...

Aktualności

24. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro i 13. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel

24. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro i 13. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel

Po wielu miesiącach przerwy spowodowanej pandemią, branża gastronomiczno – hotelarska miała okazję spotkać się w dniach 1-3 września 2021 w Warszawie. Już po raz 24 targi EuroGastro i WorldHotel były miejscem spotkania dla wszystkich osób poszukujących nowych, ciekawych kierunków i optymalnych rozwiązań dla biznesu gastronomicznego.

Trzy dni z życia branży

Przedstawiciele branży HoReCa podczas 3 dni targów mogli zapoznać się z bogatą ofertą wystawców, wśród której znalazły się m.in.: profesjonalny sprzęt gastronomiczny oraz meble, urządzenia i akcesoria niezbędne do wyposażenia zaplecza kuchennego, elementy wystroju restauracji i barów, a także oprogramowanie i systemy zarządzania. Ze swymi propozycjami wystąpili również dostawcy produktów żywnościowych dla gastronomii, surowców dla cukiernictwa i piekarnictwa a także napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz kawy i herbaty. W części WorldHotel przedstawiony został asortyment dla obiektów noclegowych i konferencyjnych, począwszy od wyposażenia, poprzez galanterię hotelową nadającą charakter wnętrzom, odpowiednio zaprojektowaną odzież dla pracowników, po środki czystości.

Przygotowane przez Wystawców stoiska były niezwykle różnorodne i atrakcyjne. Odwiedzającyje Goście mogli nie tylko uzyskać profesjonalne doradztwo przy wyborze asortymentu, ale również mieli szansę sprawdzić działanie urządzeń, a nawet odbyć szkolenie z ich obsługi. Obecni na targach eksperci chętnie udzielali rad jak zmodernizować zakład gastronomiczny lub obiekt noclegowy, podwyższyć standard obsługi, zmienić wystrój lokalu czy zwiększyć wybór i jakość oferowanej oferty.

Dodatkową atrakcją na wielu stoiskach – m.in. Winterhalter, Transgourmet czy Unilever – były pokazy gotowania z udziałem mistrzów kulinarnych, podczas których Klienci mogli osobiście ocenić smak i wygląd potraw przyrządzanych na bazie produktów z oferty a także przekonać się, jak działają urządzenia wykorzystywane w ich przygotowywaniu.

Oferta edukacyjna

Podczas targów odbył się dwudniowy program edukacyjny „Profesjonalny Menedżer Restauracji”,zorganizowany przez Kongres Szefów Kuchni wspólnie z MT Targi Polska. Wydarzeniecieszyło się zainteresowaniem wśród wszystkich osób chcących zdobyć wiedzę potrzebną do prowadzenia biznesu gastronomicznego. Prelegentami byli znani doradcy i eksperci rynku HoReCa.

Podczas swoich wystąpień poruszyli ważne zagadnienia z zakresu zarządzania, finansów oraz obsługi klienta w restauracji:

  • Anna Dębska jak maksymalizować zyski i wzrosty sprzedaży w gastrobiznesie
  • Bartosz Peter i Marek Burkacki jak podnosić kompetencje w zawodzie kucharza
  • Rafał Głowacki jakzbudować zgrany zespół w restauracji
  • Katarzyna Waszczuk jak COVID-19 wpłynął na relacje pracownik-pracodawca w gastronomii
  • Piotr Rogowski jak zwiększać zyski wykorzystując cechy i zalety młodszych pokoleń
  • Sławek Głomski jak redukować straty żywności w restauracji o połowę
  • Dariusz Szczepura czy cena jest podstawowym argumentem przy zakupie profesjonalnego urządzenia do kuchni
  • Agnieszka Ciesielska jakorganizować wydarzenia dla klienta biznesowego
  • Marek Skała jak rozmawiać z niezadowolonym Gościem
  • Marcin Dyrda jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa Klienta
Konkurs na innowację Targów EuroGastro WorldHotel

Laureatami w poszczególnych kategoriach zostali:

  • W kategorii „Sprzęt iwyposażenie HoReCa” nagrodę otrzymała firma BAGSTAR.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k zazestaw „Miska z trzciny cukrowej i opaska transportowa”a wyróżnienia firmy: Bela Mesa s.c. za„Porcelanę siloxIht – kolekcje verso, perla ifacet”; BWT Polska Sp. zo.o. za„Urządzenie odwróconej osmozy bestaqua 14 ROC Coffee”; Marcin Krowicki Jarosław Krowicki s.c. – marka EcoUse® za„Pisuar bezwodny EcoUse P1.1”
  • W kategorii „Wyposażenie inowe technologie whotelu” nagrodę otrzymała firma DORA METAL Sp. zo.o. za Linię „Higiena ibezpieczeństwo”a wyróżnienie firma LSI Software S.A. za„Moduł Marketing Automation”
  • W kategorii “Żywność i napoje dla gastronomii”Jury nieprzyznało nagrody

Targi w liczbach

W trakcie tegorocznej edycji targów EuroGastro swoją ofertę przedstawiło 191 firm z 13 krajów: Austrii, Belgii, Czech, Danii, Estonii, Francji, Litwy, Niemiec, Polski, Portugalii, Rumunii, Ukrainy oraz Włoch. Targi odwiedziło 8 716 profesjonalistów z branży HoReCa, którzy przyjechali z całej Polski a także z Chorwacji, Czech, Danii, Estonii, Francji, Hiszpanii, Litwy, Królestwa Niderlandów, Niemiec, Rumunii, Słowacji, Szwajcarii, Ukrainy, Węgier, Wielkiej Brytanii oraz Włoch.

Organizatorzy już dziś zapraszają Państwa najubileuszową 25 edycję Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro oraz 14 edycję Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel.

24. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro i 13. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel

24. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro i 13. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel

Po wielu miesiącach przerwy spowodowanej pandemią, branża gastronomiczno – hotelarska miała okazję spotkać się w dniach 1-3 września 2021 w Warszawie. Już po raz 24 targi EuroGastro i WorldHotel były miejscem spotkania dla wszystkich osób poszukujących nowych, ciekawych kierunków i optymalnych rozwiązań dla biznesu gastronomicznego.

Trzy dni z życia branży

Przedstawiciele branży HoReCa podczas 3 dni targów mogli zapoznać się z bogatą ofertą wystawców, wśród której znalazły się m.in.: profesjonalny sprzęt gastronomiczny oraz meble, urządzenia i akcesoria niezbędne do wyposażenia zaplecza kuchennego, elementy wystroju restauracji i barów, a także oprogramowanie i systemy zarządzania. Ze swymi propozycjami wystąpili również dostawcy produktów żywnościowych dla gastronomii, surowców dla cukiernictwa i piekarnictwa a także napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz kawy i herbaty. W części WorldHotel przedstawiony został asortyment dla obiektów noclegowych i konferencyjnych, począwszy od wyposażenia, poprzez galanterię hotelową nadającą charakter wnętrzom, odpowiednio zaprojektowaną odzież dla pracowników, po środki czystości.

Przygotowane przez Wystawców stoiska były niezwykle różnorodne i atrakcyjne. Odwiedzającyje Goście mogli nie tylko uzyskać profesjonalne doradztwo przy wyborze asortymentu, ale również mieli szansę sprawdzić działanie urządzeń, a nawet odbyć szkolenie z ich obsługi. Obecni na targach eksperci chętnie udzielali rad jak zmodernizować zakład gastronomiczny lub obiekt noclegowy, podwyższyć standard obsługi, zmienić wystrój lokalu czy zwiększyć wybór i jakość oferowanej oferty.

Dodatkową atrakcją na wielu stoiskach – m.in. Winterhalter, Transgourmet czy Unilever – były pokazy gotowania z udziałem mistrzów kulinarnych, podczas których Klienci mogli osobiście ocenić smak i wygląd potraw przyrządzanych na bazie produktów z oferty a także przekonać się, jak działają urządzenia wykorzystywane w ich przygotowywaniu.

Oferta edukacyjna

Podczas targów odbył się dwudniowy program edukacyjny „Profesjonalny Menedżer Restauracji”,zorganizowany przez Kongres Szefów Kuchni wspólnie z MT Targi Polska. Wydarzeniecieszyło się zainteresowaniem wśród wszystkich osób chcących zdobyć wiedzę potrzebną do prowadzenia biznesu gastronomicznego. Prelegentami byli znani doradcy i eksperci rynku HoReCa.

Podczas swoich wystąpień poruszyli ważne zagadnienia z zakresu zarządzania, finansów oraz obsługi klienta w restauracji:

  • Anna Dębska jak maksymalizować zyski i wzrosty sprzedaży w gastrobiznesie
  • Bartosz Peter i Marek Burkacki jak podnosić kompetencje w zawodzie kucharza
  • Rafał Głowacki jakzbudować zgrany zespół w restauracji
  • Katarzyna Waszczuk jak COVID-19 wpłynął na relacje pracownik-pracodawca w gastronomii
  • Piotr Rogowski jak zwiększać zyski wykorzystując cechy i zalety młodszych pokoleń
  • Sławek Głomski jak redukować straty żywności w restauracji o połowę
  • Dariusz Szczepura czy cena jest podstawowym argumentem przy zakupie profesjonalnego urządzenia do kuchni
  • Agnieszka Ciesielska jakorganizować wydarzenia dla klienta biznesowego
  • Marek Skała jak rozmawiać z niezadowolonym Gościem
  • Marcin Dyrda jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa Klienta
Konkurs na innowację Targów EuroGastro WorldHotel

Laureatami w poszczególnych kategoriach zostali:

  • W kategorii „Sprzęt iwyposażenie HoReCa” nagrodę otrzymała firma BAGSTAR.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k zazestaw „Miska z trzciny cukrowej i opaska transportowa”a wyróżnienia firmy: Bela Mesa s.c. za„Porcelanę siloxIht – kolekcje verso, perla ifacet”; BWT Polska Sp. zo.o. za„Urządzenie odwróconej osmozy bestaqua 14 ROC Coffee”; Marcin Krowicki Jarosław Krowicki s.c. – marka EcoUse® za„Pisuar bezwodny EcoUse P1.1”
  • W kategorii „Wyposażenie inowe technologie whotelu” nagrodę otrzymała firma DORA METAL Sp. zo.o. za Linię „Higiena ibezpieczeństwo”a wyróżnienie firma LSI Software S.A. za„Moduł Marketing Automation”
  • W kategorii “Żywność i napoje dla gastronomii”Jury nieprzyznało nagrody

Targi w liczbach

W trakcie tegorocznej edycji targów EuroGastro swoją ofertę przedstawiło 191 firm z 13 krajów: Austrii, Belgii, Czech, Danii, Estonii, Francji, Litwy, Niemiec, Polski, Portugalii, Rumunii, Ukrainy oraz Włoch. Targi odwiedziło 8 716 profesjonalistów z branży HoReCa, którzy przyjechali z całej Polski a także z Chorwacji, Czech, Danii, Estonii, Francji, Hiszpanii, Litwy, Królestwa Niderlandów, Niemiec, Rumunii, Słowacji, Szwajcarii, Ukrainy, Węgier, Wielkiej Brytanii oraz Włoch.

Organizatorzy już dziś zapraszają Państwa najubileuszową 25 edycję Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro oraz 14 edycję Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Poland 100 Best Restaurants Awards 2023

Znamy skład uczestników VIII edycji konkursu Wielkopolski Kucharz Roku 2023

W branży HoReCa jest klimat na ekologiczne rozwiązania

Restauracja Pod Drewnianym Bocianem: dzisiaj jeden lokal to zdecydowanie za mało

Tork Biobased ma pomóc firmom w osiąganiu celów zrównoważonego rozwoju bez utraty wydajności

Festiwal Czekolady WeForm

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.