Aktualności

Awaria i błędy urządzenia? Partnerzy serwisowi Rational zapewniają szybką o kompetentną pomoc

Awaria i błędy urządzenia? Partnerzy serwisowi Rational zapewniają szybką o kompetentną pomoc

Przyjęcie weselne, goście są głodni, mała możliwość wyboru dań dla gości, godziny szczytu w restauracji. Nagle urządzenie komunikuje błąd. Teraz liczy się każda minuta. Właśnie dlatego szybkość i jakość są najważniejszymi priorytetami dla techników serwisowych RATIONAL. Dzięki zdalnemu dostępowi do urządzeń technik przyjeżdża do klienta w pełni przygotowany. W większości przypadków naprawa kończy się sukcesem już po pierwszej wizycie – dzięki czemu wszyscy są zadowoleni.

– Nikt nie może sobie pozwolić na awarię urządzenia. Dlatego robimy wszystko, co w naszej mocy, aby przede wszystkim zapobiegać występowaniu takich problemów – mówi Konrad Raczyński, Dyrektor Serwisu w Rational.

Jeśli pomimo prawidłowej instalacji i regularnej konserwacji wystąpi awaria, w bardzo krótkim czasie urządzenie będzie gotowe do ponownego użycia.

– Certyfikowani technicy serwisowi doskonale znają iCombi, iVario i całą ofertę RATIONAL, a dzięki regularnym szkoleniom są zawsze na bieżąco z najnowszymi informacjami – mówi Konrad Raczyński.

Cyfryzacja odgrywa ważną role w planowaniu zadań. Dzięki cyfrowemu rozwiązaniu do zarządzania kuchnią ConnectedCooking, technicy mogą przeglądać dane urządzenia lub historię działań konserwacyjnych za pośrednictwem komputera, tabletu lub smartfona i uzyskać dostęp do urządzenia, jeśli jest to wymagane i jest na to zgoda klienta. Ma to kilka zalet: jeśli wiele zadań jest realizowanych zdalnie i nie wiąże się to z koniecznością podróżowania, technicy serwisowi oszczędzają czas i mogą szybciej pomóc swoim klientom. ConnectedCooking zapewnia również wsparcie w przygotowaniu naprawy.

– W idealnym przypadku Technik z wyprzedzeniem identyfikuje przyczynę usterki i przybywa do klienta z wymaganymi częściami zamiennymi. Zapewnia to minimalne przestoje i optymalny stosunek ceny do wydajności – mówi Konrad Raczyński.

Około 9,000 ekspertów na całym świecie pracuje nad zapewnieniem długoterminowej wydajności urządzeń RATIONAL. Gdziekolwiek znajduje się urządzenie, w pobliżu znajduje się również certyfikowany technik serwisowy – w większości przypadków w odległości nie większej niż 25 km od najbliższego iCombi lub iVario.

Więcej informacji na temat serwisu technicznego oraz listę partnerów serwisowych można znaleźć na stronie https://www.rational-online.com/pl_pl/obsluga-klienta/rational-service-partner/

Źródło: Rational

Awaria i błędy urządzenia? Partnerzy serwisowi Rational zapewniają szybką o kompetentną pomoc

Awaria i błędy urządzenia? Partnerzy serwisowi Rational zapewniają szybką o kompetentną pomoc

Przyjęcie weselne, goście są głodni, mała możliwość wyboru dań dla gości, godziny szczytu w restauracji. Nagle urządzenie komunikuje błąd. Teraz liczy się każda minuta. Właśnie dlatego szybkość i jakość są najważniejszymi priorytetami dla techników serwisowych RATIONAL. Dzięki zdalnemu dostępowi do urządzeń technik przyjeżdża do klienta w pełni przygotowany. W większości przypadków naprawa kończy się sukcesem już po pierwszej wizycie – dzięki czemu wszyscy są zadowoleni.

– Nikt nie może sobie pozwolić na awarię urządzenia. Dlatego robimy wszystko, co w naszej mocy, aby przede wszystkim zapobiegać występowaniu takich problemów – mówi Konrad Raczyński, Dyrektor Serwisu w Rational.

Jeśli pomimo prawidłowej instalacji i regularnej konserwacji wystąpi awaria, w bardzo krótkim czasie urządzenie będzie gotowe do ponownego użycia.

– Certyfikowani technicy serwisowi doskonale znają iCombi, iVario i całą ofertę RATIONAL, a dzięki regularnym szkoleniom są zawsze na bieżąco z najnowszymi informacjami – mówi Konrad Raczyński.

Cyfryzacja odgrywa ważną role w planowaniu zadań. Dzięki cyfrowemu rozwiązaniu do zarządzania kuchnią ConnectedCooking, technicy mogą przeglądać dane urządzenia lub historię działań konserwacyjnych za pośrednictwem komputera, tabletu lub smartfona i uzyskać dostęp do urządzenia, jeśli jest to wymagane i jest na to zgoda klienta. Ma to kilka zalet: jeśli wiele zadań jest realizowanych zdalnie i nie wiąże się to z koniecznością podróżowania, technicy serwisowi oszczędzają czas i mogą szybciej pomóc swoim klientom. ConnectedCooking zapewnia również wsparcie w przygotowaniu naprawy.

– W idealnym przypadku Technik z wyprzedzeniem identyfikuje przyczynę usterki i przybywa do klienta z wymaganymi częściami zamiennymi. Zapewnia to minimalne przestoje i optymalny stosunek ceny do wydajności – mówi Konrad Raczyński.

Około 9,000 ekspertów na całym świecie pracuje nad zapewnieniem długoterminowej wydajności urządzeń RATIONAL. Gdziekolwiek znajduje się urządzenie, w pobliżu znajduje się również certyfikowany technik serwisowy – w większości przypadków w odległości nie większej niż 25 km od najbliższego iCombi lub iVario.

Więcej informacji na temat serwisu technicznego oraz listę partnerów serwisowych można znaleźć na stronie https://www.rational-online.com/pl_pl/obsluga-klienta/rational-service-partner/

Źródło: Rational

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Mycie pieca konwekcyjno-parowego–z myślą o środowisku

Czysty sukces! Winterhalter Polska podsumowuje targi SMAKKi Gastrotargi

Festiwal Kuchni Międzynarodowej 2024

Z pasji do gotowania. Kinga Karasińska i Janusz Garncarczyk otworzyli studio kulinarne Cook Nook

Grupa Secret Garden: partnerskie relacje z dostawcą kluczem do stabilnej działalności

SMAKKi GASTROTARGI – wydarzenie, na które czeka branża HoReCa