Już pierwsza edycja SMAKKów pokazała, że biznes kawowy chce się spotkać na imprezie dedykowanej branży HoReCa. Organizatorzy targów poszli za ciosem i ponownie przygotowali specjalną strefę dedykowaną markom związanym z tym sektorem. Na Festiwalu Kawowych SMAKKów ponownie odbędzie się Olimpiada Kawy oraz Mistrzostwa Palarni Cup Of Poland.
W rozmowie z Grzegorzem Staszowskim, Brand Ambasadorem Segafrego Zanetti Poland, dowiemy się o przygotowaniach tej firmy do udziału w kolejnej edycji GASTROTARGÓW SMAKKi.
W pierwszej edycji Cup Of Poland w kategorii Customer Choice zwyciężyła kawa Single Origin Peru proponowana przez markę Segafredo. Gratulujemy wygranej. Skąd pomysł na wzięcie udziału w tych mistrzostwach?
– Marka Segafredo jest rozpoznawalna i doceniana zarówno wśród klientów indywidualnych jak i biznesowych. Chcieliśmy jednak zaznaczyć jakość naszych ziaren również poprzez udział w niezależnym konkursie. Cup Of Poland zwróciło naszą uwagę właśnie ze względu na kategorię Customer Choice. To przecież ostatecznie końcowy klient dokonuje wyboru kawy. Dla nas opinia konsumenta ma ogromne znaczenie. Dlatego zdecydowaliśmy się na udział w tych Mistrzostwach. I nie pomyliliśmy się. Konsumenci docenili smak Single Origin Peru.
W tym roku nie bierzecie już udziału w Mistrzostwach, co nie oznacza, że nie będziecie obecni na targach. Przeciwnie, zostaliście Państwo Partnerem Strategicznym tego wydarzenia. To oznacza, że udział w pierwszej edycji był dobrą decyzją?
– Jestem przekonany, że tak. Inaczej nie zdecydowalibyśmy się wejść tak szeroko w przygotowania do SMAKKów 2024. Na nasze zadowolenie z udziału w ubiegłym roku składa się wiele kwestii. Oczywiście Cup Of Poland i nasze zwycięstwo jest jedną z nich. Warto jednak podkreślić też, że GASTROTARGI SMAKKi są dobrze przygotowaną biznesową imprezą proponowaną sektorowi kawy. To właśnie tam spotkają się czołowi producenci, dlatego my też tam będziemy. Jeżeli chcemy wyznaczać trendy musimy dać sobie szansę na ich kreowanie. Udział w takich imprezach jest jedną z możliwości.
Czego zatem możemy spodziewać się odwiedzając Państwa stoisko w tym roku?
– Przede wszystkim pokażemy, że kawa to nasza pasja. Pokażemy też to, że w Segafredo nie tylko dbamy o jakość naszych ziaren, ale także o rozwój naszych baristów. Oferta naszej firmy to oczywiście kawa ale też profesjonalne szkolenia, ekspresy, serwis oraz oferty sezonowe. Chcemy podzielić się naszą wiedzą i pasją z odwiedzającymi targi. Mamy nadzieję, że nasze doświadczenie oraz produkty jeszcze bardziej zainteresują miłośników kawy. Chcemy pokazać, że Segafredo to więcej niż tylko kawa – to cała filozofia i kultura jej picia.
Dziękujemy za rozmowę. Raz jeszcze gratulujemy wygranej w pierwszej edycji Cup Of Poland. Do zobaczenia już w marcu.
– Dziękuję bardzo! Zapraszam wszystkich na SMAKKi 2024. Mam nadzieję, że wspólnie będziemy delektować się najlepszą kawą i kibicować uczestnikom wszystkich zawodów. Do zobaczenia!
Źródło: GASTROTARGI SMAKKi