Aktualności

Piotr Jaskulski dołącza do Columbus Polska

Piotr Jaskulski dołącza do Columbus Polska

Z początkiem 2022 roku do struktur Columbus Polska S.A. dołączył Piotr Jaskulski – manager zarządzania i sprzedaży specjalizujący się w rynku HoReCa oraz branży spożywczej. W spółce będzie pełnił rolę CEO, odpowiadając za proces sprzedażowy na rynku B2B, budowę sieci handlowej oraz rozwój marki kawy Qethereal.

Swoje wieloletnie doświadczenie Piotr Jaskulski zdobywał jako dyrektor sprzedaży oraz dyrektor zarządzający dużych spółek branży HoReCa i FMCG. W latach 2006-2009 pełnił funkcję Regionalnego Kierownika Sprzedaży Kamis Przyprawy S.A., odpowiadając m.in. za budowę struktury sprzedażowej i negocjacje handlowe z kluczowymi klientami. W roku 2010 został Managerem Regionalnym w spółce Compass Group, odpowiadając za markę Eurest, specjalizującą się w usługach cateringowych. Następnie przez ponad 6 lat był dyrektorem sprzedaży i zarządzającym spółki Chefs Culinar (wynik za 2018 – 190 mln PLN), gdzie zajmował się opracowaniem i realizacją strategii długofalowej, wdrażaniem procesu sprzedażowego, zarządzaniem polityką cenową i łańcuchem dostaw. Do końca ubiegłego roku pełnił funkcję CEO spółki Eurofoods Gastro (wynik za 2021 – 24 mln PLN) zarządzając rozwojem przedsiębiorstwa w obszarze FMCG i HoReCa.

– Działając przez wiele lat w branży spożywczej zobaczyłem jak szybko rozwija się segment kawy, dlatego z przyjemnością dołączyłem do zespołu Columbus Polska. Wiem, że Polacy coraz częściej sięgają po  kawę coraz wyższej  jakości, ale też taką, która będzie wpisywała się w ich gusta oraz zwyczaje zakupowe. Marka kawy Qethereal odpowiada na te potrzeby, zapewniając wysokiej jakości produkt, nawiązujący do filozofii Fairtrade i Bio Organic, ale też oferując nowoczesne kanały sprzedaży oraz innowacyjne rozwiązania konsumenckie. Cieszę się, że mogę uczestniczyć w tworzeniu tej marki i wierzę, że moje doświadczenie przyczyni się do tego, że zajmie ona stałe miejsce na wysokiej półce rynku – mówi Piotr Jaskulski, CEO Columbus Polska S.A.

Spółka Columbus Polska zajmuje się produkcją, dystrybucją i sprzedażą na rynki europejskie kawy oraz herbaty. Założona pod koniec 2020 roku firma zadebiutowała na polskim rynku z marką Qethereal w listopadzie 2021. Marka oferuje do sprzedaży kawy single origin oraz blended. Oferta kierowana jest do klientów indywidualnych i branży HoReCa, a sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem sklepu internetowego oraz sieci przedstawicieli handlowych. Dołączając do spółki, Piotr Jaskulski zajmie się m.in. poszerzeniem kanałów dystrybucji, budową struktury wyspecjalizowanych handlowców w Polsce i Hiszpanii gdzie działa już pierwszy zagraniczny podmiot należący do Columbus Polska S.A. Do jego zadań należeć będzie  również zarządzanie strategią rozwoju spółki, ustalanie kwestii budżetowych, wdrażanie systemów sprzedażowych oraz budowa relacji z kluczowymi klientami.

Piotr Jaskulski dołącza do Columbus Polska

Piotr Jaskulski dołącza do Columbus Polska

Z początkiem 2022 roku do struktur Columbus Polska S.A. dołączył Piotr Jaskulski – manager zarządzania i sprzedaży specjalizujący się w rynku HoReCa oraz branży spożywczej. W spółce będzie pełnił rolę CEO, odpowiadając za proces sprzedażowy na rynku B2B, budowę sieci handlowej oraz rozwój marki kawy Qethereal.

Swoje wieloletnie doświadczenie Piotr Jaskulski zdobywał jako dyrektor sprzedaży oraz dyrektor zarządzający dużych spółek branży HoReCa i FMCG. W latach 2006-2009 pełnił funkcję Regionalnego Kierownika Sprzedaży Kamis Przyprawy S.A., odpowiadając m.in. za budowę struktury sprzedażowej i negocjacje handlowe z kluczowymi klientami. W roku 2010 został Managerem Regionalnym w spółce Compass Group, odpowiadając za markę Eurest, specjalizującą się w usługach cateringowych. Następnie przez ponad 6 lat był dyrektorem sprzedaży i zarządzającym spółki Chefs Culinar (wynik za 2018 – 190 mln PLN), gdzie zajmował się opracowaniem i realizacją strategii długofalowej, wdrażaniem procesu sprzedażowego, zarządzaniem polityką cenową i łańcuchem dostaw. Do końca ubiegłego roku pełnił funkcję CEO spółki Eurofoods Gastro (wynik za 2021 – 24 mln PLN) zarządzając rozwojem przedsiębiorstwa w obszarze FMCG i HoReCa.

– Działając przez wiele lat w branży spożywczej zobaczyłem jak szybko rozwija się segment kawy, dlatego z przyjemnością dołączyłem do zespołu Columbus Polska. Wiem, że Polacy coraz częściej sięgają po  kawę coraz wyższej  jakości, ale też taką, która będzie wpisywała się w ich gusta oraz zwyczaje zakupowe. Marka kawy Qethereal odpowiada na te potrzeby, zapewniając wysokiej jakości produkt, nawiązujący do filozofii Fairtrade i Bio Organic, ale też oferując nowoczesne kanały sprzedaży oraz innowacyjne rozwiązania konsumenckie. Cieszę się, że mogę uczestniczyć w tworzeniu tej marki i wierzę, że moje doświadczenie przyczyni się do tego, że zajmie ona stałe miejsce na wysokiej półce rynku – mówi Piotr Jaskulski, CEO Columbus Polska S.A.

Spółka Columbus Polska zajmuje się produkcją, dystrybucją i sprzedażą na rynki europejskie kawy oraz herbaty. Założona pod koniec 2020 roku firma zadebiutowała na polskim rynku z marką Qethereal w listopadzie 2021. Marka oferuje do sprzedaży kawy single origin oraz blended. Oferta kierowana jest do klientów indywidualnych i branży HoReCa, a sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem sklepu internetowego oraz sieci przedstawicieli handlowych. Dołączając do spółki, Piotr Jaskulski zajmie się m.in. poszerzeniem kanałów dystrybucji, budową struktury wyspecjalizowanych handlowców w Polsce i Hiszpanii gdzie działa już pierwszy zagraniczny podmiot należący do Columbus Polska S.A. Do jego zadań należeć będzie  również zarządzanie strategią rozwoju spółki, ustalanie kwestii budżetowych, wdrażanie systemów sprzedażowych oraz budowa relacji z kluczowymi klientami.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Mistrzostwa Polski w Dziczyźnie już za tydzień!

Japońskie smaki na warsztatach kulinarnych Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere

Nowa kampania reklamowa Selgros. “Dla szefów wszystkich kuchni”

Yammy – smak sukcesu w gastronomii

Bun bo nam bo – w czym tkwi sekret tego azjatyckiego dania?

Ecolab wprowadza innowacyjny środek do ręcznego mycia i dezynfekcji naczyń