...

Aktualności

Transport żywności kurierem to usługa. DPD partnerem GASTROTARGÓW SMAKKi 2023

Transport żywności kurierem to usługa. DPD partnerem GASTROTARGÓW SMAKKi 2023

Transport żywności kurierem to usługa, która staje się co raz bardziej popularna. Zamawianie żywności z dowozem pod wskazany adres jest coraz częściej wykorzystywane również przez właścicieli lokali gastronomicznych. To bardzo wygodny sposób zaopatrywania się w świeże produkty, często pochodzące z upraw ekologicznych. Jednak dla przewoźnika to również wyzwanie. Rozmawiamy z Maciejem Kasprzykiem, koordynatorem ds. Sprzedaży DPD Food – usłudze, o której mieliśmy okazję dowiedzieć się nieco więcej przy okazji pierwszej edycji GASTROTARGÓW SMAKKi. DPD Polska zagości na targach również w przyszłym roku, ponownie jako Sponsor Główny imprezy.

Branża HoReCa przekonała się już do zamawiania żywności z dowozem do swoich lokali?

– Bez wątpienia. Z tygodnia na tydzień obserwujemy wzrost doręczeń do punktów gastronomicznych. Doręczamy jakość, której często na próżno szukać na półce w hurtowniach. Można pokusić się o stwierdzenie, że najlepsi szefowie kuchni poszukują pełni smaku, rozkoszując się w lokalnych produktach najwyższej jakości, które doręcza im DPD Food. To co nas wyróżnia to fakt, że jesteśmy w stanie przewieźć paczkę z dowolnego miejsca w Polsce do największych polskich aglomeracji i miast przyległych. DPD Food umożliwia np. restauratorom i hotelarzom zamówienie produktów regionalnych i ekologicznych od lokalnych przedsiębiorców i ich dostawę w ciągu 24 godzin. Warto także podkreślić, że skupiamy się na obsłudze przesyłek do 20 kg, dzięki czemu nasi klienci mogą zlecić dostawę nawet niewielkiej ilości żywności.

A jak zachęcić do skorzystania z niej tych nieprzekonanych?

– Dobre pytanie. Nie możemy zapominać o tym, że kupując ziemniaki z Wielkopolski, jabłka z Mazowsza czy ryby z Pomorza, wspieramy krajowych rolników i naszą gospodarkę, przy jednoczesnym zapewnieniu sobie zdrowych i wartościowych produktów. Druga kwestia, na którą należy sobie odpowiedzieć jest następująca: czy lepiej kupować więcej, magazynując lub mrożąc towar, czy składać zamówienia częściej na mniejszą ilość świeżego towaru?

Cateringi dietetyczne również korzystają z DPD Food?

– Obserwuję duże zainteresowanie usługą także w branży cateringów dietetycznych, które w obecnych czasach, zgodnie z zasadą “wyróżnij się, albo zgiń”, próbują przyciągnąć klientów nie tylko atrakcyjną ceną, ale też niespotykanymi walorami smakowymi. Dzięki DPD Food i dostawom od lokalnych producentów, mają szansę sprostać oczekiwaniom konsumentów i dać jeszcze szerszy wybór w zakresie oferty.

Zdecydowaliście się Państwo ponownie uczestniczyć w GASTROTARGACH SMAKKi. Dlaczego?

– GASTROTARGI SMAKKi to nowy projekt w Polsce, który podczas pierwszej edycji pokazał, że ma wszystko, by stać się liderem w branży. Warsztaty, prezentacje, wymiana doświadczeń… w czasie trzech dni targów przeprowadziliśmy wiele wartościowych rozmów, które przełożyły się na nowe szanse biznesowe dla DPD Food. Kolejna istotna kwestia, o której nie możemy zapominać to ludzie, którzy tworzą to wydarzenie. Każdy z wystawców może liczyć na indywidualne, dostosowane do specyfiki branży, którą reprezentuje, podejście. To wszystko sprawia, że nie może nas zabraknąć podczas targów w 2024 roku!

Szykujecie na to wydarzenie coś specjalnego?

– Wszystko okaże się już na targach! Nie mogę zdradzać szczegółów.

Branża HoReCa jest bardzo wymagająca, szczególnie jeżeli mamy na myśli usługi związane z produkcją i dostawą żywności. Jednocześnie branża ta potrzebuje efektywnego zarządzania całym cyklem dostaw i optymalizowaniem go. Państwa usługa świetnie się w to wpisuje. Cieszymy się, że będziemy mogli ponownie móc się z nią bliżej zapoznać na SMAKKach.

Źródło: SMAKKi

Transport żywności kurierem to usługa. DPD partnerem GASTROTARGÓW SMAKKi 2023

Transport żywności kurierem to usługa. DPD partnerem GASTROTARGÓW SMAKKi 2023

Transport żywności kurierem to usługa, która staje się co raz bardziej popularna. Zamawianie żywności z dowozem pod wskazany adres jest coraz częściej wykorzystywane również przez właścicieli lokali gastronomicznych. To bardzo wygodny sposób zaopatrywania się w świeże produkty, często pochodzące z upraw ekologicznych. Jednak dla przewoźnika to również wyzwanie. Rozmawiamy z Maciejem Kasprzykiem, koordynatorem ds. Sprzedaży DPD Food – usłudze, o której mieliśmy okazję dowiedzieć się nieco więcej przy okazji pierwszej edycji GASTROTARGÓW SMAKKi. DPD Polska zagości na targach również w przyszłym roku, ponownie jako Sponsor Główny imprezy.

Branża HoReCa przekonała się już do zamawiania żywności z dowozem do swoich lokali?

– Bez wątpienia. Z tygodnia na tydzień obserwujemy wzrost doręczeń do punktów gastronomicznych. Doręczamy jakość, której często na próżno szukać na półce w hurtowniach. Można pokusić się o stwierdzenie, że najlepsi szefowie kuchni poszukują pełni smaku, rozkoszując się w lokalnych produktach najwyższej jakości, które doręcza im DPD Food. To co nas wyróżnia to fakt, że jesteśmy w stanie przewieźć paczkę z dowolnego miejsca w Polsce do największych polskich aglomeracji i miast przyległych. DPD Food umożliwia np. restauratorom i hotelarzom zamówienie produktów regionalnych i ekologicznych od lokalnych przedsiębiorców i ich dostawę w ciągu 24 godzin. Warto także podkreślić, że skupiamy się na obsłudze przesyłek do 20 kg, dzięki czemu nasi klienci mogą zlecić dostawę nawet niewielkiej ilości żywności.

A jak zachęcić do skorzystania z niej tych nieprzekonanych?

– Dobre pytanie. Nie możemy zapominać o tym, że kupując ziemniaki z Wielkopolski, jabłka z Mazowsza czy ryby z Pomorza, wspieramy krajowych rolników i naszą gospodarkę, przy jednoczesnym zapewnieniu sobie zdrowych i wartościowych produktów. Druga kwestia, na którą należy sobie odpowiedzieć jest następująca: czy lepiej kupować więcej, magazynując lub mrożąc towar, czy składać zamówienia częściej na mniejszą ilość świeżego towaru?

Cateringi dietetyczne również korzystają z DPD Food?

– Obserwuję duże zainteresowanie usługą także w branży cateringów dietetycznych, które w obecnych czasach, zgodnie z zasadą “wyróżnij się, albo zgiń”, próbują przyciągnąć klientów nie tylko atrakcyjną ceną, ale też niespotykanymi walorami smakowymi. Dzięki DPD Food i dostawom od lokalnych producentów, mają szansę sprostać oczekiwaniom konsumentów i dać jeszcze szerszy wybór w zakresie oferty.

Zdecydowaliście się Państwo ponownie uczestniczyć w GASTROTARGACH SMAKKi. Dlaczego?

– GASTROTARGI SMAKKi to nowy projekt w Polsce, który podczas pierwszej edycji pokazał, że ma wszystko, by stać się liderem w branży. Warsztaty, prezentacje, wymiana doświadczeń… w czasie trzech dni targów przeprowadziliśmy wiele wartościowych rozmów, które przełożyły się na nowe szanse biznesowe dla DPD Food. Kolejna istotna kwestia, o której nie możemy zapominać to ludzie, którzy tworzą to wydarzenie. Każdy z wystawców może liczyć na indywidualne, dostosowane do specyfiki branży, którą reprezentuje, podejście. To wszystko sprawia, że nie może nas zabraknąć podczas targów w 2024 roku!

Szykujecie na to wydarzenie coś specjalnego?

– Wszystko okaże się już na targach! Nie mogę zdradzać szczegółów.

Branża HoReCa jest bardzo wymagająca, szczególnie jeżeli mamy na myśli usługi związane z produkcją i dostawą żywności. Jednocześnie branża ta potrzebuje efektywnego zarządzania całym cyklem dostaw i optymalizowaniem go. Państwa usługa świetnie się w to wpisuje. Cieszymy się, że będziemy mogli ponownie móc się z nią bliżej zapoznać na SMAKKach.

Źródło: SMAKKi

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Nowa kampania reklamowa Selgros. “Dla szefów wszystkich kuchni”

Kongres Szefów Kuchni i Restauratorów 2023

Bocuse d’Or Poland on Tour w poznańskiej odsłonie

Trendy 2024 w sektorze HoReCa. Trwają zapisy na VI spotkanie Food Working

Wegańskie lub wegetariańskie: nowa interpretacja kulinarnych klasyków

W Kielcach odbyły się Mistrzostwa Polski Szkół Gastronomicznych

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.