...

Aktualności

Violife na Plant-Powered Perspectives 2022

Violife na Plant-Powered Perspectives 2022

Violife – marka wegańskich alternatyw dla serów – była parterem piątej edycji konferencji Plant-Powered Perspectives 2022. Jest to największe, w naszej części Europy, spotkanie skupiające producentów żywności i organizacje zainteresowane wymianą idei w zakresie roślinnego megatrendu.

Plant-Powered Perspectives – organizowana przez RoślinnieJemy konferencja skupia osoby zainteresowane świeżym spojrzeniem na trendy w branży spożywczej i gastronomicznej, m. in. przedstawicieli branży FMCG, producentów żywności czy startupy foodtech. Podczas tegorocznej edycji, która odbyła się 27 i 28 października, na żywo w Warszawie oraz online, szczególną uwagę zwracano na szerszy kontekst transformacji żywieniowej i rolę polskich firm spożywczych w jej kreowaniu.

Firma Upfield, ze swoją topową marką Violife, była partnerem konferencji oraz prezentowała ofertę w strefie showroom. Na stoisku Violife można było poznać paletę alternatyw dla sera tej uwielbianej przez wegan i wegetarian marki oraz inne roślinne produkty z oferty Upfield Professional – Florę Plant, Ramę Profi czy oliwy Altis. Atrakcją stoiska była możliwość skosztowania wyjątkowych przekąsek przygotowanych przez Roberta Kopacza, szefa kuchni Upfield Professional. Wśród nich znalazły się nich m.in. pasty do smarowania bazujące na Violife kremowym, makaron penne w stylu włoskim z Violife prosociano i Violife o smaku mozzarella czy jesienna sałatka a’la Grecka z Violife Greckim w kostkach.

Violife był także Sweets Partnerem konferencji – dostarczył produktów do roślinnych słodkości przygotowanych przez znaną z deserowych pyszności warszawską cukiernię Słodki Bez. Uczestnicy konferencji mogli spróbować m.in. bezsernika wanilia malina mango oraz makaroników z kremem z wykorzystaniem Violife Kremowego czy tartaletek z kremem na bazie Violife Cocospread.

– Violife jest ulubioną marką wielu wegan, wegetarian oraz fleksitarian na całym świecie i w Polsce też ma wciąż rosnące grono miłośników. Cały czas do oferty wprowadzamy nowe produkty, nad którymi intensywnie pracują zespoły szefów kuchni i technologów z działu R&D, zarówno w Grecji, jak i w niedawno otwartym Upfield Food Science Centre w Wageningen w Holandi. Wierzymy, że oferta Violife prowadzi do pozytywnych zmian w zakresie żywienia i zdrowia ludzi, jak również zrównoważonego rozwoju naszej planety – mówi Anna Matusiak-Wieteszka, CEE Violife Senior Brand Development Manager.

– Upfield dynamicznie rozwija także ofertę dla branży HoReCa, a udział w Plant-Powered Perspectives był kolejną okazją na spotkanie z profesjonalistami. – Coraz więcej szefowych i szefów kuchni, przedstawicieli restauracji sieciowych czy producentów dań gotowych szuka roślinnych alternatyw mięsa oraz nabiału. Rozumieją, że roślinna oferta przynosi nowych klientów, alternatywy pozwalają serwować jedno danie wielu konsumentom, bez względu na diety czy wykluczenia, oraz że kuchnia roślinna jest lepsza dla naszej planety. Violife odpowiada na te wszystkie potrzeby – mówi Robert Kopacz, szef kuchni Upfield Professional.

Produkty Violife są w 100% wegańskie – ale uwielbiane przez wszystkich! Wybierając posiłki na bazie roślin, pomagasz naszej planecie!

O Violife

Violife to globalna marka wegańskich alternatyw dla serów, obecna w 60 krajach. Jest uwielbiana przez wegan, wegetarian, fleksitarian i osoby z nietolerancjami pokarmowymi na całym świecie.

Powstający na bazie oleju kokosowego Violife to wiele wariantów alternatyw dla serów m.in. o smaku cheddar, mozzarelli, goudy, parmezanu czy fety. Produkty Violife znakomicie smakują i świetnie sprawdzają się do pizz, kanapek, tostów czy sałatek, są używane do sosów, deserów oraz jako dodatek do makaronów i zapiekanek. Wszystkie produkty Violife są wolne od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe. Posiadają także certyfikat Halal i Kosher.

Marka Violife powstała w 1990 roku w Grecji. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu w opracowywaniu i produkcji produktów wegańskich oraz wsparciu Upfield, największej na świecie firmy tworzącej produkty do smarowania, smażenia i gotowania bazujące na olejach roślinnych, dziś jest światowym liderem o zasięgu globalnym.

Więcej: https://violifefoods.com/pl/

O Upfield

Upfield to największa na świecie firma tworząca produkty do smarowania, smażenia i gotowania bazujące na olejach roślinnych. Do Upfield należą takie marki jak m.in. Rama, Kasia, Delma czy Flora. Szefowie kuchni cenią m.in. Ramę Cremefine Profi, Ramę Professional Bakery, oliwy Altis, zaś w portfolio firmy znajdują się także w pełni wegańskie: Flora Plant oraz roślinne alternatywy dla sera Violife. Misją firmy jest dostarczanie zdrowych, wysokiej jakości produktów, opartych na roślinach.

Więcej: https://www.upfieldprofessional.com/pl-pl

Violife na Plant-Powered Perspectives 2022

Violife na Plant-Powered Perspectives 2022

Violife – marka wegańskich alternatyw dla serów – była parterem piątej edycji konferencji Plant-Powered Perspectives 2022. Jest to największe, w naszej części Europy, spotkanie skupiające producentów żywności i organizacje zainteresowane wymianą idei w zakresie roślinnego megatrendu.

Plant-Powered Perspectives – organizowana przez RoślinnieJemy konferencja skupia osoby zainteresowane świeżym spojrzeniem na trendy w branży spożywczej i gastronomicznej, m. in. przedstawicieli branży FMCG, producentów żywności czy startupy foodtech. Podczas tegorocznej edycji, która odbyła się 27 i 28 października, na żywo w Warszawie oraz online, szczególną uwagę zwracano na szerszy kontekst transformacji żywieniowej i rolę polskich firm spożywczych w jej kreowaniu.

Firma Upfield, ze swoją topową marką Violife, była partnerem konferencji oraz prezentowała ofertę w strefie showroom. Na stoisku Violife można było poznać paletę alternatyw dla sera tej uwielbianej przez wegan i wegetarian marki oraz inne roślinne produkty z oferty Upfield Professional – Florę Plant, Ramę Profi czy oliwy Altis. Atrakcją stoiska była możliwość skosztowania wyjątkowych przekąsek przygotowanych przez Roberta Kopacza, szefa kuchni Upfield Professional. Wśród nich znalazły się nich m.in. pasty do smarowania bazujące na Violife kremowym, makaron penne w stylu włoskim z Violife prosociano i Violife o smaku mozzarella czy jesienna sałatka a’la Grecka z Violife Greckim w kostkach.

Violife był także Sweets Partnerem konferencji – dostarczył produktów do roślinnych słodkości przygotowanych przez znaną z deserowych pyszności warszawską cukiernię Słodki Bez. Uczestnicy konferencji mogli spróbować m.in. bezsernika wanilia malina mango oraz makaroników z kremem z wykorzystaniem Violife Kremowego czy tartaletek z kremem na bazie Violife Cocospread.

– Violife jest ulubioną marką wielu wegan, wegetarian oraz fleksitarian na całym świecie i w Polsce też ma wciąż rosnące grono miłośników. Cały czas do oferty wprowadzamy nowe produkty, nad którymi intensywnie pracują zespoły szefów kuchni i technologów z działu R&D, zarówno w Grecji, jak i w niedawno otwartym Upfield Food Science Centre w Wageningen w Holandi. Wierzymy, że oferta Violife prowadzi do pozytywnych zmian w zakresie żywienia i zdrowia ludzi, jak również zrównoważonego rozwoju naszej planety – mówi Anna Matusiak-Wieteszka, CEE Violife Senior Brand Development Manager.

– Upfield dynamicznie rozwija także ofertę dla branży HoReCa, a udział w Plant-Powered Perspectives był kolejną okazją na spotkanie z profesjonalistami. – Coraz więcej szefowych i szefów kuchni, przedstawicieli restauracji sieciowych czy producentów dań gotowych szuka roślinnych alternatyw mięsa oraz nabiału. Rozumieją, że roślinna oferta przynosi nowych klientów, alternatywy pozwalają serwować jedno danie wielu konsumentom, bez względu na diety czy wykluczenia, oraz że kuchnia roślinna jest lepsza dla naszej planety. Violife odpowiada na te wszystkie potrzeby – mówi Robert Kopacz, szef kuchni Upfield Professional.

Produkty Violife są w 100% wegańskie – ale uwielbiane przez wszystkich! Wybierając posiłki na bazie roślin, pomagasz naszej planecie!

O Violife

Violife to globalna marka wegańskich alternatyw dla serów, obecna w 60 krajach. Jest uwielbiana przez wegan, wegetarian, fleksitarian i osoby z nietolerancjami pokarmowymi na całym świecie.

Powstający na bazie oleju kokosowego Violife to wiele wariantów alternatyw dla serów m.in. o smaku cheddar, mozzarelli, goudy, parmezanu czy fety. Produkty Violife znakomicie smakują i świetnie sprawdzają się do pizz, kanapek, tostów czy sałatek, są używane do sosów, deserów oraz jako dodatek do makaronów i zapiekanek. Wszystkie produkty Violife są wolne od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe. Posiadają także certyfikat Halal i Kosher.

Marka Violife powstała w 1990 roku w Grecji. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu w opracowywaniu i produkcji produktów wegańskich oraz wsparciu Upfield, największej na świecie firmy tworzącej produkty do smarowania, smażenia i gotowania bazujące na olejach roślinnych, dziś jest światowym liderem o zasięgu globalnym.

Więcej: https://violifefoods.com/pl/

O Upfield

Upfield to największa na świecie firma tworząca produkty do smarowania, smażenia i gotowania bazujące na olejach roślinnych. Do Upfield należą takie marki jak m.in. Rama, Kasia, Delma czy Flora. Szefowie kuchni cenią m.in. Ramę Cremefine Profi, Ramę Professional Bakery, oliwy Altis, zaś w portfolio firmy znajdują się także w pełni wegańskie: Flora Plant oraz roślinne alternatywy dla sera Violife. Misją firmy jest dostarczanie zdrowych, wysokiej jakości produktów, opartych na roślinach.

Więcej: https://www.upfieldprofessional.com/pl-pl

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Powiew Azji na talerzu w środku zimy? Nowo otwarta restauracja Gan bei

Winterhalter przekazuje nowoczesną zmywarkę dla Domu Fundacji Ronalda McDonalda w Krakowie

Caritas i Selgros po raz kolejny zapraszają potrzebujących do wigilijnego stołu!

Profesjonalna instalacja urządzeń gwarancją optymalnej eksploatacji od pierwszego dnia

Brak wykwalifikowanych pracowników w hotelarstwie: Nowe rozwiązania są poszukiwane

Cleaning Expo 2023 – święto branży utrzymania czystości

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.