Już niebawem odbędzie się druga edycja GASTROTARGÓW SMAKKi, kluczowego biznesowego wydarzenia dedykowanego branży HoReCa. W ramach targów odbywać się będzie konferencja SMAKKi Invest Day, która stanowi zupełnie nową propozycję spotkania inwestorów, projektantów, wykonawców i dostawców rozwiązań dla gastronomii. O targach oraz oczekiwaniach wobec ich tegorocznej edycji rozmawiamy z Grzegorzem Braunem, koordynatorem sprzedaży w firmie KOMAT , która ponownie została Partnerem Strategicznym wydarzenia oraz Sponsorem Dnia Inwestora.
Dzień dobry! Firma KOMAT ponownie zdecydowała się wziąć udział w GASTROTARGACH SMAKKi. Tym razem pojawicie się Państwo dodatkowo w roli Sponsora konferencji SMAKKi Invest Day. Czy to oznacza, że ubiegłoroczna współpraca z organizatorami targów była dla Państwa owocna?
– Dzień dobry! Pierwsza edycja każdego wydarzenia ma to do siebie, że nie może spełnić oczekiwać wszystkich w 100%. Ważne jednak jest, aby wyciągać wnioski i to co wymaga poprawy – poprawić, a to, co okazuje się trafionym pomysłem – wzmocnić. To, co nas przekonało do udziału w targach w tym roku to właśnie to, że organizatorzy wsłuchali się w opinie zarówno wystawców jak i odwiedzających i zaproponowali imprezę, która w naszym przekonaniu, zmieni podejście do targów i zapewni obecność tych odwiedzających, na których nam szczególnie zależy. Czyli Klienta końcowego, do którego kierujemy naszą ofertę.
Ma Pan na myśli na przykład konferencję SMAKKi Invest Day?
– Między innymi. Dzień Inwestora to konferencja jakiej jeszcze podczas targów nie było. Spotkanie inwestorów, projektantów (w tym projektantów technologii), wykonawców i wreszcie producentów rozwiązań dla HoReCa to realna możliwość nawiązania współpracy biznesowej. Organizatorzy zadbali o zaproszenie przedstawicieli każdego etapu realizacji inwestycji tego typu nadając nawet szersze znaczenie słowu „gastronomia”. Uwzględnienie w niej również placówek żywienia zbiorowego typu kantyny pracownicze, stołówek oświatowych czy sieci handlowych otwiera szereg możliwości nawiązywania relacji.
Sponsoring SMAKKi Invest Day daje nam wyjątkową możliwość bezpośredniego kontaktu z inwestorami, projektantami i wykonawcami. To nie tylko platforma do wymiany wiedzy i doświadczeń, ale również do przedstawienia naszych najnowszych produktów i rozwiązań. Chcemy inspirować i edukować rynek, pokazując, jak nasze innowacje mogą przyczynić się do efektywności, estetyki i trwałości w projektowaniu i realizacji przestrzeni gastronomicznych. Generalnie targi obfitować będą w wydarzenia mocno przyciągające uwagę. Począwszy od pokazów, poprzez konkursy i mistrzostwa aż do tego, co prezentować będą na swoich stoiskach wystawcy.
A co zaprezentuje firma KOMAT?
– Na pewno przedstawimy nasze najnowsze propozycje, a wśród nich: mobilne bufety, na których całą dobę (śniadania, lunche, kolacje) w wyjątkowy sposób serwować można przeróżne potrawy. W przypadku bufetów grzewczych istnieje możliwość zastosowania płyty indukcyjnej, co skutkuje znacznymi oszczędnościami energii. Natomiast bufety chłodnicze działają na ekologicznym czynniku chłodniczym R290; oraz wielofunkcyjne bary mobilne. Te bary wyróżniają się najwyższym standardem wykonania oraz nowoczesną estetyką i technologią. Doskonale sprawdzą się na imprezach plenerowych – mają lekką konstrukcję i są łatwe w przemieszczaniu. A skoro mowa o barach to na naszym stoisku nie zabraknie rozmaitych koktajli, które zaserwuje znakomity The Barman, czyli Konrad Banaszak.
Czego KOMAT spodziewa się po tegorocznej edycji GASTROTARGÓW SMAKKi i SMAKKi Invest Day?
– Mamy nadzieję, że tegoroczna edycja przyciągnie wielu klientów, którzy będą mieli możliwość zapoznania się na naszymi produktami i rozwiązaniami. Bardzo liczymy na to, że SMAKKi Invest Day staną się imprezą cykliczną, dzięki której nawiązane na niej relacje biznesowe skutkować będą rozwojem polskiej gastronomii.
Dziękujemy za rozmowę i do zobaczenia na GASTROTARGACH SMAKKi.
– Dziękuję również i zapraszam do Warszawy w dniach od 20 do 22 marca.
Źródło: GASTROTARGI SMAKKi