...

Aktualności

Wakacje w fabryce czekolady

Co dzieje się w fabryce czekolady, gdy my opalamy się na plaży i swobodnie korzystamy z wakacji? Warszawski producent słodyczy – SLODKIE – uchyla rąbka tajemnicy i zdradza, nad czym pracują czekoladnicy w samym środku lata. Jak się okazuje – w czekoladowni nikomu w głowie sierpniowe upały, wręcz przeciwnie. Jak wyglądają przygotowania do nadchodzącego sezonu?

Powiew zimy w środku sierpnia

Wakacje to najwyższy czas na… przygotowania do Bożego Narodzenia! Choć z perspektywy konsumenta może się to okazać dość zaskakujące, to czekoladnicy wiedzą, co robią. Już teraz przygotowują się do produkcji czekoladowych choinek, dzwoneczków czy bombek, które za kilka miesięcy staną się najbardziej pożądanymi słodkimi upominkami na rynku. Dlaczego przygotowanie oferty świątecznej zaczyna się już podczas wakacji?

– Boże Narodzenie to punkt kulminacyjny w całym roku dla branży słodyczy reklamowych. Nasza oferta nie jest kierowana do konsumenta, lecz dla biznesu. W efekcie nie można naszych produktów znaleźć na półce sklepowej. Poza tym dziś oferowanie klientom czekoladowych choinek rzeczywiście mogłoby spotkać się co najmniej ze zdziwieniem z ich strony. Współpraca z firmami i agencjami reklamowymi wygląda jednak nieco inaczej – już we wrześniu zaczynają one zamawiać hurtowe ilości brandowanych słodkości, które później wręczają czy to pracownikom, czy klientom. Z tego względu w trakcie wakacji, my jako producent, musimy być w pełni gotowi na zbliżające się zamówienia – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE, produkującej słodycze reklamowe.

Choć sam proces produkcji świątecznych czekoladek rozpocznie się dopiero, gdy zaczną spływać pierwsze zamówienia, to praca nad nową ofertą i kolejnymi zaskakującymi, słodkimi rozwiązaniami to proces, który zajmuje znacznie więcej czasu. Wakacje to świetny okres na dopracowanie oferty i dopięcie wszystkiego na ostatni guzik.

Czekoladowe kształty z myślą o świętach

Każde wakacje to czas intensywnej pracy nad ciekawymi formami bożonarodzeniowych czekolad. Co znaleźć można w ofertach producentów?

  • kalendarze adwentowe z czekoladką na każdy dzień,
  • lizaki w kształcie choinki lub gwiazdki wykonane z czekolady,
  • czekoladowe bombki, misie, renifery,
  • czekoladowe pierogi (produkt rzadko spotykany na rynku),
  • czekolady w kształcie zimowej czapki lub rękawiczki.

Co nowego wyjedzie z fabryki czekolady na Boże Narodzenie 2023?

Każdego roku producenci słodyczy zaskakują klientów nowymi pomysłami na świąteczne słodkości. Zmieniają się kształty, wielkości, dodatki, smaki czy opakowania, a także cały aspekt wizualny słodkości. Na co firmy stawiają w tym roku?

– Mając w tej chwili najszerszą w Europie ofertę, postanowiliśmy, że w tym roku w większym stopniu skoncentrujemy się na ulepszaniu naszych dotychczasowych perełek. Fokus położyliśmy więc na autorskich recepturach, czystych etykietach, certyfikacji, a także ekologicznych opakowaniach do naszych słodyczy. Oferta świąteczna będzie więc bogata w łakocie zamknięte w papierowych opakowaniach z certyfikatem FSC. Nie bylibyśmy oczywiście sobą, gdyby w naszym asortymencie nie zabrakło słodkich nowości, którymi co roku zaskakujemy naszych Klientów. O tych jednak będziemy informować już niebawem – wyjaśnia Anna Garmada.

Jakość i ekorozwiązania – ten cel przyświeca SLODKIE na zbliżający się bożonarodzeniowy sezon. Z doświadczenia firmy wynika, że dbałość o krótkie składy produktów czy ekologiczne opakowania to aspekty, które nawet w dobie kryzysu czy inflacji rzeczywiście potrafią zaważyć na decyzji zamawiających. Dzisiejsze firmy chcą jakościowych i smacznych słodyczy, szczególnie w tak ważne dni, jak zbliżające się Boże Narodzenie.

Korzyści z wcześniejszego zamówienia słodyczy

Firmy, które od lat zamawiają bożonarodzeniowe słodkości dla swoich klientów czy współpracowników, wiedzą, jak ważne jest zainteresowanie się ofertą świąteczną jeszcze wczesną jesienią. Zamówienie czekoladowych upominków z wyprzedzeniem to nie tylko komfort dla osoby, która jest za to odpowiedzialna, ale i gwarancja, że wszystkie słodkości pojawią się w biurze na czas. Warto pamiętać, że słodycze reklamowe firmy SLODKIE, która produkuje słodkości pod swoim dachem, nie zalegają w magazynach w oczekiwaniu na zakup. Brandowane, czekoladowe lub karmelowe gadżety produkowane są dopiero po złożonym zamówieniu, więc czas oczekiwania na gotowy produkt naturalnie się wydłuża. Ważnym aspektem wcześniejszego zamawiania słodyczy są także zniżki. Interesując się ofertą bożonarodzeniową przed rozpoczynającym się wkrótce sezonem, można sporo zaoszczędzić, a przy okazji – wyprzedzić konkurencję. Sierpień to ostatni dzwonek na zamówienie słodkości w niższych cenach.

Choć konsument o świętach zaczyna myśleć zwykle w ostatnim kwartale roku, to w czekoladowniach czas płynie zupełnie inaczej, a rytmu pracy nie wyznacza pogoda za oknem. Miejmy nadzieję, że tegoroczne propozycje i nowe, słodkie rozwiązania czekoladników, nad którymi pracują oni przez większą część wakacji, spotkają się z uznaniem zamawiających.

Kaja Pomiankiewicz

Kaja Pomiankiewicz

Wakacje w fabryce czekolady

Co dzieje się w fabryce czekolady, gdy my opalamy się na plaży i swobodnie korzystamy z wakacji? Warszawski producent słodyczy – SLODKIE – uchyla rąbka tajemnicy i zdradza, nad czym pracują czekoladnicy w samym środku lata. Jak się okazuje – w czekoladowni nikomu w głowie sierpniowe upały, wręcz przeciwnie. Jak wyglądają przygotowania do nadchodzącego sezonu?

Powiew zimy w środku sierpnia

Wakacje to najwyższy czas na… przygotowania do Bożego Narodzenia! Choć z perspektywy konsumenta może się to okazać dość zaskakujące, to czekoladnicy wiedzą, co robią. Już teraz przygotowują się do produkcji czekoladowych choinek, dzwoneczków czy bombek, które za kilka miesięcy staną się najbardziej pożądanymi słodkimi upominkami na rynku. Dlaczego przygotowanie oferty świątecznej zaczyna się już podczas wakacji?

– Boże Narodzenie to punkt kulminacyjny w całym roku dla branży słodyczy reklamowych. Nasza oferta nie jest kierowana do konsumenta, lecz dla biznesu. W efekcie nie można naszych produktów znaleźć na półce sklepowej. Poza tym dziś oferowanie klientom czekoladowych choinek rzeczywiście mogłoby spotkać się co najmniej ze zdziwieniem z ich strony. Współpraca z firmami i agencjami reklamowymi wygląda jednak nieco inaczej – już we wrześniu zaczynają one zamawiać hurtowe ilości brandowanych słodkości, które później wręczają czy to pracownikom, czy klientom. Z tego względu w trakcie wakacji, my jako producent, musimy być w pełni gotowi na zbliżające się zamówienia – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE, produkującej słodycze reklamowe.

Choć sam proces produkcji świątecznych czekoladek rozpocznie się dopiero, gdy zaczną spływać pierwsze zamówienia, to praca nad nową ofertą i kolejnymi zaskakującymi, słodkimi rozwiązaniami to proces, który zajmuje znacznie więcej czasu. Wakacje to świetny okres na dopracowanie oferty i dopięcie wszystkiego na ostatni guzik.

Czekoladowe kształty z myślą o świętach

Każde wakacje to czas intensywnej pracy nad ciekawymi formami bożonarodzeniowych czekolad. Co znaleźć można w ofertach producentów?

  • kalendarze adwentowe z czekoladką na każdy dzień,
  • lizaki w kształcie choinki lub gwiazdki wykonane z czekolady,
  • czekoladowe bombki, misie, renifery,
  • czekoladowe pierogi (produkt rzadko spotykany na rynku),
  • czekolady w kształcie zimowej czapki lub rękawiczki.

Co nowego wyjedzie z fabryki czekolady na Boże Narodzenie 2023?

Każdego roku producenci słodyczy zaskakują klientów nowymi pomysłami na świąteczne słodkości. Zmieniają się kształty, wielkości, dodatki, smaki czy opakowania, a także cały aspekt wizualny słodkości. Na co firmy stawiają w tym roku?

– Mając w tej chwili najszerszą w Europie ofertę, postanowiliśmy, że w tym roku w większym stopniu skoncentrujemy się na ulepszaniu naszych dotychczasowych perełek. Fokus położyliśmy więc na autorskich recepturach, czystych etykietach, certyfikacji, a także ekologicznych opakowaniach do naszych słodyczy. Oferta świąteczna będzie więc bogata w łakocie zamknięte w papierowych opakowaniach z certyfikatem FSC. Nie bylibyśmy oczywiście sobą, gdyby w naszym asortymencie nie zabrakło słodkich nowości, którymi co roku zaskakujemy naszych Klientów. O tych jednak będziemy informować już niebawem – wyjaśnia Anna Garmada.

Jakość i ekorozwiązania – ten cel przyświeca SLODKIE na zbliżający się bożonarodzeniowy sezon. Z doświadczenia firmy wynika, że dbałość o krótkie składy produktów czy ekologiczne opakowania to aspekty, które nawet w dobie kryzysu czy inflacji rzeczywiście potrafią zaważyć na decyzji zamawiających. Dzisiejsze firmy chcą jakościowych i smacznych słodyczy, szczególnie w tak ważne dni, jak zbliżające się Boże Narodzenie.

Korzyści z wcześniejszego zamówienia słodyczy

Firmy, które od lat zamawiają bożonarodzeniowe słodkości dla swoich klientów czy współpracowników, wiedzą, jak ważne jest zainteresowanie się ofertą świąteczną jeszcze wczesną jesienią. Zamówienie czekoladowych upominków z wyprzedzeniem to nie tylko komfort dla osoby, która jest za to odpowiedzialna, ale i gwarancja, że wszystkie słodkości pojawią się w biurze na czas. Warto pamiętać, że słodycze reklamowe firmy SLODKIE, która produkuje słodkości pod swoim dachem, nie zalegają w magazynach w oczekiwaniu na zakup. Brandowane, czekoladowe lub karmelowe gadżety produkowane są dopiero po złożonym zamówieniu, więc czas oczekiwania na gotowy produkt naturalnie się wydłuża. Ważnym aspektem wcześniejszego zamawiania słodyczy są także zniżki. Interesując się ofertą bożonarodzeniową przed rozpoczynającym się wkrótce sezonem, można sporo zaoszczędzić, a przy okazji – wyprzedzić konkurencję. Sierpień to ostatni dzwonek na zamówienie słodkości w niższych cenach.

Choć konsument o świętach zaczyna myśleć zwykle w ostatnim kwartale roku, to w czekoladowniach czas płynie zupełnie inaczej, a rytmu pracy nie wyznacza pogoda za oknem. Miejmy nadzieję, że tegoroczne propozycje i nowe, słodkie rozwiązania czekoladników, nad którymi pracują oni przez większą część wakacji, spotkają się z uznaniem zamawiających.

Kaja Pomiankiewicz

Kaja Pomiankiewicz

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

RATIONAL ponownie zaprasza do sal pokazowych

Kongres Szefów Kuchni 2021 – zobacz relację

Poznaj innowację w branży sushi – bezpłatne warsztaty Sushi MasterClass

Orient, harmonia i współczesność – nowe kolekcje Lubiana Premium 

HEINZ Selection Finals (fotorelacja)

Start programu Talents United By Transgourmet – znamy polskiego uczestnika pierwszej edycji wydarzenia!

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.