Aktualności

Tork ponownie uhonorowany nagrodą Business Superbrands

Tork ponownie uhonorowany nagrodą Business Superbrands

Za nami uroczysta gala finałowa XV edycji Superbrands Polska, gdzie zostały wyłonione najsilniejsze marki, cieszące się uznaniem oraz renomą w poszczególnych branżach. „The new normal” – nowa normalność to hasło przewodnie piętnastej edycji projektu.Tegoroczne wydarzenie zgromadziło przedstawicieli marek oraz osobistości ze świata kultury i biznesu.

W imieniu Tork nagrodę Business Superbrands odebrał Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager, który na co dzień odpowiada za budowanie strategii i komunikację zewnętrzną. Koordynuje działania PR w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W pracy wyznaje zasadę „think big”. Współtworzy i nadzoruje kampanie uwzględniając obowiązujące trendy i szersze spojrzenie na otoczenie komunikacyjne.

– Niezmiernie cieszy nas, że po raz kolejny znaleźliśmy się w gronie laureatów. Ta nagroda świadczy o sile marki. Uzyskaliśmy pozytywną opinię ekspertów branżowych Konfederacji Lewiatan w ramach czterech ważnych w naszej pracy obszarów: jakości produktów i usług, jakości relacji B2B, innowacyjności oraz działań CSR. Takie wyróżnienie zdecydowanie napędza do kolejnych działań – podkreślił Wojciech Nizio po odebraniu nagrody.

Przypomnijmy, że badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim sondażem siły
i wizerunku marek. Laureaci wybierani są w oparciu o Indeks Siły Marki i opinię Rady Marek – stałego grona doradczego Superbrands, złożonego z 36 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Najważniejsze czynniki świadczące o sile marki to jej znajomość, korzystanie z jej oferty oraz gotowość do polecenia jej innym konsumentom.

Natomiast najsilniejsze marki biznesowe wybierane są w drodze dwustopniowej kwalifikacji: w pierwszej kolejności tworzona jest ich długa lista, poddawana następnie ocenie ekspertów branżowych Konfederacji Lewiatan – najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców w kraju oraz w Unii Europejskiej.

Tork ponownie uhonorowany nagrodą Business Superbrands

Tork ponownie uhonorowany nagrodą Business Superbrands

Za nami uroczysta gala finałowa XV edycji Superbrands Polska, gdzie zostały wyłonione najsilniejsze marki, cieszące się uznaniem oraz renomą w poszczególnych branżach. „The new normal” – nowa normalność to hasło przewodnie piętnastej edycji projektu.Tegoroczne wydarzenie zgromadziło przedstawicieli marek oraz osobistości ze świata kultury i biznesu.

W imieniu Tork nagrodę Business Superbrands odebrał Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager, który na co dzień odpowiada za budowanie strategii i komunikację zewnętrzną. Koordynuje działania PR w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W pracy wyznaje zasadę „think big”. Współtworzy i nadzoruje kampanie uwzględniając obowiązujące trendy i szersze spojrzenie na otoczenie komunikacyjne.

– Niezmiernie cieszy nas, że po raz kolejny znaleźliśmy się w gronie laureatów. Ta nagroda świadczy o sile marki. Uzyskaliśmy pozytywną opinię ekspertów branżowych Konfederacji Lewiatan w ramach czterech ważnych w naszej pracy obszarów: jakości produktów i usług, jakości relacji B2B, innowacyjności oraz działań CSR. Takie wyróżnienie zdecydowanie napędza do kolejnych działań – podkreślił Wojciech Nizio po odebraniu nagrody.

Przypomnijmy, że badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim sondażem siły
i wizerunku marek. Laureaci wybierani są w oparciu o Indeks Siły Marki i opinię Rady Marek – stałego grona doradczego Superbrands, złożonego z 36 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Najważniejsze czynniki świadczące o sile marki to jej znajomość, korzystanie z jej oferty oraz gotowość do polecenia jej innym konsumentom.

Natomiast najsilniejsze marki biznesowe wybierane są w drodze dwustopniowej kwalifikacji: w pierwszej kolejności tworzona jest ich długa lista, poddawana następnie ocenie ekspertów branżowych Konfederacji Lewiatan – najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców w kraju oraz w Unii Europejskiej.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Pewnego razu na Dzikim Zachodzie. Z wizytą u Wojciecha Wojtkowiaka, szefa kuchni Indian Steak

Targi w Krakowie wracają do gry

ConnectedCooking od Rational: W ten sposób możesz w pełni wykorzystać potencjał swojej kuchni

Tomasz Purol nowym szefem kuchni w White Marlin

Pierwsza polska edycja konkursu Lady Amarena rozstrzygnięta!

Team Poland na ostatniej prostej przed europejską rozgrywką w Budapeszcie