...

Aktualności

GASTROTARGI SMAKKi 2024. DBL – Wspieranie Ekologii i Pasji Kulinarnej

GASTROTARGI SMAKKi 2024. DBL – Wspieranie Ekologii i Pasji Kulinarnej

Już niebawem, bo w dniach od 20 do 22 marca 2024, w Warszawie odbędzie się druga edycja GASTROTARGÓW  SMAKKi. Dziś rozmawiamy z Agnieszką Kazuś, Prezeską spółek grupy DBL Wynajem Odzieży Roboczej Sp. z o.o. –  Partnera Strategicznego targów oraz sponsora konkursu kuchni wege Złoty Karczoch.

GASTROTARGI SMAKKi

Firma DBL już drugi raz będzie gościć na GASTROTARGACH SMAKKi. Co skłoniło Państwa do udziału w tym wydarzeniu?

– Nasza marka związana jest z branżą spożywczą. Wśród naszych klientów znajdują się między innymi producenci żywności, a to właśnie żywność stanowi podstawę funkcjonowania restauracji. Jesteśmy otwarci na poszerzanie horyzontów myślenia o naszej działalności i wyznajemy zasadę nie zamykania się tylko na oczywiste rozwiązania. Już ubiegłoroczna obecność na SMAKKach zaowocowała nowymi pomysłami rozwoju marki DBL, dlatego nie mogło nas zabraknąć i tym razem.

Teraz chcemy zwrócić uwagę branży na znaczenie podejścia ekologicznego do prowadzenia biznesu Ekologia i zrównoważony rozwój są dla nas nie tylko słowami-kluczami, ale realnymi działaniami. Kuchnia wegetariańska idealnie wpisuje się w te wartości, dlatego postanowiliśmy zostać nie tylko Partnerem Strategicznym targów ale również sponsorem konkursu Złoty Karczoch, który SMAKKi organizują wspólnie z Kasią Gubałą.

Zostaliście Państwo sponsorem nie tylko konkursu wege ale również bardzo prestiżowego wydarzenia jakim jest SMAKKi Invest Day, czyli konferencja dedykowana inwestorom i wykonawcom projektów w branży HoReCa. Zdradzi nam Pani o czym będziecie Państwo rozmawiać podczas tej konferencji? 

– Będę się starała pokazać, że bycie eko to nie tylko wyzwanie ale też nasza odpowiedzialność. Firma DBL może poszczycić się posiadaniem w swojej ofercie kolekcji EcoRover, czyli 100% ekologicznej odzieży, stworzonej z myślą o bezpieczeństwie naszej planety. Do jej produkcji wykorzystujemy certyfikowaną bawełnę Fairtrade i poliester z recyklingu. Ta odzież to nasza recepta na zrównoważony biznes i jest jednym z przykładów zaangażowania naszej firmy w działania proekologiczne.

Wraz z producentem tej odzieży, firmą Teamdress, weryfikujemy dodatkowo, czy sam proces produkcji przebiega w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Proces produkcji jest objęty certyfikatem Fair Wear (FWF), co oznacza m.in. że warunki pracy są bezpieczne, a ludzie godnie wynagradzani za swoją pracę. Dzięki takiemu podejściu chronimy jeden z najważniejszych zasobów- ludzką pracę. Z resztą uczestnicy konkursu Złoty Karczoch będą gotować w naszej odzieży z tej kolekcji.

Obecność firmy DBL na GASTROTARGACH SMAKKi pokazuje nam jak szeroko można, a może nawet należy, patrzeć na branżę HoReCa. Wspólnie z organizatorami targów zachęcacie Państwo środowisko to otwarcia się na nowe pomysły i możliwości nawiązywania współpracy.

– To fakt. Od razu znaleźliśmy z organizatorami wspólny język. SMAKKi i DBL łączy podejście do prowadzenia biznesu oraz otwarcie na to, co może przynieść integracja różnych branż w ramach jednego wydarzenia. Dla nas, jako wystawcy i sponsora to okazja to pozyskania nowych partnerów biznesowych. A nasza obecność na targach wzbogaca je o nowe spojrzenie, inne doświadczenia oraz ciekawą ofertę dla odwiedzających.

SMAKKi cały czas nam uświadamiają, że tradycyjne spojrzenie na targi HoReCa już się nie sprawdza. To innowacyjność i zupełnie świeże, często zaskakujące podejście jest tym, czego oczekuje ta branża. Proszę nam jeszcze powiedzieć jaka jest Pani wizja przyszłości branży HoReCa pod kątem ekologii i zrównoważonego rozwoju?

– Widzę branżę, która coraz bardziej świadomie podchodzi do kwestii środowiskowych. Przewiduję, że zrównoważony rozwój stanie się nie tylko trendem, ale standardem w całym cyklu życia produktu, jakim jest usługa gastronomiczna; od wyboru dostawcy żywności, sposobu zaopatrzenia się w nią, poprzez jej przygotowania, aż po serwowanie gościom. Klienci są co raz bardziej świadomi i świadomie dokonują wyboru tego co smaczne, dobrze podane ale też przygotowane z uważnością na otaczający nas Świat.

Dziękujemy za rozmowę. Do zobaczenia na SMAKKach.

– Dziękuję również. Do zobaczenia niebawem w Warszawie.

GASTROTARGI SMAKKi 2024. DBL – Wspieranie Ekologii i Pasji Kulinarnej

Źródło: GASTROTARGI SMAKKi

Fot. główne: Marta Szyszka

GASTROTARGI SMAKKi 2024. DBL – Wspieranie Ekologii i Pasji Kulinarnej

GASTROTARGI SMAKKi 2024. DBL – Wspieranie Ekologii i Pasji Kulinarnej

Już niebawem, bo w dniach od 20 do 22 marca 2024, w Warszawie odbędzie się druga edycja GASTROTARGÓW  SMAKKi. Dziś rozmawiamy z Agnieszką Kazuś, Prezeską spółek grupy DBL Wynajem Odzieży Roboczej Sp. z o.o. –  Partnera Strategicznego targów oraz sponsora konkursu kuchni wege Złoty Karczoch.

GASTROTARGI SMAKKi

Firma DBL już drugi raz będzie gościć na GASTROTARGACH SMAKKi. Co skłoniło Państwa do udziału w tym wydarzeniu?

– Nasza marka związana jest z branżą spożywczą. Wśród naszych klientów znajdują się między innymi producenci żywności, a to właśnie żywność stanowi podstawę funkcjonowania restauracji. Jesteśmy otwarci na poszerzanie horyzontów myślenia o naszej działalności i wyznajemy zasadę nie zamykania się tylko na oczywiste rozwiązania. Już ubiegłoroczna obecność na SMAKKach zaowocowała nowymi pomysłami rozwoju marki DBL, dlatego nie mogło nas zabraknąć i tym razem.

Teraz chcemy zwrócić uwagę branży na znaczenie podejścia ekologicznego do prowadzenia biznesu Ekologia i zrównoważony rozwój są dla nas nie tylko słowami-kluczami, ale realnymi działaniami. Kuchnia wegetariańska idealnie wpisuje się w te wartości, dlatego postanowiliśmy zostać nie tylko Partnerem Strategicznym targów ale również sponsorem konkursu Złoty Karczoch, który SMAKKi organizują wspólnie z Kasią Gubałą.

Zostaliście Państwo sponsorem nie tylko konkursu wege ale również bardzo prestiżowego wydarzenia jakim jest SMAKKi Invest Day, czyli konferencja dedykowana inwestorom i wykonawcom projektów w branży HoReCa. Zdradzi nam Pani o czym będziecie Państwo rozmawiać podczas tej konferencji? 

– Będę się starała pokazać, że bycie eko to nie tylko wyzwanie ale też nasza odpowiedzialność. Firma DBL może poszczycić się posiadaniem w swojej ofercie kolekcji EcoRover, czyli 100% ekologicznej odzieży, stworzonej z myślą o bezpieczeństwie naszej planety. Do jej produkcji wykorzystujemy certyfikowaną bawełnę Fairtrade i poliester z recyklingu. Ta odzież to nasza recepta na zrównoważony biznes i jest jednym z przykładów zaangażowania naszej firmy w działania proekologiczne.

Wraz z producentem tej odzieży, firmą Teamdress, weryfikujemy dodatkowo, czy sam proces produkcji przebiega w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Proces produkcji jest objęty certyfikatem Fair Wear (FWF), co oznacza m.in. że warunki pracy są bezpieczne, a ludzie godnie wynagradzani za swoją pracę. Dzięki takiemu podejściu chronimy jeden z najważniejszych zasobów- ludzką pracę. Z resztą uczestnicy konkursu Złoty Karczoch będą gotować w naszej odzieży z tej kolekcji.

Obecność firmy DBL na GASTROTARGACH SMAKKi pokazuje nam jak szeroko można, a może nawet należy, patrzeć na branżę HoReCa. Wspólnie z organizatorami targów zachęcacie Państwo środowisko to otwarcia się na nowe pomysły i możliwości nawiązywania współpracy.

– To fakt. Od razu znaleźliśmy z organizatorami wspólny język. SMAKKi i DBL łączy podejście do prowadzenia biznesu oraz otwarcie na to, co może przynieść integracja różnych branż w ramach jednego wydarzenia. Dla nas, jako wystawcy i sponsora to okazja to pozyskania nowych partnerów biznesowych. A nasza obecność na targach wzbogaca je o nowe spojrzenie, inne doświadczenia oraz ciekawą ofertę dla odwiedzających.

SMAKKi cały czas nam uświadamiają, że tradycyjne spojrzenie na targi HoReCa już się nie sprawdza. To innowacyjność i zupełnie świeże, często zaskakujące podejście jest tym, czego oczekuje ta branża. Proszę nam jeszcze powiedzieć jaka jest Pani wizja przyszłości branży HoReCa pod kątem ekologii i zrównoważonego rozwoju?

– Widzę branżę, która coraz bardziej świadomie podchodzi do kwestii środowiskowych. Przewiduję, że zrównoważony rozwój stanie się nie tylko trendem, ale standardem w całym cyklu życia produktu, jakim jest usługa gastronomiczna; od wyboru dostawcy żywności, sposobu zaopatrzenia się w nią, poprzez jej przygotowania, aż po serwowanie gościom. Klienci są co raz bardziej świadomi i świadomie dokonują wyboru tego co smaczne, dobrze podane ale też przygotowane z uważnością na otaczający nas Świat.

Dziękujemy za rozmowę. Do zobaczenia na SMAKKach.

– Dziękuję również. Do zobaczenia niebawem w Warszawie.

GASTROTARGI SMAKKi 2024. DBL – Wspieranie Ekologii i Pasji Kulinarnej

Źródło: GASTROTARGI SMAKKi

Fot. główne: Marta Szyszka

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Wielki powrót konkursu Wielkopolski Kucharz Roku 2022!

Wieczór trzech zmysłów: Przemysław Klima, Marcin Wygralak i Dawid Klimaniec

Znamy zwycięzców konkursu Czas na rybę!

W jaki sposób aplikacje mobilne mogą wspierać Twój biznes gastronomiczny? Pobierz bezpłatny e-book

Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa partnerem TipTip – operatora aplikacji dla kelnerów

Michelin Grand Dinners za nami!

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.