...

Aktualności

Innowacyjne zmywarki MEIKO. Trendy ekologiczne na GASTROTARGACH SMAKKi 2024

Innowacyjne zmywarki MEIKO. Trendy ekologiczne na GASTROTARGACH SMAKKi 2024

Już niebawem odbędzie się kolejna edycja GASTROTARGÓW SMAKKi. W dniach od 20 do 22 marca 2024 czołowi producenci sprzętu dla branży HoReCa zaprezentują swoje rozwiązania w samym centrum Warszawy. Jednym z nich jest firma MEIKO posiadająca w swojej ofercie profesjonalne zmywarki gastronomiczne i przemysłowe.

O rosnącym zainteresowaniu ekologią wśród użytkowników technologii zmywania rozmawiamy z Panią Agnieszką Naumowicz-Zinczuk, Dyrektor Generalną MEIKO Clean Solutions Polska Sp. z o.o.

Podczas pierwszej edycji SMAKKów Państwa firma została wyróżniona w ramach konkursu na TOP 5 Eko Produktów i Eko Wystawcę. Produktem, który zwrócił uwagę jurorów była zmywarka gastronomiczna M-iClean UM – 2000142, z modułem GiO oraz funkcją odzysku ciepła. Branża chętnie inwestuje w rozwiązania ekologiczne?

– Z pewnością daje się zauważyć coraz większe zainteresowanie ekologizacją. Konsumenci wybierają produkty, które powstały w procesach respektujących zasady zrównoważonego rozwoju oraz produkty, których technologia jest przyjazna dla środowiska. Restauratorzy czy hotele chętnie sięgają po nasze rozwiązania ponieważ gwarantują one mniejsze zużycie wody i prądu, a co za tym idzie również mniejsze koszty eksploatacji.

No właśnie. Na Państwa stronie internetowej możemy przeczytać, że „w ciągu ostatnich 30 lat udało się Państwu zmniejszyć zużycie wody w oferowanych przez Was zmywarkach przemysłowych nawet o 70 %”. To imponujący wynik. Co jeszcze wyróżnia zmywarki MEIKO?

– Jestem kobietą i być może nie będę w stu procentach obiektywna, ale uważam że nasze zmywarki są po prostu ładne. Wygląd zewnętrzny, estetyczny wyświetlacz i to w jaki sposób prezentuje się nasz sprzęt odgrywa niezwykle ważną rolę przy wyborze sprzętu przez wiele restauracji. Wszystko musi ze sobą współgrać. Poza wyglądem zdecydowanymi atutami są na przykład bardzo wydajny system odzysku ciepła podnoszący komfort pracy w pomieszczeniu zmywalni czy mechanizm odwróconej osmozy GIO gwarantujący oszczędność czasu, mniejsze zaangażowanie personelu a przede wszystkim błyszczące szkło.

Na czym polega sekret sukcesu firmy MEIKO w Polsce?

– Przede wszystkim nasze podejście do Klienta. Każdy realizowany projekt jest przez nas traktowany indywidualnie, a odpowiednia identyfikacja, a potem spełnienie, oczekiwań Klienta są dla nas priorytetem. Nasz zespół to prawdziwi profesjonaliści, specjaliści w swoim fachu. Potrzeby Klientów są różne, a my jesteśmy od tego żeby sprostać wyzwaniom i zaspokoić interesy naszych partnerów. Celowo mówię partnerów, ponieważ bardzo często biznesowe znajomości przeobrażają się w długofalowe, oparte na wzajemnym zaufaniu – relacje.

To już druga edycja GASTROTARGÓW SMAKKi, w której udział bierze firma MEIKO. Tym razem zostaliście Państwo Partnerem Strategicznym tego wydarzenia. Co jest wartością dodaną z udziału w targach dla Państwa firmy?   

– Cieszymy się, że po raz kolejny możemy pojawić się na SMAKKach. Targi branżowe to bardzo istotny element promocji marki i prezentacji posiadanych rozwiązań. To również świetna okazja by spotkać się na żywo, bez udziału aplikacji komputerowych, czy telefonu. W dobie internetu myślę, że zapominamy o tym jak ważnym czynnikiem w budowaniu relacji jest to by zobaczyć się w „cztery oczy”.

Bezpośrednie spotkanie daje również możliwość namacalnego zapoznania się z naszym sprzętem, ale i poznania ludzi którzy tworzą firmę MEIKO. Dla nas udział w targach jest formą inwestycji, a nie wyłącznie finansowym wydatkiem. SMAKKi już rok temu przekonały nas do siebie. Pierwsza edycja imprezy była dla nas tak bardzo udana, że postanowiliśmy się zaangażować w nią jeszcze bardziej, stając się właśnie Partnerem Strategicznym.

To jeszcze w nawiązaniu to poprzedniej edycji, gratulujemy Państwu wyróżnienia we wspomnianym wcześniej konkursie, gratulując jednocześnie całego podejścia do ekologii i budowania świadomości marki oraz biznesu w Polsce. Cieszymy się, że będziemy mogli spotkać się już marcu.

– Dziękuję w imieniu swoim i całej firmy. I oczywiście do zobaczenia na SMAKKach!

Źródło: SMAKKi

Innowacyjne zmywarki MEIKO. Trendy ekologiczne na GASTROTARGACH SMAKKi 2024

Innowacyjne zmywarki MEIKO. Trendy ekologiczne na GASTROTARGACH SMAKKi 2024

Już niebawem odbędzie się kolejna edycja GASTROTARGÓW SMAKKi. W dniach od 20 do 22 marca 2024 czołowi producenci sprzętu dla branży HoReCa zaprezentują swoje rozwiązania w samym centrum Warszawy. Jednym z nich jest firma MEIKO posiadająca w swojej ofercie profesjonalne zmywarki gastronomiczne i przemysłowe.

O rosnącym zainteresowaniu ekologią wśród użytkowników technologii zmywania rozmawiamy z Panią Agnieszką Naumowicz-Zinczuk, Dyrektor Generalną MEIKO Clean Solutions Polska Sp. z o.o.

Podczas pierwszej edycji SMAKKów Państwa firma została wyróżniona w ramach konkursu na TOP 5 Eko Produktów i Eko Wystawcę. Produktem, który zwrócił uwagę jurorów była zmywarka gastronomiczna M-iClean UM – 2000142, z modułem GiO oraz funkcją odzysku ciepła. Branża chętnie inwestuje w rozwiązania ekologiczne?

– Z pewnością daje się zauważyć coraz większe zainteresowanie ekologizacją. Konsumenci wybierają produkty, które powstały w procesach respektujących zasady zrównoważonego rozwoju oraz produkty, których technologia jest przyjazna dla środowiska. Restauratorzy czy hotele chętnie sięgają po nasze rozwiązania ponieważ gwarantują one mniejsze zużycie wody i prądu, a co za tym idzie również mniejsze koszty eksploatacji.

No właśnie. Na Państwa stronie internetowej możemy przeczytać, że „w ciągu ostatnich 30 lat udało się Państwu zmniejszyć zużycie wody w oferowanych przez Was zmywarkach przemysłowych nawet o 70 %”. To imponujący wynik. Co jeszcze wyróżnia zmywarki MEIKO?

– Jestem kobietą i być może nie będę w stu procentach obiektywna, ale uważam że nasze zmywarki są po prostu ładne. Wygląd zewnętrzny, estetyczny wyświetlacz i to w jaki sposób prezentuje się nasz sprzęt odgrywa niezwykle ważną rolę przy wyborze sprzętu przez wiele restauracji. Wszystko musi ze sobą współgrać. Poza wyglądem zdecydowanymi atutami są na przykład bardzo wydajny system odzysku ciepła podnoszący komfort pracy w pomieszczeniu zmywalni czy mechanizm odwróconej osmozy GIO gwarantujący oszczędność czasu, mniejsze zaangażowanie personelu a przede wszystkim błyszczące szkło.

Na czym polega sekret sukcesu firmy MEIKO w Polsce?

– Przede wszystkim nasze podejście do Klienta. Każdy realizowany projekt jest przez nas traktowany indywidualnie, a odpowiednia identyfikacja, a potem spełnienie, oczekiwań Klienta są dla nas priorytetem. Nasz zespół to prawdziwi profesjonaliści, specjaliści w swoim fachu. Potrzeby Klientów są różne, a my jesteśmy od tego żeby sprostać wyzwaniom i zaspokoić interesy naszych partnerów. Celowo mówię partnerów, ponieważ bardzo często biznesowe znajomości przeobrażają się w długofalowe, oparte na wzajemnym zaufaniu – relacje.

To już druga edycja GASTROTARGÓW SMAKKi, w której udział bierze firma MEIKO. Tym razem zostaliście Państwo Partnerem Strategicznym tego wydarzenia. Co jest wartością dodaną z udziału w targach dla Państwa firmy?   

– Cieszymy się, że po raz kolejny możemy pojawić się na SMAKKach. Targi branżowe to bardzo istotny element promocji marki i prezentacji posiadanych rozwiązań. To również świetna okazja by spotkać się na żywo, bez udziału aplikacji komputerowych, czy telefonu. W dobie internetu myślę, że zapominamy o tym jak ważnym czynnikiem w budowaniu relacji jest to by zobaczyć się w „cztery oczy”.

Bezpośrednie spotkanie daje również możliwość namacalnego zapoznania się z naszym sprzętem, ale i poznania ludzi którzy tworzą firmę MEIKO. Dla nas udział w targach jest formą inwestycji, a nie wyłącznie finansowym wydatkiem. SMAKKi już rok temu przekonały nas do siebie. Pierwsza edycja imprezy była dla nas tak bardzo udana, że postanowiliśmy się zaangażować w nią jeszcze bardziej, stając się właśnie Partnerem Strategicznym.

To jeszcze w nawiązaniu to poprzedniej edycji, gratulujemy Państwu wyróżnienia we wspomnianym wcześniej konkursie, gratulując jednocześnie całego podejścia do ekologii i budowania świadomości marki oraz biznesu w Polsce. Cieszymy się, że będziemy mogli spotkać się już marcu.

– Dziękuję w imieniu swoim i całej firmy. I oczywiście do zobaczenia na SMAKKach!

Źródło: SMAKKi

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

RATIONAL celebruje 50-lecie

La Brasserie Moderne wśród laureatów międzynarodowego konkursu The World Luxury Awards 2023

XVII Konkurs Włoskiej Sztuki Kulinarnej „Arte Culinaria Italiana”

Nowy Szef Cukierni w Airport Hotel Okęcie

Marka METRO Professional – w stronę rosnących oczekiwań klientów

Jerzy Pasikowski przewodniczącym jury III Mistrzostw Polski w Dziczyźnie!

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.