Aktualności

Transgourmet i Selgros ponownie ze Złotym Laurem Klienta

Transgourmet i Selgros ponownie ze Złotym Laurem Klienta

Kolejne prestiżowe wyróżnienie dla Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa! Oferta produktowa i usługowa firmy zdobyła uznanie klientów gastronomicznych, co potwierdza Złoty Laur Klienta 2025 w kategorii zaopatrzenie dla HoReCa. To dowód na to, że profesjonalizm, jakość oraz szeroka oferta dedykowana gastronomii stanowią klucz do satysfakcji klientów.

  • Laur Klienta to nagroda przyznawana od ponad 20 lat firmom, które cieszą się największym uznaniem konsumentów.
  • Profesjonalizm, jakość i kompleksowa oferta – to klucze do sukcesu, które docenili klienci branży HoReCa, przyznając Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa Złoty Laur Klienta 2025.

 

Prestiżowe wyróżnienie

Laur Klienta to jedno z najbardziej cenionych wyróżnień konsumenckich w Polsce. Przyznawany jest na podstawie ogólnopolskiego plebiscytu, który od ponad 20 lat pomaga Polakom w wyborze najlepszych produktów i usług. Tytuł ten otrzymują firmy cieszące się największym uznaniem konsumentów, którzy oddają swoje głosy w ponad 300 kategoriach.

– To dla nas ogromny zaszczyt i motywacja do dalszego doskonalenia oferty! Każdego dnia wspieramy tysiące przedsiębiorców z sektora gastronomicznego – od restauracji i hoteli, przez bistra i food trucki, aż po stołówki, firmy cateringowe czy punkty zbiorowego żywienia – mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet Foodservice i Selgros.

Starannie wyselekcjonowane produkty w dużych i wydajnych opakowaniach, marki własne dedykowane dla HoReCa, nowoczesna flota transportowa i 100% service level oraz indywidualne podejście do każdego klienta sprawiają, że Transgourmet i Selgros to synonim rzetelności i najwyższej jakości w branży.

Wszechstronny partner dla gastronomii

Klienci branży gastronomicznej szczególnie cenią elastyczność oraz możliwość wyboru sposobu zaopatrzenia swojego lokalu. Mogą zdecydować się na wygodne dostawy bezpośrednio do miejsca prowadzenia działalności bądź zakupy stacjonarne w halach Selgros – rozwiązanie, które cieszy się dużą popularnością wśród gastronomów. Zakupy w hali pozwalają na dostęp do licznych promocji oraz jeszcze szerszego asortymentu niż w dowozie. To także doskonała opcja dla tych, którzy preferują osobiście dobierać produkty zgodnie z aktualnymi potrzebami biznesowymi.

Klienci cenią także szeroki wybór dedykowanych gastronomii produktów marek własnych Transgourmet Economy i Topseller, które są najtańsze w ofercie i pomagają zoptymalizować koszty w każdej gastronomicznej kuchni. To rozwiązanie szczególnie doceniane przez przedsiębiorców poszukujących wydajnych produktów w najlepszej cenie.

– Dziękujemy naszym klientom za zaufanie i wybór Transgourmet i Selgros! Mogę zapewnić, że „nie spoczniemy na laurach” i nieustannie będziemy podnosić jakość naszych usług oraz rozwijać ofertę, dostosowując ją do dynamicznie zmieniających się wymagań rynku gastronomicznego – dodaje Cezary Furmanowicz.

Transgourmet i Selgros ponownie ze Złotym Laurem Klienta

Źródło: Transgourmet Foodservice i Selgros

Transgourmet i Selgros ponownie ze Złotym Laurem Klienta

Transgourmet i Selgros ponownie ze Złotym Laurem Klienta

Kolejne prestiżowe wyróżnienie dla Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa! Oferta produktowa i usługowa firmy zdobyła uznanie klientów gastronomicznych, co potwierdza Złoty Laur Klienta 2025 w kategorii zaopatrzenie dla HoReCa. To dowód na to, że profesjonalizm, jakość oraz szeroka oferta dedykowana gastronomii stanowią klucz do satysfakcji klientów.

  • Laur Klienta to nagroda przyznawana od ponad 20 lat firmom, które cieszą się największym uznaniem konsumentów.
  • Profesjonalizm, jakość i kompleksowa oferta – to klucze do sukcesu, które docenili klienci branży HoReCa, przyznając Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa Złoty Laur Klienta 2025.

 

Prestiżowe wyróżnienie

Laur Klienta to jedno z najbardziej cenionych wyróżnień konsumenckich w Polsce. Przyznawany jest na podstawie ogólnopolskiego plebiscytu, który od ponad 20 lat pomaga Polakom w wyborze najlepszych produktów i usług. Tytuł ten otrzymują firmy cieszące się największym uznaniem konsumentów, którzy oddają swoje głosy w ponad 300 kategoriach.

– To dla nas ogromny zaszczyt i motywacja do dalszego doskonalenia oferty! Każdego dnia wspieramy tysiące przedsiębiorców z sektora gastronomicznego – od restauracji i hoteli, przez bistra i food trucki, aż po stołówki, firmy cateringowe czy punkty zbiorowego żywienia – mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet Foodservice i Selgros.

Starannie wyselekcjonowane produkty w dużych i wydajnych opakowaniach, marki własne dedykowane dla HoReCa, nowoczesna flota transportowa i 100% service level oraz indywidualne podejście do każdego klienta sprawiają, że Transgourmet i Selgros to synonim rzetelności i najwyższej jakości w branży.

Wszechstronny partner dla gastronomii

Klienci branży gastronomicznej szczególnie cenią elastyczność oraz możliwość wyboru sposobu zaopatrzenia swojego lokalu. Mogą zdecydować się na wygodne dostawy bezpośrednio do miejsca prowadzenia działalności bądź zakupy stacjonarne w halach Selgros – rozwiązanie, które cieszy się dużą popularnością wśród gastronomów. Zakupy w hali pozwalają na dostęp do licznych promocji oraz jeszcze szerszego asortymentu niż w dowozie. To także doskonała opcja dla tych, którzy preferują osobiście dobierać produkty zgodnie z aktualnymi potrzebami biznesowymi.

Klienci cenią także szeroki wybór dedykowanych gastronomii produktów marek własnych Transgourmet Economy i Topseller, które są najtańsze w ofercie i pomagają zoptymalizować koszty w każdej gastronomicznej kuchni. To rozwiązanie szczególnie doceniane przez przedsiębiorców poszukujących wydajnych produktów w najlepszej cenie.

– Dziękujemy naszym klientom za zaufanie i wybór Transgourmet i Selgros! Mogę zapewnić, że „nie spoczniemy na laurach” i nieustannie będziemy podnosić jakość naszych usług oraz rozwijać ofertę, dostosowując ją do dynamicznie zmieniających się wymagań rynku gastronomicznego – dodaje Cezary Furmanowicz.

Transgourmet i Selgros ponownie ze Złotym Laurem Klienta

Źródło: Transgourmet Foodservice i Selgros

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

VIWOK 58 – nowa restauracja z kuchnią wietnamską i tajską

Wyjątkowa oferta Topseller zaprezentowana przez Transgourmet i Selgros na Kongresie Szefów Kuchni i Restauratorów 

Noworoczna kolacja degustacyjna w Marinie Gaj

Smakowity biznes, czyli co się działo na targach POLAGRA 2023

Restauracja Ferula w Hotelu Bacówka Radawa & SPA**** przechodzi spektakularną metamorfozę!

Restauracje już nie świecą pustkami. Chcąc przyciągnąć klientów, muszą świecić czystością!