Aktualności

W czerwcu hotele Campanile promują zrównoważoną gastronomię

W czerwcu hotele Campanile promują zrównoważoną gastronomię

Należąca do Louvre Hotels Group marka Campanile znana z zielonego podejścia do gościnności rozpoczęła kampanię pod hasłem: „W czerwcu radujmy się wspólnie zrównoważoną gastronomią!”. Akcja objęła hotele marki w całej Europie, a każdy z krajów przygotował dla swoich gości lokalne atrakcje. Nie inaczej jest w Polsce, gdzie w 9 miastach w czerwcowej kampanii weźmie udział 10 hoteli popularnego brandu z zieloną kropką.

Zrównoważone podejście do gościnności to jeden z filarów działalności Louvre Hotels Group, a hotele Campanile w pełni wpisują się w tę filozofię. W Campanile, śniadania to kreatywne bufety oferujące bogaty wybór pożywnych pyszności, wśród których znajdują się sezonowe i lokalne propozycje, a także produkty bio. Załogi dbają również o ograniczanie generowanych odpadów, zmniejszają wykorzystanie plastiku i wystrzegają się marnowania żywności.

Co kwartał w restauracjach Campanile goście mają okazję cieszyć się świeżym zestawem sezonowych propozycji charakterystycznych dla kulinarnych tradycji danego regionu. Od Małopolski po Pomorze, od Śląska po Lubelszczyznę – podróże z Campanile to wspaniała okazja do odkrywania bogactwa polskiej tradycji kulinarnej.

Z okazji czerwcowej kampanii szefowie kuchni hotelowych restauracji Campanile wspólnie opracowali przepis na sezonowe danie, które łączy w sobie wyjątkowy smak z troską o zrównoważoną gastronomię. Nowa propozycja będzie dostępna w restauracjach hoteli biorących udział w kampanii przez cały sezon szparagowy i oznaczona specjalną ikoną w menu. W ten sposób hotele Campanile chcą pokazać swoim gościom, że dobre jedzenie może iść w parze z dbałością o naszą planetę.

Aby zwiększyć świadomość w zakresie zrównoważonej gastronomii, w hotelowych restauracjach Campanile trwa również akcja komunikacyjna, która promuje sezonowość, lokalność i walkę z marnowaniem żywności. Nośniki informacyjne wyposażono w kody QR prowadzące do specjalnie przygotowanego quizu internetowego. Dzięki niemu goście będą mogli sprawdzić swoją wiedzę na temat zrównoważonej gastronomii i dowiedzieć się, jakie korzyści niesie ze sobą wybór takiego podejścia do jedzenia.

– W Campanile wierzymy, że zrównoważona gastronomia to jedyny słuszny kierunek na przyszłość. Chcemy zapewnić naszym gościom wyjątkowe doświadczenia kulinarne, a zarazem dać im możliwość wyboru dań, które są dobre również dla naszej planety. Już wkrótce wprowadzimy do naszego bufetu śniadaniowego jeszcze więcej zielonych opcji, a przy tym szczególnie chcemy się skupić na propozycjach przygotowanych z myślą o naszych najmłodszych smakoszach – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator, Louvre Hotels Group.

W czerwcu hotele Campanile promują zrównoważoną gastronomię

W czerwcu hotele Campanile promują zrównoważoną gastronomię

Należąca do Louvre Hotels Group marka Campanile znana z zielonego podejścia do gościnności rozpoczęła kampanię pod hasłem: „W czerwcu radujmy się wspólnie zrównoważoną gastronomią!”. Akcja objęła hotele marki w całej Europie, a każdy z krajów przygotował dla swoich gości lokalne atrakcje. Nie inaczej jest w Polsce, gdzie w 9 miastach w czerwcowej kampanii weźmie udział 10 hoteli popularnego brandu z zieloną kropką.

Zrównoważone podejście do gościnności to jeden z filarów działalności Louvre Hotels Group, a hotele Campanile w pełni wpisują się w tę filozofię. W Campanile, śniadania to kreatywne bufety oferujące bogaty wybór pożywnych pyszności, wśród których znajdują się sezonowe i lokalne propozycje, a także produkty bio. Załogi dbają również o ograniczanie generowanych odpadów, zmniejszają wykorzystanie plastiku i wystrzegają się marnowania żywności.

Co kwartał w restauracjach Campanile goście mają okazję cieszyć się świeżym zestawem sezonowych propozycji charakterystycznych dla kulinarnych tradycji danego regionu. Od Małopolski po Pomorze, od Śląska po Lubelszczyznę – podróże z Campanile to wspaniała okazja do odkrywania bogactwa polskiej tradycji kulinarnej.

Z okazji czerwcowej kampanii szefowie kuchni hotelowych restauracji Campanile wspólnie opracowali przepis na sezonowe danie, które łączy w sobie wyjątkowy smak z troską o zrównoważoną gastronomię. Nowa propozycja będzie dostępna w restauracjach hoteli biorących udział w kampanii przez cały sezon szparagowy i oznaczona specjalną ikoną w menu. W ten sposób hotele Campanile chcą pokazać swoim gościom, że dobre jedzenie może iść w parze z dbałością o naszą planetę.

Aby zwiększyć świadomość w zakresie zrównoważonej gastronomii, w hotelowych restauracjach Campanile trwa również akcja komunikacyjna, która promuje sezonowość, lokalność i walkę z marnowaniem żywności. Nośniki informacyjne wyposażono w kody QR prowadzące do specjalnie przygotowanego quizu internetowego. Dzięki niemu goście będą mogli sprawdzić swoją wiedzę na temat zrównoważonej gastronomii i dowiedzieć się, jakie korzyści niesie ze sobą wybór takiego podejścia do jedzenia.

– W Campanile wierzymy, że zrównoważona gastronomia to jedyny słuszny kierunek na przyszłość. Chcemy zapewnić naszym gościom wyjątkowe doświadczenia kulinarne, a zarazem dać im możliwość wyboru dań, które są dobre również dla naszej planety. Już wkrótce wprowadzimy do naszego bufetu śniadaniowego jeszcze więcej zielonych opcji, a przy tym szczególnie chcemy się skupić na propozycjach przygotowanych z myślą o naszych najmłodszych smakoszach – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator, Louvre Hotels Group.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Czas na wielki finał konkursu dla uczniów szkół gastronomicznych w Instytucie Kulinarnym Transgourmet!

La Brasserie Moderne wśród laureatów konkursu Poland 100 Best Restaurants 2023

SMAKKi GASTROTARGI 2024 ponownie strefą wolną od butelek dzięki firmie BWT Polska

AI wspiera czy zastępuje człowieka? Eksperci wskazali, jaka przyszłość czeka polską branżę food

Arte Culinaria Italiana 2024

Studio kulinarne – jak stworzyć je od A do Z?