Aktualności

#makeitplant – globalna kampania Upfield Professional zachęca szefów kuchni do wprowadzania dań roślinnych

#makeitplant – globalna kampania Upfield Professional zachęca szefów kuchni do wprowadzania dań roślinnych

Globalna kampania Upfield Professional pod hasłem #makeitplant zachęca do wprowadzania do menu dań roślinnych. Akcję zapoczątkowano na przełomie maja i czerwca podczas World Chefs Congress 2022 w Abu Dhabi, jednego z najważniejszych na świecie wydarzeń dla branży gastronomicznej.

W ramach kampanii Upfield Professional, wraz ze swoją marką alternatyw nabiału Violife, zachęcają szefów kuchni do stosowania większej ilości składników pochodzenia roślinnego oraz zastępowania nimi produktów odzwierzęcych.Producent przekonuje, że produkty plant-based to nie chwilowa moda, a trend, który zostanie z nami na długo. Upfield, którego oferta do 2025 roku ma być w 100% roślinna, chce być partnerem dla branży HoReCa i pomagać szefom kuchni na całym świecie skupiać się na zrównoważonych i roślinnych alternatywach produktów odzwierzęcych, przedstawiając przepisy i zachęcającdo podjęcia zobowiązania #makeitplant.

Akcja #makeitplant to zachęta dla szefów kuchni z całego świata, by podjęli wyzwanie i oficjalnie zadeklarowali wprowadzanie do menu większej ilości produktów roślinnych oraz inspirowanie osób z branży i najbliższego otoczenia do roślinnego gotowania. Upfield zapewni szefom kuchni cały czas poszerzaną gamę roślinnych produktów stworzonych i rozwijanych z myślą o profesjonalnej gastronomii oraz przepisy, szkolenia i promocję zrównoważonego jedzenia.

Kampania #makeitplant to kolejny krok w realizowaniu misji Upfieldbudowania lepszej przyszłości opartej na roślinach, ale także wskazanego w raporcie ESG celu zwiększenia wiedzy i umiejętności 40 tysięcy szefów kuchnina całym świecie w zakresie diety roślinnej i stworzenia sieci 5 milionówroślinnych szefów kuchni.

– Uczestnicy Światowego Kongresu Szefów Kuchni reprezentowali miliony kucharzy na całym świecie. Uświadamianie wyzwań jakie przed nami stoją, pokazywanie szans oraz opowiadanie, dlaczego warto gotować dla gości w sposób bardziej zrównoważony, oczywiście z zachowaniem smaku i przyjemności z gotowania, to wielkie wyzwanie – mówi Wiktor Orliński, Kierownik Marketingu ds. Foodservice w Upfield Professional. – Podczas kongresu nasi eksperci aktywnie uczestniczyli również w kursach mistrzowskich, dyskusjach panelowych i pokazach, podobnie zresztą jak robią to cały czas promując kuchnię roślinną na polskim rynku.

Szefowie Kuchni z Polski również mogą dołączyć do akcji #makeitplant – wystarczy zarejestrować się na stronie: https://www.abetterplantbasedfuture.com/en/makeitplant/pledge

Upfield jest największą na świecie firmą tworzącą produkty do smarowania, smażenia i gotowania bazujące na olejach roślinnych. Misją firmy jest tworzenie „lepszej przyszłości opartej na roślinach”.

#makeitplant – globalna kampania Upfield Professional zachęca szefów kuchni do wprowadzania dań roślinnych

#makeitplant – globalna kampania Upfield Professional zachęca szefów kuchni do wprowadzania dań roślinnych

Globalna kampania Upfield Professional pod hasłem #makeitplant zachęca do wprowadzania do menu dań roślinnych. Akcję zapoczątkowano na przełomie maja i czerwca podczas World Chefs Congress 2022 w Abu Dhabi, jednego z najważniejszych na świecie wydarzeń dla branży gastronomicznej.

W ramach kampanii Upfield Professional, wraz ze swoją marką alternatyw nabiału Violife, zachęcają szefów kuchni do stosowania większej ilości składników pochodzenia roślinnego oraz zastępowania nimi produktów odzwierzęcych.Producent przekonuje, że produkty plant-based to nie chwilowa moda, a trend, który zostanie z nami na długo. Upfield, którego oferta do 2025 roku ma być w 100% roślinna, chce być partnerem dla branży HoReCa i pomagać szefom kuchni na całym świecie skupiać się na zrównoważonych i roślinnych alternatywach produktów odzwierzęcych, przedstawiając przepisy i zachęcającdo podjęcia zobowiązania #makeitplant.

Akcja #makeitplant to zachęta dla szefów kuchni z całego świata, by podjęli wyzwanie i oficjalnie zadeklarowali wprowadzanie do menu większej ilości produktów roślinnych oraz inspirowanie osób z branży i najbliższego otoczenia do roślinnego gotowania. Upfield zapewni szefom kuchni cały czas poszerzaną gamę roślinnych produktów stworzonych i rozwijanych z myślą o profesjonalnej gastronomii oraz przepisy, szkolenia i promocję zrównoważonego jedzenia.

Kampania #makeitplant to kolejny krok w realizowaniu misji Upfieldbudowania lepszej przyszłości opartej na roślinach, ale także wskazanego w raporcie ESG celu zwiększenia wiedzy i umiejętności 40 tysięcy szefów kuchnina całym świecie w zakresie diety roślinnej i stworzenia sieci 5 milionówroślinnych szefów kuchni.

– Uczestnicy Światowego Kongresu Szefów Kuchni reprezentowali miliony kucharzy na całym świecie. Uświadamianie wyzwań jakie przed nami stoją, pokazywanie szans oraz opowiadanie, dlaczego warto gotować dla gości w sposób bardziej zrównoważony, oczywiście z zachowaniem smaku i przyjemności z gotowania, to wielkie wyzwanie – mówi Wiktor Orliński, Kierownik Marketingu ds. Foodservice w Upfield Professional. – Podczas kongresu nasi eksperci aktywnie uczestniczyli również w kursach mistrzowskich, dyskusjach panelowych i pokazach, podobnie zresztą jak robią to cały czas promując kuchnię roślinną na polskim rynku.

Szefowie Kuchni z Polski również mogą dołączyć do akcji #makeitplant – wystarczy zarejestrować się na stronie: https://www.abetterplantbasedfuture.com/en/makeitplant/pledge

Upfield jest największą na świecie firmą tworzącą produkty do smarowania, smażenia i gotowania bazujące na olejach roślinnych. Misją firmy jest tworzenie „lepszej przyszłości opartej na roślinach”.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Targi World of Coffee 2022  i Mistrzostwa Świata Baristów z Polką na podium!

Zaprezentuj restaurację w dobrym świetle

Nowe obostrzenia od 1 grudnia

Program sceny głównej Kongresu Szefów Kuchni i Restauratorów 2022

Smak, radość, pasja i biznes. Dojrzałe WINO z nowościami

Marka METRO Professional – w stronę rosnących oczekiwań klientów