...

Aktualności

MADE FOR Restaurant – NEW GENERATION

MADE FOR Restaurant – NEW GENERATION

Miasto Sopot rządzi, a w nim TOP Restauratorzy i TOP Influencerzy. Za nami konferencja hybrydowa MADE FOR Restaurant – NEW GENERATION. 21 czerwca br. prawdziwi rewolucjoniści bez ogródek zdradzili swoje biznesowe i prywatne „przełomy”, poddali je ocenie ponad 400 liderom branży, którzy słuchali niebywałych historii: od krwistego tatara, do miłości i restauracji. O poszukiwaczach pysznego ryżu podbijających Poznań, o kawiarniach zarządzanych ze Szwecji i Tajlandii, o gruzińskiej restauracji – antidotum na rozwód oraz francuskiej melancholii, która przerodziła się w jeden z najbardziej rentownych biznesów w Polsce.

Koncepcja wyboru najlepszych restauratorów MADE FOR Restaurant to prawdopodobnie jedyna forma doceniania i nagradzania tych profesjonalistów na świecie. Do tej pory pokazywano restauracje, szefów kuchni, a tym razem brylują i pokazują swoje doświadczenia przedsiębiorcy. Na scenie przepięknego hotelu Radisson Blu w Sopocie stanęło grono najwybitniejszych w Polsce restauratorów w kategorii „New Generation”. Po raz pierwszy JURY MADE FOR Restaurant oraz profesjonaliści docenili też lokalnych i ogólnopolskich Influencerów gastronomicznych.

– Wyniki okazały się niezwykle ciekawe i potwierdzające tezę wynikającą z konferencyjnych dyskusji, że dzisiaj budowanie własnych społeczności w socialmediach to klucz do sukcesu, również w biznesie – opowiada Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions i organizatorka konferencji MADE FOR Restaurant.

Goście premium

Jak ważna jest branża gastronomiczna dla polskich miast, pokazała obecność aż dwóch Prezydentów Sopotu: Jacka Karnowskiego – Prezydenta Miasta Sopotu oraz Marcina Skwierawskiego – Wiceprezydenta Miasta Sopotu, którzy z szacunkiem odnieśli się do dokonań trójmiejskich i ogólnopolskich restauratorów, wspólnie degustując dania od wybitnych szefów kuchni: Piotra Kościuka z Radisson Blu Hotel Sopot i Tomasza Kościuka z Rebread oraz uczestnicząc w kuluarowych rozmowach.

Rwące tematy

Wśród ponad 400 uczestników konferencji (stacjonarnych i on-line) MADE FOR Restaurant – New Generation można było spotkać kluczowych przedsiębiorców trójmiejskich, przedstawicieli lokalnych organizacji turystycznych i biznesowych oraz gości specjalnych z Polski i Danii, a dokładniej z Kopenhagi. Po raz kolejny frekwencja okazała się zawrotna, a według opinii gości – merytoryka spełniła oczekiwania nawet najbardziej wybrednych. Dowiedzieliśmy się, m.in.:

– jak dotrzeć do turysty zagranicznego, polskiego i lokalnego?

– jak promować swoją restaurację, jeśli brak funduszy marketingowych?

– jakie są trendy w social mediach, np. tiktokizacja oraz influencer marketing,

– zrównoważony rozwój restauracji a oszczędności.

O tym wszystkim mogli posłuchać uczestnicy sopockiej konferencji. Wciąż można się zarejestrować i oglądać nagrania z wydarzenia oraz korzystać z materiałów od Partnerów. Wystarczy rejestracja na stronie: https://forsolutions.pl/made-for-restaurant-new-generation/#rejestracja

Zwycięzcy

Podczas wieczornego koktajlu w Radisson Blu Hotel Sopot wreszcie poznaliśmy zwycięzców konkursów: TOP Influencerów gastronomicznych oraz TOP Restauratorów w kategorii New Generation. Kim oni są?

TOP Restauratorzy Nowej Generacji:

Zdobywcy nagrody głównej, którzy otrzymali 33,3% głosów uczestników konferencji to: Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski z restauracji Młoda Polska Bistro &Pianino (Wrocław).Co dla zwycięzców oznacza bycie restauratorami nowej generacji?- Staramy się otwierać kulinarnie serca i to jest nasza największa siła. Bardzo dziękujemy

naszemu zespołowi, z którym tworzymy Młodą Polskę. To im dedykujemy tą nagrodę – odpowiadają TOP Restauratorzy.

Stypendium biznesowe MADE FOR Restaurant w kategorii New Generation, któreotrzymali, obejmuje nagrody: kolacja dla 2 osób w jednej z najciekawszych restauracji w Kopenhadze odFOR Solutions, organizatora konkursu; roczny abonament na system MojStolik.pl wraz z tabletem wdrożeniowym; voucher na udział w pomorskim podcaście kulinarnym Czary – Gary od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej; prezent: alcoholexperience od firmy Chopin Vodka Poland oraz prezent: wineexperience od Niemieckiego Instytutu Wina.

Zdobywcy nagród specjalnych to:

Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński z DESEO, Tasteaway (Warszawa), którzy otrzymali kolację SAM na SAM z Magdą Gessler w restauracji U Fukiera.

Ofka Piechniczek i Kamil Kita z restauracji Śląska Prohibicja (Katowice) i Morski Zając (Kuźnica płw. Helski). Restauratorzy wygrali voucher na weekendowy citybreak w regionie pomorskim od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

TOP Influencerzy gastronomiczni 2022:

Zdobywczyni nagrody głównej, która otrzymała aż 44,6% głosów uczestników sopockiej konferencji to: Katarzyna Płachecka, instagramerka @krakow.food_kati, która prowadzi agencjęmarketingu dla gastronomii. – Wyróżnienie jest dla mnie potwierdzeniem, że moja praca z ostatnich pięciu lat wniosła wartość i została dostrzeżona. Zamierzam kontynuowaćwspieranie rozwoju polskiej gastronomii i promowanie tego, co dobre wpolskiej kuchni – podsumowuje Kati.

NAGRODY, które otrzymała influencerka to:kolacja SAM Na SAM z Danielem Pawełkiem – TOP Restauratorem wg Forbes Polska & FOR Solutions; voucher na udział w pomorskim podcaście kulinarnym Czary – Gary od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej; voucher na weekendowy citybreak  w regionie pomorskim od PROT; voucher na dwie noce dla dwóch osób w Hotelu Sopot **** od Sopockiej Organizacji Turystycznej; prezent: alcoholexperience od firmy Chopin Vodka Poland oraz prezent: wineexperience od Niemieckiego Instytutu Wina.

Zdobywcy nagród specjalnych to:

Lara Gessler z Pracowni Kulinarnej Lary Gessler i restauracji Słodki Słony. Influencerka wygrała audyt social mediów od najlepszej na polskim rynku agencji influencerskiej – LifeTube (LTTM).

Tosia Kolo (Tocha Brocha) i Marta Śliwicka z Burczymiwbrzuchu.pl, które otrzymały kolację SAM na SAM z TOP Restauratorami wg Forbes i FOR Solutions: Agnieszką i Marcinem Kręglickimi. Nagrodę wręczyła Nela Kręglicka z Kręgliccy Restauracje & Catering.

Maciej je, który otrzymał kolację SAM na SAM z TOP Restauratorem wg Forbes i FOR Solutions: Arturem Jarczyńskim.

Organizatorzy konferencji i konkursów – FOR Solutions serdecznie gratulują laureatom oraz wszystkim nominowanym!

Sponsorzy nagród: FOR Solutions – organizator konkursu, Partnerzy Strategiczni konferencji MADE FOR Restaurant 21.06.2022 r., Sopot: Miasto Sopot, Unilever Food Solutions, Rational, Winterhalter i MojStolik.pl; Partnerzy Biznesowi: San Pellegrino,Chopin Vodka, Niemiecki Instytut Wina, Nespresso Professional, AvikoHoReCa Polska, Transgourmet i Selgros Cash&Carry, Miolli; Partnerzy Merytoryczni: EIT Foodi Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Sopocka Organizacja Turystyczna, a także TOP Restauratorzy według Forbes i FOR Solutions.

Źródło: For Solutions, Fot. Karol Stańczak

MADE FOR Restaurant – NEW GENERATION

MADE FOR Restaurant – NEW GENERATION

Miasto Sopot rządzi, a w nim TOP Restauratorzy i TOP Influencerzy. Za nami konferencja hybrydowa MADE FOR Restaurant – NEW GENERATION. 21 czerwca br. prawdziwi rewolucjoniści bez ogródek zdradzili swoje biznesowe i prywatne „przełomy”, poddali je ocenie ponad 400 liderom branży, którzy słuchali niebywałych historii: od krwistego tatara, do miłości i restauracji. O poszukiwaczach pysznego ryżu podbijających Poznań, o kawiarniach zarządzanych ze Szwecji i Tajlandii, o gruzińskiej restauracji – antidotum na rozwód oraz francuskiej melancholii, która przerodziła się w jeden z najbardziej rentownych biznesów w Polsce.

Koncepcja wyboru najlepszych restauratorów MADE FOR Restaurant to prawdopodobnie jedyna forma doceniania i nagradzania tych profesjonalistów na świecie. Do tej pory pokazywano restauracje, szefów kuchni, a tym razem brylują i pokazują swoje doświadczenia przedsiębiorcy. Na scenie przepięknego hotelu Radisson Blu w Sopocie stanęło grono najwybitniejszych w Polsce restauratorów w kategorii „New Generation”. Po raz pierwszy JURY MADE FOR Restaurant oraz profesjonaliści docenili też lokalnych i ogólnopolskich Influencerów gastronomicznych.

– Wyniki okazały się niezwykle ciekawe i potwierdzające tezę wynikającą z konferencyjnych dyskusji, że dzisiaj budowanie własnych społeczności w socialmediach to klucz do sukcesu, również w biznesie – opowiada Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions i organizatorka konferencji MADE FOR Restaurant.

Goście premium

Jak ważna jest branża gastronomiczna dla polskich miast, pokazała obecność aż dwóch Prezydentów Sopotu: Jacka Karnowskiego – Prezydenta Miasta Sopotu oraz Marcina Skwierawskiego – Wiceprezydenta Miasta Sopotu, którzy z szacunkiem odnieśli się do dokonań trójmiejskich i ogólnopolskich restauratorów, wspólnie degustując dania od wybitnych szefów kuchni: Piotra Kościuka z Radisson Blu Hotel Sopot i Tomasza Kościuka z Rebread oraz uczestnicząc w kuluarowych rozmowach.

Rwące tematy

Wśród ponad 400 uczestników konferencji (stacjonarnych i on-line) MADE FOR Restaurant – New Generation można było spotkać kluczowych przedsiębiorców trójmiejskich, przedstawicieli lokalnych organizacji turystycznych i biznesowych oraz gości specjalnych z Polski i Danii, a dokładniej z Kopenhagi. Po raz kolejny frekwencja okazała się zawrotna, a według opinii gości – merytoryka spełniła oczekiwania nawet najbardziej wybrednych. Dowiedzieliśmy się, m.in.:

– jak dotrzeć do turysty zagranicznego, polskiego i lokalnego?

– jak promować swoją restaurację, jeśli brak funduszy marketingowych?

– jakie są trendy w social mediach, np. tiktokizacja oraz influencer marketing,

– zrównoważony rozwój restauracji a oszczędności.

O tym wszystkim mogli posłuchać uczestnicy sopockiej konferencji. Wciąż można się zarejestrować i oglądać nagrania z wydarzenia oraz korzystać z materiałów od Partnerów. Wystarczy rejestracja na stronie: https://forsolutions.pl/made-for-restaurant-new-generation/#rejestracja

Zwycięzcy

Podczas wieczornego koktajlu w Radisson Blu Hotel Sopot wreszcie poznaliśmy zwycięzców konkursów: TOP Influencerów gastronomicznych oraz TOP Restauratorów w kategorii New Generation. Kim oni są?

TOP Restauratorzy Nowej Generacji:

Zdobywcy nagrody głównej, którzy otrzymali 33,3% głosów uczestników konferencji to: Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski z restauracji Młoda Polska Bistro &Pianino (Wrocław).Co dla zwycięzców oznacza bycie restauratorami nowej generacji?- Staramy się otwierać kulinarnie serca i to jest nasza największa siła. Bardzo dziękujemy

naszemu zespołowi, z którym tworzymy Młodą Polskę. To im dedykujemy tą nagrodę – odpowiadają TOP Restauratorzy.

Stypendium biznesowe MADE FOR Restaurant w kategorii New Generation, któreotrzymali, obejmuje nagrody: kolacja dla 2 osób w jednej z najciekawszych restauracji w Kopenhadze odFOR Solutions, organizatora konkursu; roczny abonament na system MojStolik.pl wraz z tabletem wdrożeniowym; voucher na udział w pomorskim podcaście kulinarnym Czary – Gary od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej; prezent: alcoholexperience od firmy Chopin Vodka Poland oraz prezent: wineexperience od Niemieckiego Instytutu Wina.

Zdobywcy nagród specjalnych to:

Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński z DESEO, Tasteaway (Warszawa), którzy otrzymali kolację SAM na SAM z Magdą Gessler w restauracji U Fukiera.

Ofka Piechniczek i Kamil Kita z restauracji Śląska Prohibicja (Katowice) i Morski Zając (Kuźnica płw. Helski). Restauratorzy wygrali voucher na weekendowy citybreak w regionie pomorskim od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

TOP Influencerzy gastronomiczni 2022:

Zdobywczyni nagrody głównej, która otrzymała aż 44,6% głosów uczestników sopockiej konferencji to: Katarzyna Płachecka, instagramerka @krakow.food_kati, która prowadzi agencjęmarketingu dla gastronomii. – Wyróżnienie jest dla mnie potwierdzeniem, że moja praca z ostatnich pięciu lat wniosła wartość i została dostrzeżona. Zamierzam kontynuowaćwspieranie rozwoju polskiej gastronomii i promowanie tego, co dobre wpolskiej kuchni – podsumowuje Kati.

NAGRODY, które otrzymała influencerka to:kolacja SAM Na SAM z Danielem Pawełkiem – TOP Restauratorem wg Forbes Polska & FOR Solutions; voucher na udział w pomorskim podcaście kulinarnym Czary – Gary od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej; voucher na weekendowy citybreak  w regionie pomorskim od PROT; voucher na dwie noce dla dwóch osób w Hotelu Sopot **** od Sopockiej Organizacji Turystycznej; prezent: alcoholexperience od firmy Chopin Vodka Poland oraz prezent: wineexperience od Niemieckiego Instytutu Wina.

Zdobywcy nagród specjalnych to:

Lara Gessler z Pracowni Kulinarnej Lary Gessler i restauracji Słodki Słony. Influencerka wygrała audyt social mediów od najlepszej na polskim rynku agencji influencerskiej – LifeTube (LTTM).

Tosia Kolo (Tocha Brocha) i Marta Śliwicka z Burczymiwbrzuchu.pl, które otrzymały kolację SAM na SAM z TOP Restauratorami wg Forbes i FOR Solutions: Agnieszką i Marcinem Kręglickimi. Nagrodę wręczyła Nela Kręglicka z Kręgliccy Restauracje & Catering.

Maciej je, który otrzymał kolację SAM na SAM z TOP Restauratorem wg Forbes i FOR Solutions: Arturem Jarczyńskim.

Organizatorzy konferencji i konkursów – FOR Solutions serdecznie gratulują laureatom oraz wszystkim nominowanym!

Sponsorzy nagród: FOR Solutions – organizator konkursu, Partnerzy Strategiczni konferencji MADE FOR Restaurant 21.06.2022 r., Sopot: Miasto Sopot, Unilever Food Solutions, Rational, Winterhalter i MojStolik.pl; Partnerzy Biznesowi: San Pellegrino,Chopin Vodka, Niemiecki Instytut Wina, Nespresso Professional, AvikoHoReCa Polska, Transgourmet i Selgros Cash&Carry, Miolli; Partnerzy Merytoryczni: EIT Foodi Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Sopocka Organizacja Turystyczna, a także TOP Restauratorzy według Forbes i FOR Solutions.

Źródło: For Solutions, Fot. Karol Stańczak

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

24. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro i 13. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel

Kongres Szefów Kuchni i Restauratorów 2023. Zapisz się!

Targi HORECA®/GASTROFOOD/ENOEXPO® powrót w wielkim stylu

Restauracja Focaccia zaprasza na Walentynki 2024. Romantyczną kolację zaserwuje sam szef kuchni

Cykl edukacyjny „Ciao Italia” dla restauratorów

Znamy listę konkursów nominowanych do finału KPP

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.