Aktualności

KONFERENCJA MADE FOR RESTAURANT. New Generation w Sopocie

KONFERENCJA MADE FOR RESTAURANT. New Generation w Sopocie

Nadchodzi rewolucyjna, turkusowa edycja konferencji MADE FOR Restaurant w Sopocie. Czym jest hasło „NEW GENERATION” wśród TOP Restauratorów? Nadciąga nowa fala restauratorów, która zmiata z rynku stare postrzeganie gastronomii. Tu nie chodzi o wiek, a mentalność i otwartość na zrównoważony rozwój, ,,turkusowe” zespoły oraz nowoczesne aplikacje i własną lojalną społeczność w mediach społecznościowych. Organizatorzy For Solutions chcą to udowodnić już 21 czerwca w Radisson Blu Hotel Sopot w międzynarodowym gronie, podczas interaktywnej edycji konferencji MADE FOR Restaurant, której Partnerem po raz pierwszy jest Miasto Sopot.

Wybranych zostanie TOP 10 Restauratorów „NEW GENERATION” i poznamy TOP influencerów. Wszyscy usiądą przy okrągłym stole z restauratorami wyróżnionymi w rankingu TOP 50 polskich restauratorów według Forbes & FOR Solutions. Organizatorzy zapraszają też na koktajl party i degustacyjne opowieści Piotra Kościuka i Michała Gębali, odpowiedzialnych za kuchnię w Radisson Blu Hotel, Sopot.

Dlaczego TURKUSOWA?

To będzie turkusowa konferencja, tak jak turkusowe morzetuż obok, turkusowy zespół Radisson Blu Hotel Sopot, który błyszczy nowością oraz turkusowy kolor naszej grafiki, który symbolizuje: wiedzę, kreatywność, integralność ze środowiskiem, uzdrowienie biznesu i moc kompetencji… Tak charakterystyczne dla nowego pokolenia przedsiębiorców.Rynek „zamiata” nowa fala restauratorów i influencerów kulinarnych. Już 21 czerwca na MADE FOR Restaurant poznamy opowieści tych TOP of THE TOP w obydwu kategoriach. Nagrodzimy najlepszych.

FORMUŁA HYBRYDOWA

To będzie warsztatowa edycja, pełna degustacji, warsztatów i po raz pierwszy w historii elementów speeddatingu.

– Każda nasza konferencja to powiew świeżości w branży. Zawsze warto być z nami osobiście i usiąść do okrągłych stołów z najlepszymi, aby czuć się pewniej w biznesie i skrócić drogi dotarcia do ważnych rozwiązań. Tym, którzy nie zdążą złapać miejsca stacjonarnego, proponujemy wersję on-line, która weszła już na stałe w naszą formułę – opowiada Agnieszka Małkiewicz, Prezes FOR Solutions i organizatorka konferencji MADE FOR RESTAURANT.

Gości wydarzenia przywita Magdalena Czarzyńska-Jachim – Wiceprezydent Miasta Sopotu, które jest Partnerem Strategicznym konferencji.

– Jesteśmy dumni z naszych sopockich szefów kuchni, którzy choć doskonali w swoim fachu, nieustannie się szkolą i co istotne, wiedzą i doświadczeniem dzielą się z nami w każdym daniu. Oferują nam zarówno tradycyjne podejście do gastronomii, jak i to niezwykle nowoczesne. Wsłuchują się w potrzeby klientów łącząc to, co dziś wydaje się być najważniejsze: wprowadzanie lokalnych produktów, koncentracja na zdrowej żywności czy ekologii – podkreśla Wiceprezydent.

W tym duchu wydarzenie uświetnią degustacyjne opowieści bohaterów Radisson Blu Hotel Sopot: managera gastronomii Michała Gębali i szefa kuchni Piotra Kościuka, a także ich gości.

– W czasie lunchu zaprosimy Gości w kulinarną podróż, w której dominować będą śródziemnomorskie i południowo amerykańskie dania przygotowane według klasycznych technik. Nie zabraknie również naszych wypiekanych na miejscu chlebów na zakwasie, które przygotowywane są zgodnie z tradycyjnymi recepturami i w duchu prostej,nieskomplikowanej kuchni, w której nic się nie marnuje. Nasz gość – Tomasz Tracz, z krakowskiego Handelka i ReBread rozwinie ten wątek i zaprezentuje swoje danie, wpisujące się w nurt zero waste. Poczęstunek wieczorny natomiast będzie nawiązywać do natury i żywiołów takich, jak woda, ziemia. Zaznaczone będą akcenty z naszych własnych, hotelowych ogrodów. W tejczęści użyjemy bardziej skomplikowanych technik kulinarnych. Zapraszamyprzyjaciół z branży na naszą kuchnię Nowej Generacji – zapowiadają Michał Gębała i Piotr Kościuk.

TEMATY – edycja międzynarodowa, po raz pierwszy od dwóch lat

Program został starannie zaprojektowany, aby uczestnicy poczuli się pewniej w dzisiejszych trudnych warunkach rynkowych pod kątem ekonomii, relacji i psychologii biznesu.

  • Rewolucjoniści na rynku gastro – naśladować, czy patrzeć z pobłażaniem? – spytamy o to podczas speeddatinguTOP 10 restauratorów, nominowanych w kategorii NEW GENERATION. Wśród nich: Justyna Kosmala (Charlotte, Wozownia i LUPO. Pasta Fresca, Warszawa), Gaweł Czajka (Cały Gaweł, Sopot), Rafał Koziorzemski (Fisherman – finest food &wine, Sopot),Ofka Piechniczek iKamil Kita (Śląska Prohibicja, Katowice i Morski Zając, Kuźnica płw. Helski), Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński (DESEO Patisserie & Chocolaterie, Warszawa), Jakub Tepper i SungminHan (Min’sOnigiri, Min’sTable oraz Kim Chi Ken, Poznań Poznań), Tomasz Muza (MolamThaiCanteen& Bar i LUKTUNG – wkrótce otwarcie, Kraków), Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski (Młoda Polska Bistro & Pianino, Wrocław) orazMonika Winny i Adam Tyszkiewicz (Osiem Misek, Wrocław). Prezentację nominowanych poprowadzi Daria Pawlewska z Kukbuk.pl.
  • Influencer, bloger, vloger, dziennikarz – kto z nich jest wrogiem, a kto przyjacielem restauratora? – Poznamy 10 wspaniałych, których warto  obserwować, bo mają wpływ na to, czy goście wpadają do naszych restauracji. Panel dyskusyjny z nimi poprowadzi Maciej Nowak z Gazety Wyborczej, krytyk kulinarny i teatralny.
  • Zrównoważony rozwój biznesów gastro. Jak i gdzie warto się uczyć? Tutaj w anglojęzycznym panelu dyskusyjnym pod patronatem EIT Food (Partnera merytorycznego wydarzenia) posłuchamy opinii ekspertów z Europy. O edukacji uniwersyteckiej opowie prof. Bent Egberg Mikkelsen (Uniwersytet w Kopenhadze), praktycznie do zagadnień wdrażania rozwiązań less waste w restauracji odniosą się  aktywistki współpracujące, m.in. z kopenhadzką restauracją Amass – Maria Abrahamsen i Irina Bothmann (Rub&Stub TOURS). Poprzez program YOUNG Chef San Pellegrino, poznamy też niezwykle prestiżowy pomysł na promocje filozofii SUSTAINABILITY wśród młodych szefów kuchni.Panel poprowadzą ekspertki w temacie: Ewa Rzeszowka (EIT Food) i Katarzyna Młynarczyk (Handelek, Re Bread i Socjomania). Wkręceni w temat będą mogli kontynuować rozmową w szerszym gronie „freeków zrównoważonego rozwoju” na małej scenie.  
  • Poradnik oszczędnego restauratora: high-tech, eko, HR, zarządzanie czasem – dyskusja 360 stopni:to odcinek dwóch rozmów z praktykami – restauratorami sieciowymi i indywidualnymi, dostawcami, hotelarzami znanymi z mocnej ręki do interesów. Panel w poszukiwaniu odpowiedzi: jak być nowocześnie zaradnym, przetrwać inflację i optymalizować koszty zespołu w czasie, kiedy o pracownika toczy się walka? Dyskusję poprowadzi Marcin Wajda z firmy Winterhalter (Partner Strategiczny) przy wsparciu i wyostrzonym wyczuciu biznesowym Macieja Wrońskiego z firmy Rational (również Partner Strategiczny wydarzenia).
  • Jak dzisiaj nie dać nabić się w butelkę marketingowym „patodoradcom gastronomicznym”? Spojrzymy na to zagadnienie wielowymiarowo. Jak nadążyć za odbiorcami i zasięgi przekuć na realnych gości w restauracji? To będą dobre i złe praktyki z branży. Na podkładzie merytorycznym dyskusję rozwiną: Marek Cynowski, twórca restauracji wirtualnych Rebel Tang, Olga Hinc z Nespresso Professional – marki współpracującej z prestiżowymi liderami opinii na całym świecie oraz Małgorzata Jakimowicz – Business Development Director wLTTM, która opiekuje się i kreuje najmocniejszych YouTuberów na rynku. Ten strategiczny panel poprowadzi Rafał Lankosz, marketing manager z Unilever Food Solutions (Partner Strategiczny konferencji).
  • Pożądany, a utracony gość, czyli: TURYSTA w restauracji. Jak po pandemii sprawnie współpracować z branżą turystyczną i zarabiać? wskazówki dla restauratorów. Uczestnicy debaty prowadzonej przez doświadczoną w branży turystycznej Krystynę Hartenberger-Pater (HOSSA biz.) poszukają pomysłów na ponowne rozruszanie gastronomii pod kątem gości z innych miast i krajów. Jak systemowo działać marketingowo (Marta Chełkowska, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna), jak połączyć siły na bazie inspiracji z rynku niemieckiego (Anna Gmurczyk, Niemiecki Instytut Wina),  jak włączyć w to media lokalne (Marcin Dybuk, Trójmiasto.pl) oraz jak lobbować o pomoc Państwa (Jakub Bińkowski, Związek Pracodawców Polskich) i jak być skutecznym (Piotr Popiński, TOP Restaurator Forbes & FOR Solutions, Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz, Folk Gospoda – Folk Farma, The ROOTS Cocktail Bar &more, Muzeum Wódki, Festiwal Jedz Pij Warszawo i Festiwal Wódki i Zakąski w Warszawie)? Po odpowiedzi zapraszamy na konferencję.

Koktajl wieczorny, ogłoszenie zwycięzców i nagród

Takich niespodzianek jeszcze nie było! Kolacja sam na sam z najlepszymi polskimi restauratorami, jak Magda Gessler, Daniel Pawełek, Artur Jarczyński oraz Agnieszka i Marcin Kręgliccy. Doświadczenia kulinarne w ich restauracjach to marzenie niejednego restauratora i influencera kulinarnego, które dzięki naszej konferencji może się spełnić.Będą też niespodzianki rozwojowe, programy wsparcia w budowaniu social mediów  od najlepszych na polskim rynku agencji socialmediowych, jak LifeTube (LTTM) oraz vouchery weekendowe w Trójmieście dla TOP Restauratora i TOP Influencera od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Zwycięzca stypendium biznesowego MADE FOR RESTAURANT dla Restauratorów w kategorii New Generation, otrzyma kolację dla 2 osób w jednej z najciekawszych restauracji w Kopenhadze, wywiad w kanałach branżowych, tour po trójmiejskich restauracjach połączony z atrakcjami turystycznymi orazwartościowy prezent rzeczowy od firmy Chopin Vodka. Kolejne niespodzianki w toku.

Sponsorzy nagród: FOR Solutions – organizator konkursu, Partnerzy Strategiczni konferencji MADE FOR Restaurant 21.06.2022 r., Sopot: Miasto Sopot, Unilever Food Solutions, Rational, Winterhalter i MojStolik.pl; Partnerzy Biznesowi: AvikoHoReCa Polska, Chopin Vodka, Nespresso Professional, Niemiecki Instytut Wina, San Pellegrino, Transgourmet i Selgros Cash&Carry; Partnerzy Merytoryczni: EIT Foodi Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Sopocka Organizacja Turystyczna, a także TOP Restauratorzy według Forbes i FOR Solutions.

Od godziny 19:00 uczestnicy MADE FOR Restaurant ruszą w świat przyjemności kulinarnych z kuchni Radisson Blu Hotel Sopot, wspaniałych niemieckich win od Niemieckiego Instytutu Wina, drinków opracowanych przez barmanów marki Chopin Vodka i wielu innych degustacji PREMIUM.

MADE FOR Restaurant to networking najsilniejszych przedsiębiorców w branży

Udział w konferencji i wieczornym koktajlu, które odbędą się w 21 czerwca w Sopocie lub on-line jest bezpłatny dla właścicieli i pracowników lokali gastronomicznych. Dla producentów, sprzedawców, dostawców produktów i usług dla branży HORECA oraz pozostałych przedstawicieli rynku gastronomicznego bilety wstępu kosztują 120 zł za udział w wydarzeniu on-line oraz 250 zł za wydarzenie stacjonarne. Media, które chcą wziąć udział w wydarzeniu, muszą uzyskać akredytację od organizatora. W tym celu należy napisać wiadomość na adres: kkaw[email protected] lub [email protected].

Wszyscy zarejestrowani na konferencję uczestnicy otrzymują dostęp do materiałów i nagrań z wydarzenia, aż do 21 lipca 2022 r.

Strona WWW konferencji, Program wydarzenia i sprzedaż biletów na stronie: https://forsolutions.pl/made-for-restaurant-new-generation/

Bezpłatna rejestracja na stronie:
https://meeting15.com/pl/join-event/for-solutions-konferencja-hybrydowa-made-for-restaurant-wtorek-21-czerwca-2022-r-radisson-blu-hotel-sopot-edycja-new-generation

Wydarzenie na Facebooku Konferencja hybrydowa MADE FOR Restaurant – NEW GENERATION, Sopot: https://www.facebook.com/events/537042407945727

Więcej na stronie: https://www.radissonblusopot.pl/

Partner Organizacyjny: Radisson Blu Hotel, Sopot
Partnerzy Merytoryczni: EIT Food, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, LTTM – LifeTube i ReBread

Partnerzy Strategiczni: Miasto Sopot, Unilever Food Solutions, MojStolik.pl, Rational i Winterhalter

Partnerzy Biznesowi: Aviko HoReCa Polska, Chopin Vodka, Nespresso Professional, Niemiecki Instytut Wina, San Pellegrino, Transgourmet i Selgros Cash&Carry oraz Miolli.
Partnerzy Medialni i Komunikacyjni: Forbes, Hotelarz, In Your Pocket, KUKBUK, Papaja.pl, Poradnik Restauratora, Przegląd Gastronomiczny, Restauracja, Restaurant Management, Szef kuchni, Pomorskie Prestige, Trójmiasto.pl, Ferment, Winicjatywa, VisitGdańsk.com, Gdańska Organizacja Turystyczna, Sopocka Organizacja Turystyczna, Agencja Rozwoju Gdyni, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego oraz Warszawska Organizacja Turystyczna.

KONFERENCJA MADE FOR RESTAURANT. New Generation w Sopocie

KONFERENCJA MADE FOR RESTAURANT. New Generation w Sopocie

Nadchodzi rewolucyjna, turkusowa edycja konferencji MADE FOR Restaurant w Sopocie. Czym jest hasło „NEW GENERATION” wśród TOP Restauratorów? Nadciąga nowa fala restauratorów, która zmiata z rynku stare postrzeganie gastronomii. Tu nie chodzi o wiek, a mentalność i otwartość na zrównoważony rozwój, ,,turkusowe” zespoły oraz nowoczesne aplikacje i własną lojalną społeczność w mediach społecznościowych. Organizatorzy For Solutions chcą to udowodnić już 21 czerwca w Radisson Blu Hotel Sopot w międzynarodowym gronie, podczas interaktywnej edycji konferencji MADE FOR Restaurant, której Partnerem po raz pierwszy jest Miasto Sopot.

Wybranych zostanie TOP 10 Restauratorów „NEW GENERATION” i poznamy TOP influencerów. Wszyscy usiądą przy okrągłym stole z restauratorami wyróżnionymi w rankingu TOP 50 polskich restauratorów według Forbes & FOR Solutions. Organizatorzy zapraszają też na koktajl party i degustacyjne opowieści Piotra Kościuka i Michała Gębali, odpowiedzialnych za kuchnię w Radisson Blu Hotel, Sopot.

Dlaczego TURKUSOWA?

To będzie turkusowa konferencja, tak jak turkusowe morzetuż obok, turkusowy zespół Radisson Blu Hotel Sopot, który błyszczy nowością oraz turkusowy kolor naszej grafiki, który symbolizuje: wiedzę, kreatywność, integralność ze środowiskiem, uzdrowienie biznesu i moc kompetencji… Tak charakterystyczne dla nowego pokolenia przedsiębiorców.Rynek „zamiata” nowa fala restauratorów i influencerów kulinarnych. Już 21 czerwca na MADE FOR Restaurant poznamy opowieści tych TOP of THE TOP w obydwu kategoriach. Nagrodzimy najlepszych.

FORMUŁA HYBRYDOWA

To będzie warsztatowa edycja, pełna degustacji, warsztatów i po raz pierwszy w historii elementów speeddatingu.

– Każda nasza konferencja to powiew świeżości w branży. Zawsze warto być z nami osobiście i usiąść do okrągłych stołów z najlepszymi, aby czuć się pewniej w biznesie i skrócić drogi dotarcia do ważnych rozwiązań. Tym, którzy nie zdążą złapać miejsca stacjonarnego, proponujemy wersję on-line, która weszła już na stałe w naszą formułę – opowiada Agnieszka Małkiewicz, Prezes FOR Solutions i organizatorka konferencji MADE FOR RESTAURANT.

Gości wydarzenia przywita Magdalena Czarzyńska-Jachim – Wiceprezydent Miasta Sopotu, które jest Partnerem Strategicznym konferencji.

– Jesteśmy dumni z naszych sopockich szefów kuchni, którzy choć doskonali w swoim fachu, nieustannie się szkolą i co istotne, wiedzą i doświadczeniem dzielą się z nami w każdym daniu. Oferują nam zarówno tradycyjne podejście do gastronomii, jak i to niezwykle nowoczesne. Wsłuchują się w potrzeby klientów łącząc to, co dziś wydaje się być najważniejsze: wprowadzanie lokalnych produktów, koncentracja na zdrowej żywności czy ekologii – podkreśla Wiceprezydent.

W tym duchu wydarzenie uświetnią degustacyjne opowieści bohaterów Radisson Blu Hotel Sopot: managera gastronomii Michała Gębali i szefa kuchni Piotra Kościuka, a także ich gości.

– W czasie lunchu zaprosimy Gości w kulinarną podróż, w której dominować będą śródziemnomorskie i południowo amerykańskie dania przygotowane według klasycznych technik. Nie zabraknie również naszych wypiekanych na miejscu chlebów na zakwasie, które przygotowywane są zgodnie z tradycyjnymi recepturami i w duchu prostej,nieskomplikowanej kuchni, w której nic się nie marnuje. Nasz gość – Tomasz Tracz, z krakowskiego Handelka i ReBread rozwinie ten wątek i zaprezentuje swoje danie, wpisujące się w nurt zero waste. Poczęstunek wieczorny natomiast będzie nawiązywać do natury i żywiołów takich, jak woda, ziemia. Zaznaczone będą akcenty z naszych własnych, hotelowych ogrodów. W tejczęści użyjemy bardziej skomplikowanych technik kulinarnych. Zapraszamyprzyjaciół z branży na naszą kuchnię Nowej Generacji – zapowiadają Michał Gębała i Piotr Kościuk.

TEMATY – edycja międzynarodowa, po raz pierwszy od dwóch lat

Program został starannie zaprojektowany, aby uczestnicy poczuli się pewniej w dzisiejszych trudnych warunkach rynkowych pod kątem ekonomii, relacji i psychologii biznesu.

  • Rewolucjoniści na rynku gastro – naśladować, czy patrzeć z pobłażaniem? – spytamy o to podczas speeddatinguTOP 10 restauratorów, nominowanych w kategorii NEW GENERATION. Wśród nich: Justyna Kosmala (Charlotte, Wozownia i LUPO. Pasta Fresca, Warszawa), Gaweł Czajka (Cały Gaweł, Sopot), Rafał Koziorzemski (Fisherman – finest food &wine, Sopot),Ofka Piechniczek iKamil Kita (Śląska Prohibicja, Katowice i Morski Zając, Kuźnica płw. Helski), Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński (DESEO Patisserie & Chocolaterie, Warszawa), Jakub Tepper i SungminHan (Min’sOnigiri, Min’sTable oraz Kim Chi Ken, Poznań Poznań), Tomasz Muza (MolamThaiCanteen& Bar i LUKTUNG – wkrótce otwarcie, Kraków), Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski (Młoda Polska Bistro & Pianino, Wrocław) orazMonika Winny i Adam Tyszkiewicz (Osiem Misek, Wrocław). Prezentację nominowanych poprowadzi Daria Pawlewska z Kukbuk.pl.
  • Influencer, bloger, vloger, dziennikarz – kto z nich jest wrogiem, a kto przyjacielem restauratora? – Poznamy 10 wspaniałych, których warto  obserwować, bo mają wpływ na to, czy goście wpadają do naszych restauracji. Panel dyskusyjny z nimi poprowadzi Maciej Nowak z Gazety Wyborczej, krytyk kulinarny i teatralny.
  • Zrównoważony rozwój biznesów gastro. Jak i gdzie warto się uczyć? Tutaj w anglojęzycznym panelu dyskusyjnym pod patronatem EIT Food (Partnera merytorycznego wydarzenia) posłuchamy opinii ekspertów z Europy. O edukacji uniwersyteckiej opowie prof. Bent Egberg Mikkelsen (Uniwersytet w Kopenhadze), praktycznie do zagadnień wdrażania rozwiązań less waste w restauracji odniosą się  aktywistki współpracujące, m.in. z kopenhadzką restauracją Amass – Maria Abrahamsen i Irina Bothmann (Rub&Stub TOURS). Poprzez program YOUNG Chef San Pellegrino, poznamy też niezwykle prestiżowy pomysł na promocje filozofii SUSTAINABILITY wśród młodych szefów kuchni.Panel poprowadzą ekspertki w temacie: Ewa Rzeszowka (EIT Food) i Katarzyna Młynarczyk (Handelek, Re Bread i Socjomania). Wkręceni w temat będą mogli kontynuować rozmową w szerszym gronie „freeków zrównoważonego rozwoju” na małej scenie.  
  • Poradnik oszczędnego restauratora: high-tech, eko, HR, zarządzanie czasem – dyskusja 360 stopni:to odcinek dwóch rozmów z praktykami – restauratorami sieciowymi i indywidualnymi, dostawcami, hotelarzami znanymi z mocnej ręki do interesów. Panel w poszukiwaniu odpowiedzi: jak być nowocześnie zaradnym, przetrwać inflację i optymalizować koszty zespołu w czasie, kiedy o pracownika toczy się walka? Dyskusję poprowadzi Marcin Wajda z firmy Winterhalter (Partner Strategiczny) przy wsparciu i wyostrzonym wyczuciu biznesowym Macieja Wrońskiego z firmy Rational (również Partner Strategiczny wydarzenia).
  • Jak dzisiaj nie dać nabić się w butelkę marketingowym „patodoradcom gastronomicznym”? Spojrzymy na to zagadnienie wielowymiarowo. Jak nadążyć za odbiorcami i zasięgi przekuć na realnych gości w restauracji? To będą dobre i złe praktyki z branży. Na podkładzie merytorycznym dyskusję rozwiną: Marek Cynowski, twórca restauracji wirtualnych Rebel Tang, Olga Hinc z Nespresso Professional – marki współpracującej z prestiżowymi liderami opinii na całym świecie oraz Małgorzata Jakimowicz – Business Development Director wLTTM, która opiekuje się i kreuje najmocniejszych YouTuberów na rynku. Ten strategiczny panel poprowadzi Rafał Lankosz, marketing manager z Unilever Food Solutions (Partner Strategiczny konferencji).
  • Pożądany, a utracony gość, czyli: TURYSTA w restauracji. Jak po pandemii sprawnie współpracować z branżą turystyczną i zarabiać? wskazówki dla restauratorów. Uczestnicy debaty prowadzonej przez doświadczoną w branży turystycznej Krystynę Hartenberger-Pater (HOSSA biz.) poszukają pomysłów na ponowne rozruszanie gastronomii pod kątem gości z innych miast i krajów. Jak systemowo działać marketingowo (Marta Chełkowska, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna), jak połączyć siły na bazie inspiracji z rynku niemieckiego (Anna Gmurczyk, Niemiecki Instytut Wina),  jak włączyć w to media lokalne (Marcin Dybuk, Trójmiasto.pl) oraz jak lobbować o pomoc Państwa (Jakub Bińkowski, Związek Pracodawców Polskich) i jak być skutecznym (Piotr Popiński, TOP Restaurator Forbes & FOR Solutions, Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz, Folk Gospoda – Folk Farma, The ROOTS Cocktail Bar &more, Muzeum Wódki, Festiwal Jedz Pij Warszawo i Festiwal Wódki i Zakąski w Warszawie)? Po odpowiedzi zapraszamy na konferencję.

Koktajl wieczorny, ogłoszenie zwycięzców i nagród

Takich niespodzianek jeszcze nie było! Kolacja sam na sam z najlepszymi polskimi restauratorami, jak Magda Gessler, Daniel Pawełek, Artur Jarczyński oraz Agnieszka i Marcin Kręgliccy. Doświadczenia kulinarne w ich restauracjach to marzenie niejednego restauratora i influencera kulinarnego, które dzięki naszej konferencji może się spełnić.Będą też niespodzianki rozwojowe, programy wsparcia w budowaniu social mediów  od najlepszych na polskim rynku agencji socialmediowych, jak LifeTube (LTTM) oraz vouchery weekendowe w Trójmieście dla TOP Restauratora i TOP Influencera od Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Zwycięzca stypendium biznesowego MADE FOR RESTAURANT dla Restauratorów w kategorii New Generation, otrzyma kolację dla 2 osób w jednej z najciekawszych restauracji w Kopenhadze, wywiad w kanałach branżowych, tour po trójmiejskich restauracjach połączony z atrakcjami turystycznymi orazwartościowy prezent rzeczowy od firmy Chopin Vodka. Kolejne niespodzianki w toku.

Sponsorzy nagród: FOR Solutions – organizator konkursu, Partnerzy Strategiczni konferencji MADE FOR Restaurant 21.06.2022 r., Sopot: Miasto Sopot, Unilever Food Solutions, Rational, Winterhalter i MojStolik.pl; Partnerzy Biznesowi: AvikoHoReCa Polska, Chopin Vodka, Nespresso Professional, Niemiecki Instytut Wina, San Pellegrino, Transgourmet i Selgros Cash&Carry; Partnerzy Merytoryczni: EIT Foodi Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Sopocka Organizacja Turystyczna, a także TOP Restauratorzy według Forbes i FOR Solutions.

Od godziny 19:00 uczestnicy MADE FOR Restaurant ruszą w świat przyjemności kulinarnych z kuchni Radisson Blu Hotel Sopot, wspaniałych niemieckich win od Niemieckiego Instytutu Wina, drinków opracowanych przez barmanów marki Chopin Vodka i wielu innych degustacji PREMIUM.

MADE FOR Restaurant to networking najsilniejszych przedsiębiorców w branży

Udział w konferencji i wieczornym koktajlu, które odbędą się w 21 czerwca w Sopocie lub on-line jest bezpłatny dla właścicieli i pracowników lokali gastronomicznych. Dla producentów, sprzedawców, dostawców produktów i usług dla branży HORECA oraz pozostałych przedstawicieli rynku gastronomicznego bilety wstępu kosztują 120 zł za udział w wydarzeniu on-line oraz 250 zł za wydarzenie stacjonarne. Media, które chcą wziąć udział w wydarzeniu, muszą uzyskać akredytację od organizatora. W tym celu należy napisać wiadomość na adres: [email protected] lub a[email protected].

Wszyscy zarejestrowani na konferencję uczestnicy otrzymują dostęp do materiałów i nagrań z wydarzenia, aż do 21 lipca 2022 r.

Strona WWW konferencji, Program wydarzenia i sprzedaż biletów na stronie: https://forsolutions.pl/made-for-restaurant-new-generation/

Bezpłatna rejestracja na stronie:
https://meeting15.com/pl/join-event/for-solutions-konferencja-hybrydowa-made-for-restaurant-wtorek-21-czerwca-2022-r-radisson-blu-hotel-sopot-edycja-new-generation

Wydarzenie na Facebooku Konferencja hybrydowa MADE FOR Restaurant – NEW GENERATION, Sopot: https://www.facebook.com/events/537042407945727

Więcej na stronie: https://www.radissonblusopot.pl/

Partner Organizacyjny: Radisson Blu Hotel, Sopot
Partnerzy Merytoryczni: EIT Food, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, LTTM – LifeTube i ReBread

Partnerzy Strategiczni: Miasto Sopot, Unilever Food Solutions, MojStolik.pl, Rational i Winterhalter

Partnerzy Biznesowi: Aviko HoReCa Polska, Chopin Vodka, Nespresso Professional, Niemiecki Instytut Wina, San Pellegrino, Transgourmet i Selgros Cash&Carry oraz Miolli.
Partnerzy Medialni i Komunikacyjni: Forbes, Hotelarz, In Your Pocket, KUKBUK, Papaja.pl, Poradnik Restauratora, Przegląd Gastronomiczny, Restauracja, Restaurant Management, Szef kuchni, Pomorskie Prestige, Trójmiasto.pl, Ferment, Winicjatywa, VisitGdańsk.com, Gdańska Organizacja Turystyczna, Sopocka Organizacja Turystyczna, Agencja Rozwoju Gdyni, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego oraz Warszawska Organizacja Turystyczna.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Świąteczny Stół Pajacyka

Piotr Jaskulski dołącza do Columbus Polska

Jakub Kasprzak zwycięzcą Bocuse d’Or Poland 2021! Zobacz fotorelację

„World of Coffee 2022” – tym razem w Mediolanie. Focus na wodę!

Znamy listę konkursów nominowanych do finału KPP

Tomasz Łagowski pokazuje, jak osiągać najlepsze rezultaty z iCombi