Aktualności

Trend Talk: Wszystko o Ghost Kitchens

Trend Talk: Wszystko o Ghost Kitchens

W pierwszym seminarium internetowym Trend Talk: Wszystko o Ghost Kitchens firmy Rational, które skupiało się na „Idealnymzaplanowaniu”, zarejestrowano ponad 500 osób z ponad 50 krajów. W webinariumudział wzięli znakomici prelegenci: Mark Dempsey z GlobalData, Joseph Schumaker FCSI z FoodSpace i Stephan Leuschner z Rational, którym towarzyszył prowadzący Michael Jones z Progressive Content. Zgłoszono liczne punkty do dyskusji i pytania. W związku z wielkim sukcesem Rational już planuje kolejne webinarium na temat kuchni duchów. Szczegółowe informacje są dostępne pod adresem rational-online.com/ghost-kitchen-talk.

Z perspektywy Marka Dempseya, globalnego dyrektora w firmie GlobalData zajmującej się analizą danych i konsultingiem, Ghost Kitchen odgrywają coraz większą rolę w sektorze gastronomicznym.

– Ghost Kitchen to globalna szansa. Wszystkie sektory aktywnie opracowują rozwiązania – powiedział Dempsey. Na przykład coraz więcej supermarketów interesuje się Ghost Kitchen, które można połączyć z wieloma sklepami. Podobnie sieci szybkiej obsługi podążają za modą: przeciętna restauracja szybkiej obsługi zatrudnia od 30 do 50 osób, podczas gdy kuchnia duchów może być prowadzona przez dwie osoby na zmianę.

Jego wniosek: Ghost Kitchen są bardzo dynamiczne, otwarte na nowe technologie i na dobre zmienią branżę gastronomiczną.

Joseph Schumaker FCSI, CEO i założyciel FoodSpace, która specjalizuje się w planowaniu kuchni, zarządzaniu usługami gastronomicznymi i strategiach rozwoju, również ocenił rynek z perspektywy projektanta.

– Oczywiście trend odchodzi od dużych Ghost Kitchen do mniejszych lokali, na przykład w hotelach lub halach gastronomicznych w centrach handlowych – wyjaśnił.

Stepahn Leuschner, ekspert od Ghost Kitchen w firmie Rational, pokazał wyniki, które można osiągnąć dzięki odpowiedniemu planowaniu i wyposażeniu.

– Wymogi dotyczące idealnej Ghost Kitchen obejmują również elastyczność, aby oferować różne potrawy i móc szybko zmienić ofertę dań, jeśli to konieczne – powiedział. Jak cała ta teoria wygląda w rzeczywistości, pokazały przykłady udanych projektów kuchennych, w których przebieg pracy był właściwy, nie tylko ze względu na sprzęt taki jak piec konwekcyjno-parowy iCombi Pro lub iVario firmy Rational.

Osoby zainteresowane ponownym obejrzeniem sesji 1 lub które nie miały okazji być tam na żywo, mogą zarejestrować się na stronie rational-online.com/ghost-kitchen-talk. Po zalogowaniu będzie dostępne nagranie z sesji. Tutaj możesz również zarejestrować się na dalsze sesje.

Trend Talk: Wszystko o Ghost Kitchens

Trend Talk: Wszystko o Ghost Kitchens

W pierwszym seminarium internetowym Trend Talk: Wszystko o Ghost Kitchens firmy Rational, które skupiało się na „Idealnymzaplanowaniu”, zarejestrowano ponad 500 osób z ponad 50 krajów. W webinariumudział wzięli znakomici prelegenci: Mark Dempsey z GlobalData, Joseph Schumaker FCSI z FoodSpace i Stephan Leuschner z Rational, którym towarzyszył prowadzący Michael Jones z Progressive Content. Zgłoszono liczne punkty do dyskusji i pytania. W związku z wielkim sukcesem Rational już planuje kolejne webinarium na temat kuchni duchów. Szczegółowe informacje są dostępne pod adresem rational-online.com/ghost-kitchen-talk.

Z perspektywy Marka Dempseya, globalnego dyrektora w firmie GlobalData zajmującej się analizą danych i konsultingiem, Ghost Kitchen odgrywają coraz większą rolę w sektorze gastronomicznym.

– Ghost Kitchen to globalna szansa. Wszystkie sektory aktywnie opracowują rozwiązania – powiedział Dempsey. Na przykład coraz więcej supermarketów interesuje się Ghost Kitchen, które można połączyć z wieloma sklepami. Podobnie sieci szybkiej obsługi podążają za modą: przeciętna restauracja szybkiej obsługi zatrudnia od 30 do 50 osób, podczas gdy kuchnia duchów może być prowadzona przez dwie osoby na zmianę.

Jego wniosek: Ghost Kitchen są bardzo dynamiczne, otwarte na nowe technologie i na dobre zmienią branżę gastronomiczną.

Joseph Schumaker FCSI, CEO i założyciel FoodSpace, która specjalizuje się w planowaniu kuchni, zarządzaniu usługami gastronomicznymi i strategiach rozwoju, również ocenił rynek z perspektywy projektanta.

– Oczywiście trend odchodzi od dużych Ghost Kitchen do mniejszych lokali, na przykład w hotelach lub halach gastronomicznych w centrach handlowych – wyjaśnił.

Stepahn Leuschner, ekspert od Ghost Kitchen w firmie Rational, pokazał wyniki, które można osiągnąć dzięki odpowiedniemu planowaniu i wyposażeniu.

– Wymogi dotyczące idealnej Ghost Kitchen obejmują również elastyczność, aby oferować różne potrawy i móc szybko zmienić ofertę dań, jeśli to konieczne – powiedział. Jak cała ta teoria wygląda w rzeczywistości, pokazały przykłady udanych projektów kuchennych, w których przebieg pracy był właściwy, nie tylko ze względu na sprzęt taki jak piec konwekcyjno-parowy iCombi Pro lub iVario firmy Rational.

Osoby zainteresowane ponownym obejrzeniem sesji 1 lub które nie miały okazji być tam na żywo, mogą zarejestrować się na stronie rational-online.com/ghost-kitchen-talk. Po zalogowaniu będzie dostępne nagranie z sesji. Tutaj możesz również zarejestrować się na dalsze sesje.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Wielkie otwarcie Food Content Studio w Poznaniu

Nieskazitelna czystość szkła w sztuce barmańskiej

Jerzy Pasikowski przewodniczącym jury III Mistrzostw Polski w Dziczyźnie!

Rozstrzygniecie II etapu XII edycji Ogólnopolskiego Konkursu dla szkół gastronomicznych

Edukacja i pokazy master class podczas IV Mistrzostw Polski w Dziczyźnie

Rafał Koziorzemski zwycięzcą międzynarodowego konkursu kulinarnego Transgourmet – Chefs en Or 2023!