Aktualności

Trend Talk: Wszystko o Ghost Kitchens

Trend Talk: Wszystko o Ghost Kitchens

W pierwszym seminarium internetowym Trend Talk: Wszystko o Ghost Kitchens firmy Rational, które skupiało się na „Idealnymzaplanowaniu”, zarejestrowano ponad 500 osób z ponad 50 krajów. W webinariumudział wzięli znakomici prelegenci: Mark Dempsey z GlobalData, Joseph Schumaker FCSI z FoodSpace i Stephan Leuschner z Rational, którym towarzyszył prowadzący Michael Jones z Progressive Content. Zgłoszono liczne punkty do dyskusji i pytania. W związku z wielkim sukcesem Rational już planuje kolejne webinarium na temat kuchni duchów. Szczegółowe informacje są dostępne pod adresem rational-online.com/ghost-kitchen-talk.

Z perspektywy Marka Dempseya, globalnego dyrektora w firmie GlobalData zajmującej się analizą danych i konsultingiem, Ghost Kitchen odgrywają coraz większą rolę w sektorze gastronomicznym.

– Ghost Kitchen to globalna szansa. Wszystkie sektory aktywnie opracowują rozwiązania – powiedział Dempsey. Na przykład coraz więcej supermarketów interesuje się Ghost Kitchen, które można połączyć z wieloma sklepami. Podobnie sieci szybkiej obsługi podążają za modą: przeciętna restauracja szybkiej obsługi zatrudnia od 30 do 50 osób, podczas gdy kuchnia duchów może być prowadzona przez dwie osoby na zmianę.

Jego wniosek: Ghost Kitchen są bardzo dynamiczne, otwarte na nowe technologie i na dobre zmienią branżę gastronomiczną.

Joseph Schumaker FCSI, CEO i założyciel FoodSpace, która specjalizuje się w planowaniu kuchni, zarządzaniu usługami gastronomicznymi i strategiach rozwoju, również ocenił rynek z perspektywy projektanta.

– Oczywiście trend odchodzi od dużych Ghost Kitchen do mniejszych lokali, na przykład w hotelach lub halach gastronomicznych w centrach handlowych – wyjaśnił.

Stepahn Leuschner, ekspert od Ghost Kitchen w firmie Rational, pokazał wyniki, które można osiągnąć dzięki odpowiedniemu planowaniu i wyposażeniu.

– Wymogi dotyczące idealnej Ghost Kitchen obejmują również elastyczność, aby oferować różne potrawy i móc szybko zmienić ofertę dań, jeśli to konieczne – powiedział. Jak cała ta teoria wygląda w rzeczywistości, pokazały przykłady udanych projektów kuchennych, w których przebieg pracy był właściwy, nie tylko ze względu na sprzęt taki jak piec konwekcyjno-parowy iCombi Pro lub iVario firmy Rational.

Osoby zainteresowane ponownym obejrzeniem sesji 1 lub które nie miały okazji być tam na żywo, mogą zarejestrować się na stronie rational-online.com/ghost-kitchen-talk. Po zalogowaniu będzie dostępne nagranie z sesji. Tutaj możesz również zarejestrować się na dalsze sesje.

Trend Talk: Wszystko o Ghost Kitchens

Trend Talk: Wszystko o Ghost Kitchens

W pierwszym seminarium internetowym Trend Talk: Wszystko o Ghost Kitchens firmy Rational, które skupiało się na „Idealnymzaplanowaniu”, zarejestrowano ponad 500 osób z ponad 50 krajów. W webinariumudział wzięli znakomici prelegenci: Mark Dempsey z GlobalData, Joseph Schumaker FCSI z FoodSpace i Stephan Leuschner z Rational, którym towarzyszył prowadzący Michael Jones z Progressive Content. Zgłoszono liczne punkty do dyskusji i pytania. W związku z wielkim sukcesem Rational już planuje kolejne webinarium na temat kuchni duchów. Szczegółowe informacje są dostępne pod adresem rational-online.com/ghost-kitchen-talk.

Z perspektywy Marka Dempseya, globalnego dyrektora w firmie GlobalData zajmującej się analizą danych i konsultingiem, Ghost Kitchen odgrywają coraz większą rolę w sektorze gastronomicznym.

– Ghost Kitchen to globalna szansa. Wszystkie sektory aktywnie opracowują rozwiązania – powiedział Dempsey. Na przykład coraz więcej supermarketów interesuje się Ghost Kitchen, które można połączyć z wieloma sklepami. Podobnie sieci szybkiej obsługi podążają za modą: przeciętna restauracja szybkiej obsługi zatrudnia od 30 do 50 osób, podczas gdy kuchnia duchów może być prowadzona przez dwie osoby na zmianę.

Jego wniosek: Ghost Kitchen są bardzo dynamiczne, otwarte na nowe technologie i na dobre zmienią branżę gastronomiczną.

Joseph Schumaker FCSI, CEO i założyciel FoodSpace, która specjalizuje się w planowaniu kuchni, zarządzaniu usługami gastronomicznymi i strategiach rozwoju, również ocenił rynek z perspektywy projektanta.

– Oczywiście trend odchodzi od dużych Ghost Kitchen do mniejszych lokali, na przykład w hotelach lub halach gastronomicznych w centrach handlowych – wyjaśnił.

Stepahn Leuschner, ekspert od Ghost Kitchen w firmie Rational, pokazał wyniki, które można osiągnąć dzięki odpowiedniemu planowaniu i wyposażeniu.

– Wymogi dotyczące idealnej Ghost Kitchen obejmują również elastyczność, aby oferować różne potrawy i móc szybko zmienić ofertę dań, jeśli to konieczne – powiedział. Jak cała ta teoria wygląda w rzeczywistości, pokazały przykłady udanych projektów kuchennych, w których przebieg pracy był właściwy, nie tylko ze względu na sprzęt taki jak piec konwekcyjno-parowy iCombi Pro lub iVario firmy Rational.

Osoby zainteresowane ponownym obejrzeniem sesji 1 lub które nie miały okazji być tam na żywo, mogą zarejestrować się na stronie rational-online.com/ghost-kitchen-talk. Po zalogowaniu będzie dostępne nagranie z sesji. Tutaj możesz również zarejestrować się na dalsze sesje.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Mistrzostwa Polski Koktajli Bezalkoholowych po raz pierwszy

Festiwal Kuchni Międzynarodowej już 17 kwietnia!

Strefa Dobrego Smaku Violife podczas Green Film Festival

tAPP Gastro – nowy system POS dla gastronomii. W chmurze!

Gęsina na św. Marcina od Grzegorza Gajdy, szefa kuchni w Novotel Poznań Centrum

Kongres Szefów Kuchni 2022 już 12 października!