Aktualności

Upfield Professional zmienia nazwę na Violife Professional

Upfield Professional zmienia nazwę na Violife Professional

Violife Professional to teraz nowa nazwa Upfield Professional. Zmiana jest związana ze zwiększeniem zaangażowania firmy Upfield w promowanie produktów roślinnych dla branży gastronomicznej.

Marka Violife jest światowym liderem roślinnych alternatyw dla serów. Jest obecna na ponad 65 rynkach i cieszy się uznaniem milionów klientów na całym świecie. Nazwa Violife Professional stanowi potwierdzenie zaangażowana firmy Upfield w zaspokajanie rosnącego zapotrzebowania na żywność pochodzenia roślinnego w branży gastronomicznej i hotelarskiej.

Wzrost liczby fleksitarian sprawił, że coraz więcej osób na całym świecie poszukuje opcji żywieniowych opartych na produktach roślinnych. Dla wielu z nich motywację stanowią względy etyczne oraz świadomość wpływu, jaki produkty mleczne i mięsne wywierają na środowisko. Wiele osób poszukuje także posiłków odpowiadających ich wykluczeniom, alergiom i potrzebom dietetycznym – ograniczaniu nabiału, glutenu czy laktozy.

Misją Violife Professional jest zapewnienie konsumentom smacznych i pożywnych posiłków dostępnych zarówno w domu, jak i poza nim, które spełniają wszystkie potrzeby dietetyczne – bez konieczności kompromisu w kwestii smaku czy wydajności.

– Nasza firma szybko się rozwija. Jesteśmy ambitni i mamy wielkie marzenia oraz ekscytujące plany dotyczące przyszłości żywności opartej na roślinach. Wierzymy, że siła i rozpoznawalność marki Violife da nam więcej możliwości w promowaniu korzyści płynących z żywności pochodzenia roślinnego w gastronomii – mówi Simon Lawrence, Head of Violife Professional w Europie Północnej. – Znajdujemy się w kluczowym momencie, w którym ludzie na całym świecie muszą i chcą zmienić sposób odżywiania – nie tylko w celu zmniejszenia wpływu na klimat, ale także dopasowania do bardziej elastycznych potrzeb żywieniowych. Szefowie kuchni mogą być na czele tej zmiany, kierując swoich klientów w stronę żywności w większym stopniu opartej na roślinach oraz oferując konsumentom większy wybór.

Zmiana nazwy na Violife Professional odbywa się globalnie. Firma Upfield cały czas konsekwentnie angażuje nowych partnerów w tworzenie zrównoważonych posiłków i przepisów opartych na roślinach, a pod nową marką nadal będzie rozwijać swoje portfolio i oferować nowe produkty na bazie roślin, które sprostają rosnącym wymaganiom branży HoReCa. 

– Na co dzień pracujemy z szefami kuchni oraz restauratorami i także w Polsce dostrzegamy znaczące zmiany. Roślinna rewolucja na naszych talerzach jest nieunikniona, a my cieszymy się, że bierzemy w niej udział i że możemy pomagać szefom kuchni rozszerzać menu o opcje oparte na roślinach i bardziej przyjazne dla naszej planety. W naszej ofercie jest wiele produktów, które ułatwiają przygotowanie dań i deserów, także dla alergików lub osób wykluczających z diety nabiał albo gluten, a to rosnąca grupa konsumentów, która także zasługuje na doskonałej jakości smaczne dania – mówi Wiktor Orliński, Dyrektor Marketingu Violife Professional CEE.

Wraz z nową nazwą, odświeżona zostaje strona internetowa: https://www.violifeprofessional.com/pl-pl, na której znajdują się nowe przepisy i pomocne artykuły dla klientów. Szefowie kuchni, producenci dan, restauratorzy czy hotelarze mogą również śledzić nowości Violife Professional na profilach: Instagram (@violifepro_pl), Facebook (violifepropl) i profilu Szefa Kuchni Roberta Kopacza: (ChefRobertKopacz).

***
O Violife Professional 

Violife Professional jest częścią firmy Upfield działającą w branży gastronomicznej, obsługującą m.in.  restauracje, hotele, piekarnie, cukiernie oraz producentów dań gotowych. Nasi szefowie kuchni opracowują składniki, produkty i usługi, które pomagają profesjonalistom w tworzeniu pysznych potraw oraz w kompleksowym zarządzaniu menu i kosztami współczesnej gastronomii.

Upfield Professional zmienia nazwę na Violife Professional

Upfield Professional zmienia nazwę na Violife Professional

Violife Professional to teraz nowa nazwa Upfield Professional. Zmiana jest związana ze zwiększeniem zaangażowania firmy Upfield w promowanie produktów roślinnych dla branży gastronomicznej.

Marka Violife jest światowym liderem roślinnych alternatyw dla serów. Jest obecna na ponad 65 rynkach i cieszy się uznaniem milionów klientów na całym świecie. Nazwa Violife Professional stanowi potwierdzenie zaangażowana firmy Upfield w zaspokajanie rosnącego zapotrzebowania na żywność pochodzenia roślinnego w branży gastronomicznej i hotelarskiej.

Wzrost liczby fleksitarian sprawił, że coraz więcej osób na całym świecie poszukuje opcji żywieniowych opartych na produktach roślinnych. Dla wielu z nich motywację stanowią względy etyczne oraz świadomość wpływu, jaki produkty mleczne i mięsne wywierają na środowisko. Wiele osób poszukuje także posiłków odpowiadających ich wykluczeniom, alergiom i potrzebom dietetycznym – ograniczaniu nabiału, glutenu czy laktozy.

Misją Violife Professional jest zapewnienie konsumentom smacznych i pożywnych posiłków dostępnych zarówno w domu, jak i poza nim, które spełniają wszystkie potrzeby dietetyczne – bez konieczności kompromisu w kwestii smaku czy wydajności.

– Nasza firma szybko się rozwija. Jesteśmy ambitni i mamy wielkie marzenia oraz ekscytujące plany dotyczące przyszłości żywności opartej na roślinach. Wierzymy, że siła i rozpoznawalność marki Violife da nam więcej możliwości w promowaniu korzyści płynących z żywności pochodzenia roślinnego w gastronomii – mówi Simon Lawrence, Head of Violife Professional w Europie Północnej. – Znajdujemy się w kluczowym momencie, w którym ludzie na całym świecie muszą i chcą zmienić sposób odżywiania – nie tylko w celu zmniejszenia wpływu na klimat, ale także dopasowania do bardziej elastycznych potrzeb żywieniowych. Szefowie kuchni mogą być na czele tej zmiany, kierując swoich klientów w stronę żywności w większym stopniu opartej na roślinach oraz oferując konsumentom większy wybór.

Zmiana nazwy na Violife Professional odbywa się globalnie. Firma Upfield cały czas konsekwentnie angażuje nowych partnerów w tworzenie zrównoważonych posiłków i przepisów opartych na roślinach, a pod nową marką nadal będzie rozwijać swoje portfolio i oferować nowe produkty na bazie roślin, które sprostają rosnącym wymaganiom branży HoReCa. 

– Na co dzień pracujemy z szefami kuchni oraz restauratorami i także w Polsce dostrzegamy znaczące zmiany. Roślinna rewolucja na naszych talerzach jest nieunikniona, a my cieszymy się, że bierzemy w niej udział i że możemy pomagać szefom kuchni rozszerzać menu o opcje oparte na roślinach i bardziej przyjazne dla naszej planety. W naszej ofercie jest wiele produktów, które ułatwiają przygotowanie dań i deserów, także dla alergików lub osób wykluczających z diety nabiał albo gluten, a to rosnąca grupa konsumentów, która także zasługuje na doskonałej jakości smaczne dania – mówi Wiktor Orliński, Dyrektor Marketingu Violife Professional CEE.

Wraz z nową nazwą, odświeżona zostaje strona internetowa: https://www.violifeprofessional.com/pl-pl, na której znajdują się nowe przepisy i pomocne artykuły dla klientów. Szefowie kuchni, producenci dan, restauratorzy czy hotelarze mogą również śledzić nowości Violife Professional na profilach: Instagram (@violifepro_pl), Facebook (violifepropl) i profilu Szefa Kuchni Roberta Kopacza: (ChefRobertKopacz).

***
O Violife Professional 

Violife Professional jest częścią firmy Upfield działającą w branży gastronomicznej, obsługującą m.in.  restauracje, hotele, piekarnie, cukiernie oraz producentów dań gotowych. Nasi szefowie kuchni opracowują składniki, produkty i usługi, które pomagają profesjonalistom w tworzeniu pysznych potraw oraz w kompleksowym zarządzaniu menu i kosztami współczesnej gastronomii.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Kieliszki na Próżnej – z winem i… pomysłami

Wyjątkowe wydarzenie kulinarne w Ostrowcu Świętokrzyskim (fotorelacja)

Drugi konkurs nominowany rozstrzygnięty. Znamy zwycięzców Kulinarnego Rajdu Mistrzów

Znamy zwycięzców konkursu „Mięsne Specjały Polskiej Kuchni – Instytut Kulinarny Transgourmet”!

Idealnie czyste szkło bez cienia wysiłku… i polerowania!

Mistrzostwa Świata Baristów z wyjątkową nagrodą