że jako firma idziemy dobrą drogą, a dynamiczny rozwój samego plebiscytu – nowe kategorie i większa ilość nominowanych produktów – potwierdza,  że roślinna żywność to dynamicznie rozwijający się obszar który niewątpliwie pozostanie z nami na dłużej – mówi Rafał Lankosz, Head of Marketing Unilever Food Solutions. – O wszechstronności zastosowania produktów The Vegetarian Butcher może świadczyć fakt, że są wykorzystywane zarówno w daniach coraz liczniejszych restauracji sieciowych, jak również przez szefów kuchni niezależnych restauracji na terenie całego kraju. Wpływają na to oczywiście trendy żywieniowe, zmieniające się oczekiwania gości, ale także nasze codzienne rozmowy z szefami kuchni, szkolenia i pomoc w tworzeniu receptur kuchni roślinnej. Dlatego tym bardziej  cieszymy się z pierwszego miejsca dla The Vegetarian Butcher w kategorii dla profesjonalistów.

The Vegetarian Butcher to różnorodność roślinnego mięsa oddającego smak wołowiny, wieprzowiny i kurczaka. W ofercie marki znajdują się roślinne alternatywy burgerów, parówek, kurczaka, nuggetsów, klopsików i kiełbasek.

Więcej o ofercie The Vegetarian Butcher dla profesjonalnej gastronomii na www.unileverfoodsolutions.pl

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Brak wykwalifikowanych pracowników w hotelarstwie: Nowe rozwiązania są poszukiwane

Orient, harmonia i współczesność – nowe kolekcje Lubiana Premium 

5R dla gastronomii, czyli rozwiń swój biznes na Targach EuroGastro

Otwarcie FOOD CONTENT STUDIO. Fotorelacja

II Ogólnopolski Konkurs Kulinarny „Smaki Podlasia”

ConnectedCooking od Rational: W ten sposób możesz w pełni wykorzystać potencjał swojej kuchni