...

Aktualności

Farutex prezentuje Trendbook Horeca 2023

Farutex prezentuje Trendbook Horeca 2023

Trendbook Horeca od firmy Farutex to zbiór najnowszych trendów, które zostały wybrane w efekcie dokładnego researchu oraz rozmów z szefami kuchni, właścicielami restauracji, specjalistami ds. marketingu, sommelierami – praktykami, przed którymi branża gastronomiczna nie ma tajemnic.

– Już po raz trzeci przygotowaliśmy tak różnorodną i obszerną publikację, jaką jest Trendbook horeca. Każda edycja cieszy się dużym zainteresowaniem wśród odbiorców. Zależy nam na tym, aby dzielić się najaktualniejszą wiedzą, którą pozyskujemy od  specjalistów związanych z gastronomią. Stąd pomysł na stworzenie tego materiału. W jednym miejscu zebraliśmy najważniejsze trendy, prognozy oraz kierunki rozwoju branży horeca, w rezultacie powstało kompleksowe źródło najnowszych informacji – mówi Ewa Uniejewska, Manager ds. marketingu Bidfood Farutex.

Trendbook 2023 podzielony jest na pięć rozdziałów: POLITYKA (Napięcia i konflikty międzynarodowe), KLIMAT i jego zmiany, ZDROWIE (Wiek kryzysów zdrowotnych), CZŁOWIEK (Upodobania żywieniowe), TECHNOLOGIA (Transformacja technologiczna).

Poszczególne rozdziały odnoszą się do zachodzących na świecie mechanizmów, które mają wpływ na branżę horeca. Każdy z nich zawiera trendy, które w 2023 roku będą szczególnie widoczne. Są to m.in. weganizm i wegetarianizm, comfort food, zero waste, wzrastająca popularność kuchni azjatyckich — a szczególnie koreańskiej, dark kitchen, regionalizm w kuchni oraz wiele innych.

Ponadto, publikacja zawiera garść ciekawostek z kraju i ze świata, wywiady ze specjalistami oraz wypowiedzi ekspertów. Odpowiada na pytania, z którymi na co dzień mierzą się restauratorzy, m.in. 

  • Jak istotne jest precyzyjne liczenie food costu?
  • W jaki sposób ograniczyć marnowanie żywności?
  • Jak wyróżnić się spośród konkurencji?
  • Czy warto wprowadzić kody QR zamiast tradycyjnej karty menu?
  • Czy w kryzysie ograniczać wydatki na marketing? A może zupełnie odwrotnie?

Publikacja jest dostępna bezpłatnie, wystarczy zarejestrować się do newslettera:

www.bidfood.pl/trendbook2023

Farutex prezentuje Trendbook Horeca 2023

Farutex prezentuje Trendbook Horeca 2023

Trendbook Horeca od firmy Farutex to zbiór najnowszych trendów, które zostały wybrane w efekcie dokładnego researchu oraz rozmów z szefami kuchni, właścicielami restauracji, specjalistami ds. marketingu, sommelierami – praktykami, przed którymi branża gastronomiczna nie ma tajemnic.

– Już po raz trzeci przygotowaliśmy tak różnorodną i obszerną publikację, jaką jest Trendbook horeca. Każda edycja cieszy się dużym zainteresowaniem wśród odbiorców. Zależy nam na tym, aby dzielić się najaktualniejszą wiedzą, którą pozyskujemy od  specjalistów związanych z gastronomią. Stąd pomysł na stworzenie tego materiału. W jednym miejscu zebraliśmy najważniejsze trendy, prognozy oraz kierunki rozwoju branży horeca, w rezultacie powstało kompleksowe źródło najnowszych informacji – mówi Ewa Uniejewska, Manager ds. marketingu Bidfood Farutex.

Trendbook 2023 podzielony jest na pięć rozdziałów: POLITYKA (Napięcia i konflikty międzynarodowe), KLIMAT i jego zmiany, ZDROWIE (Wiek kryzysów zdrowotnych), CZŁOWIEK (Upodobania żywieniowe), TECHNOLOGIA (Transformacja technologiczna).

Poszczególne rozdziały odnoszą się do zachodzących na świecie mechanizmów, które mają wpływ na branżę horeca. Każdy z nich zawiera trendy, które w 2023 roku będą szczególnie widoczne. Są to m.in. weganizm i wegetarianizm, comfort food, zero waste, wzrastająca popularność kuchni azjatyckich — a szczególnie koreańskiej, dark kitchen, regionalizm w kuchni oraz wiele innych.

Ponadto, publikacja zawiera garść ciekawostek z kraju i ze świata, wywiady ze specjalistami oraz wypowiedzi ekspertów. Odpowiada na pytania, z którymi na co dzień mierzą się restauratorzy, m.in. 

  • Jak istotne jest precyzyjne liczenie food costu?
  • W jaki sposób ograniczyć marnowanie żywności?
  • Jak wyróżnić się spośród konkurencji?
  • Czy warto wprowadzić kody QR zamiast tradycyjnej karty menu?
  • Czy w kryzysie ograniczać wydatki na marketing? A może zupełnie odwrotnie?

Publikacja jest dostępna bezpłatnie, wystarczy zarejestrować się do newslettera:

www.bidfood.pl/trendbook2023

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Rośnie zapotrzebowanie na środki czystości przyjazne środowisku

Mleko. Zdrowe czy nie?

Restauracje otwierają się dla Gości

Kulinarna przygoda, która rozgrzeje! Restauracja Nova Wola zaprezentowała jesienne nowości

Wzrost płacy minimalnej a biznes sezonowy. Jak przedsiębiorcy radzą sobie z rosnącymi kosztami zatrudnienia?

Jakub Żymelski i Bartosz Zajdel mistrzami Polski w przyrządzaniu dziczyzny!

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.