...

Aktualności

Nowy rozdział dla Lubina: Rozbudowa centrum handlowego Selgros ruszy w 2025 roku

Nowy rozdział dla Lubina: Rozbudowa centrum handlowego Selgros ruszy w 2025 roku

Działająca od marca 2024 r. hala Selgros w Lubinie osiąga doskonałe wyniki i cieszy się rosnącym zainteresowaniem zarówno klientów indywidualnych, jak i przedstawicieli gastronomii oraz przedsiębiorców. Selgros stanowi jednak tylko część prężnie rozwijającego się centrum handlowego przy ul. Jana Pawła II w Lubinie, który wkrótce zostanie rozbudowane. Na jego terenie powstanie nowoczesny park handlowy SHOPP.CITY Lubin o powierzchni ponad 18 tys. m².

Decyzja o rozbudowie centrum jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój hali Selgros, która od otwarcia w marcu tego roku przyciąga coraz większą liczbę klientów indywidualnych i biznesowych. Hala Selgros w Lubinie oferuje jeden z najszerszych asortymentów na rynku, wysoką jakość, szczególnie art. świeżych: ryb i owoców morza, owoców i warzyw, a także mięsa przygotowanego na miejscu. Zaufanie klientów i stabilne warunki pracy dla zatrudnionych osób sprawiają, że obiekt stał się ważnym punktem na lokalnej mapie handlowej.

Nowy park handlowy SHOPP.CITY Lubin będzie działał w formule tzw. „power centers” – nowoczesnych parków handlowych zlokalizowanych w strategicznych miejscach, takich jak centra miast, ich obrzeża czy węzły komunikacyjne. Wzbogaci on istniejącą ofertę o sklepy znanych marek oraz punkty gastronomiczne, zapewniając mieszkańcom Lubina i okolic jeszcze większy wybór w jednym miejscu.

Inwestycja będzie realizowana przez partnera Selgros, firmę SHOPP.CITY S.A., renomowaną markę na rynku nieruchomości, lidera we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań sprzyjających przyjaznemu kształtowaniu przestrzeni. SHOPP.CITY S.A. od lat wyznacza standardy w tworzeniu nowoczesnych, wielofunkcyjnych obiektów, które harmonijnie łączą aspekty handlowe, społeczne i ekologiczne. To już kolejna współpraca firmy Selgros z SHOPP.CITY – podobny projekt działa z sukcesem w Siedlcach od 2020 roku, zyskując uznanie zarówno wśród klientów, jak i partnerów biznesowych. Rozbudowa w Lubinie jest naturalnym krokiem w odpowiedzi na rosnące potrzeby lokalnej społeczności oraz dynamicznie rozwijający się rynek. Planowane przedsięwzięcie nie tylko zwiększy dostępność oferowanych usług, ale także przyczyni się do poprawy infrastruktury handlowej i stworzenia nowych miejsc pracy w regionie, wzmacniając tym samym jego potencjał gospodarczy.

Pozwolenie na budowę nowego parku handlowego zostało już wydane. Obiekt powstanie na działkach o łącznej powierzchni 61 579,5 m², a jego całkowita powierzchnia wyniesie 18 216,04 m². Przy budynku zaplanowano parking na 458 miejsc, co zapewni wygodę odwiedzającym. Rozpoczęcie prac budowlanych przewidziano na pierwszą połowę 2025 roku.

Źródło: Selgros

Nowy rozdział dla Lubina: Rozbudowa centrum handlowego Selgros ruszy w 2025 roku

Nowy rozdział dla Lubina: Rozbudowa centrum handlowego Selgros ruszy w 2025 roku

Działająca od marca 2024 r. hala Selgros w Lubinie osiąga doskonałe wyniki i cieszy się rosnącym zainteresowaniem zarówno klientów indywidualnych, jak i przedstawicieli gastronomii oraz przedsiębiorców. Selgros stanowi jednak tylko część prężnie rozwijającego się centrum handlowego przy ul. Jana Pawła II w Lubinie, który wkrótce zostanie rozbudowane. Na jego terenie powstanie nowoczesny park handlowy SHOPP.CITY Lubin o powierzchni ponad 18 tys. m².

Decyzja o rozbudowie centrum jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój hali Selgros, która od otwarcia w marcu tego roku przyciąga coraz większą liczbę klientów indywidualnych i biznesowych. Hala Selgros w Lubinie oferuje jeden z najszerszych asortymentów na rynku, wysoką jakość, szczególnie art. świeżych: ryb i owoców morza, owoców i warzyw, a także mięsa przygotowanego na miejscu. Zaufanie klientów i stabilne warunki pracy dla zatrudnionych osób sprawiają, że obiekt stał się ważnym punktem na lokalnej mapie handlowej.

Nowy park handlowy SHOPP.CITY Lubin będzie działał w formule tzw. „power centers” – nowoczesnych parków handlowych zlokalizowanych w strategicznych miejscach, takich jak centra miast, ich obrzeża czy węzły komunikacyjne. Wzbogaci on istniejącą ofertę o sklepy znanych marek oraz punkty gastronomiczne, zapewniając mieszkańcom Lubina i okolic jeszcze większy wybór w jednym miejscu.

Inwestycja będzie realizowana przez partnera Selgros, firmę SHOPP.CITY S.A., renomowaną markę na rynku nieruchomości, lidera we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań sprzyjających przyjaznemu kształtowaniu przestrzeni. SHOPP.CITY S.A. od lat wyznacza standardy w tworzeniu nowoczesnych, wielofunkcyjnych obiektów, które harmonijnie łączą aspekty handlowe, społeczne i ekologiczne. To już kolejna współpraca firmy Selgros z SHOPP.CITY – podobny projekt działa z sukcesem w Siedlcach od 2020 roku, zyskując uznanie zarówno wśród klientów, jak i partnerów biznesowych. Rozbudowa w Lubinie jest naturalnym krokiem w odpowiedzi na rosnące potrzeby lokalnej społeczności oraz dynamicznie rozwijający się rynek. Planowane przedsięwzięcie nie tylko zwiększy dostępność oferowanych usług, ale także przyczyni się do poprawy infrastruktury handlowej i stworzenia nowych miejsc pracy w regionie, wzmacniając tym samym jego potencjał gospodarczy.

Pozwolenie na budowę nowego parku handlowego zostało już wydane. Obiekt powstanie na działkach o łącznej powierzchni 61 579,5 m², a jego całkowita powierzchnia wyniesie 18 216,04 m². Przy budynku zaplanowano parking na 458 miejsc, co zapewni wygodę odwiedzającym. Rozpoczęcie prac budowlanych przewidziano na pierwszą połowę 2025 roku.

Źródło: Selgros

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Żabka Polska partnerem targów POLAGRA

Branża gastronomiczna spotka się w Poznaniu. Targi Polagra startują już 25 września!

Niezapomniane wydarzenia z wegańskim menu w The Bridge MGallery Wroclaw

Selgros partnerem konkursu kulinarnego “Katowice na Talerzu 2024”

Cukiernia Sowa idzie z duchem czasu! Remodeling kolejnych lokali właśnie dobiegł końca

Nowe, jesienne menu w La Brasserie Moderne

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.