Aktualności

Jak zawalczyć o klienta? Merytoryka na Horeca Expo

Jak zawalczyć o klienta? Merytoryka na Horeca Expo

Gwiazdy świata gastronomii, eksperci analizujący trendy w branży HoReCa, do tego zagadnienia skutecznego marketingu i codziennego zarządzania. Tak kształtuje się zarys programu wydarzeń Horeca Expo, które 13-14 listopada odbędzie się w Karpaczu. Do udziału w wydarzeniu wystarczy bezpłatna rejestracja.

Organizatorzy zadbali nie tylko o udział niemal 30 wystawców. Program wydarzeń Horeca Expo oferuje cenną wiedzę, która pozwoli uczestnikom wydarzenia na jeszcze lepsze dopasować się  oczekiwań i wymagań klientów, a niekiedy nawet je wyprzedzić.

Trendy w gastronomii

Andrzej Polan, kucharz, restaurator i autor książek, znany m.in. z Dzień Dobry TVN, poprowadzi pokazy kulinarne. Kilka razy pojawi się też na scenie Horeca Expo. Poprowadzi power speech pt. „Trendy w gastronomii, czyli o kuchni lokalnej i nie tylko”, a następnie – w tym samym temacie – panel dyskusyjny, do którego zaprosi szefów kuchni restauracji z regionu Karkonoszy.

Odpowie też na pytania, co różni restauracje, w których jedzenie nam smakuje od tych, w których smakuje nam mniej. Jego wiedza będzie cenną lekcją dla każdego właściciela i szefa kuchni.

Analiza, wnioski i działania

Czym jest analiza trendów i sygnałów? Jak trendy i sygnały zmian wykorzystać w hotelu, pensjonacie, restauracji, gastronomii? Na konkretnych przykładach opowie o tym Katarzyna Andrzejczyk-Briks. Wykładowczyni, która w zespole poznańskiej Concordia Design zajmuje się wspieraniem procesów projektowych, poprowadzi dwa wykłady. Pierwszy nosić będzie tytuł „Jak przygotować się na przyszłość. Dlaczego warto obserwować i wykorzystać trendy w biznesie?”, drugi: „Jak zmieniają się klienci? Trendy 2024 w hotelarstwie, gastronomii, wellness”. Oba dostarczą wiedzy teoretycznej i praktycznej, będą stanowić inspirację do tworzenia nowych rozwiązań i wprowadzania zmian w własnej firmie.

Uczestnicy wykładów dowiedzą się, co wpływa na zmianę zachowania ludzi? Jak zmieniają się ich potrzeby i wartości oraz dlaczego warto śledzić zmiany i znajdować na nie odpowiedź w oferowanych produktach i usługach.

Jak dotrzeć do klienta?

Przedstawiciele jednego z partnerów konferencji opowiedzą z kolei o strategii i narzędziach skutecznej promocji usług hotelowych i restauracyjnych w Internecie.

Jak w nieoczywisty sposób wykorzystywać narzędzia marketingowe tak, by wywołać zaskoczenie i w krótkim czasie zbudować rozpoznawalność marki? Tą wiedzą podzieli się Barbara Przybycień, czyli najbardziej aktualnie znana specjalistka ds. marketingu branży hotelarskiej. Film z jej udziałem promujący hotel Elements podbił internet, ale jej wiedza i doświadczenie wykraczają daleko poza słynny viral. O narzędziach skutecznej promocji usług hotelowych opowie razem z Sylwią Elias.

Jak widzi nas klient? Kiedy i dlaczego decyduje o podjęciu lub zaniechaniu zakupu? Kiedy jesteśmy lub przestajemy być dla niego wiarygodni jaka dostawca usług i produktów? Na tych zagadnieniach w swoim wykładzie skupi się Agnieszka Pełka-Szajowska z Concordia Design. Ekspertka poprowadzi też prelekcję pt. „Umysł klienta w marketingu i sprzedaży czyli mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych i budowania lojalności”.

Codzienność w zarządzaniu

O wyzwaniach operacyjnych i receptach na sukces w zarządzaniu usługami hotelowymi housekeepingu i gastronomii powiedzą Karol Brześkiewicz i Maciej Lipnicki – dyrektorzy generalni dwóch spośród pięciogwiazdkowych hoteli należących do Górskich Resortów.

Scena Horeca Expo posłuży również wystawcom, którzy w dynamicznych prezentacjach opowiedzą m.in. o roli rzemieślniczych producentów i produktów w świecie zdominowanym przez konglomeraty, czy też o wpływie rozwiązań audio-video na rentowność hoteli i doświadczenie gości Na stoiskach zaprezentują rozwiązania i produkty dla hoteli, restauracji, pensjonatów, punktów gastronomicznych.

Dla wszystkich osób związanych z branżą HoReCa, wejście na wydarzenie jest bezpłatne. Wystarczy rejestracja. Szczegółowe informacje na www.horecaexpo.pl.

Horeca Expo
Gdzie: Green Mountain Hotel***** | Karpacz, ul. Sarnia 21

Kiedy: 13-14.11.2024, godz. 9:00-17:00
Dodatkowe informacje: www.horecaexpo.pl

Źródło: Górskie Resorty

Jak zawalczyć o klienta? Merytoryka na Horeca Expo

Jak zawalczyć o klienta? Merytoryka na Horeca Expo

Gwiazdy świata gastronomii, eksperci analizujący trendy w branży HoReCa, do tego zagadnienia skutecznego marketingu i codziennego zarządzania. Tak kształtuje się zarys programu wydarzeń Horeca Expo, które 13-14 listopada odbędzie się w Karpaczu. Do udziału w wydarzeniu wystarczy bezpłatna rejestracja.

Organizatorzy zadbali nie tylko o udział niemal 30 wystawców. Program wydarzeń Horeca Expo oferuje cenną wiedzę, która pozwoli uczestnikom wydarzenia na jeszcze lepsze dopasować się  oczekiwań i wymagań klientów, a niekiedy nawet je wyprzedzić.

Trendy w gastronomii

Andrzej Polan, kucharz, restaurator i autor książek, znany m.in. z Dzień Dobry TVN, poprowadzi pokazy kulinarne. Kilka razy pojawi się też na scenie Horeca Expo. Poprowadzi power speech pt. „Trendy w gastronomii, czyli o kuchni lokalnej i nie tylko”, a następnie – w tym samym temacie – panel dyskusyjny, do którego zaprosi szefów kuchni restauracji z regionu Karkonoszy.

Odpowie też na pytania, co różni restauracje, w których jedzenie nam smakuje od tych, w których smakuje nam mniej. Jego wiedza będzie cenną lekcją dla każdego właściciela i szefa kuchni.

Analiza, wnioski i działania

Czym jest analiza trendów i sygnałów? Jak trendy i sygnały zmian wykorzystać w hotelu, pensjonacie, restauracji, gastronomii? Na konkretnych przykładach opowie o tym Katarzyna Andrzejczyk-Briks. Wykładowczyni, która w zespole poznańskiej Concordia Design zajmuje się wspieraniem procesów projektowych, poprowadzi dwa wykłady. Pierwszy nosić będzie tytuł „Jak przygotować się na przyszłość. Dlaczego warto obserwować i wykorzystać trendy w biznesie?”, drugi: „Jak zmieniają się klienci? Trendy 2024 w hotelarstwie, gastronomii, wellness”. Oba dostarczą wiedzy teoretycznej i praktycznej, będą stanowić inspirację do tworzenia nowych rozwiązań i wprowadzania zmian w własnej firmie.

Uczestnicy wykładów dowiedzą się, co wpływa na zmianę zachowania ludzi? Jak zmieniają się ich potrzeby i wartości oraz dlaczego warto śledzić zmiany i znajdować na nie odpowiedź w oferowanych produktach i usługach.

Jak dotrzeć do klienta?

Przedstawiciele jednego z partnerów konferencji opowiedzą z kolei o strategii i narzędziach skutecznej promocji usług hotelowych i restauracyjnych w Internecie.

Jak w nieoczywisty sposób wykorzystywać narzędzia marketingowe tak, by wywołać zaskoczenie i w krótkim czasie zbudować rozpoznawalność marki? Tą wiedzą podzieli się Barbara Przybycień, czyli najbardziej aktualnie znana specjalistka ds. marketingu branży hotelarskiej. Film z jej udziałem promujący hotel Elements podbił internet, ale jej wiedza i doświadczenie wykraczają daleko poza słynny viral. O narzędziach skutecznej promocji usług hotelowych opowie razem z Sylwią Elias.

Jak widzi nas klient? Kiedy i dlaczego decyduje o podjęciu lub zaniechaniu zakupu? Kiedy jesteśmy lub przestajemy być dla niego wiarygodni jaka dostawca usług i produktów? Na tych zagadnieniach w swoim wykładzie skupi się Agnieszka Pełka-Szajowska z Concordia Design. Ekspertka poprowadzi też prelekcję pt. „Umysł klienta w marketingu i sprzedaży czyli mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych i budowania lojalności”.

Codzienność w zarządzaniu

O wyzwaniach operacyjnych i receptach na sukces w zarządzaniu usługami hotelowymi housekeepingu i gastronomii powiedzą Karol Brześkiewicz i Maciej Lipnicki – dyrektorzy generalni dwóch spośród pięciogwiazdkowych hoteli należących do Górskich Resortów.

Scena Horeca Expo posłuży również wystawcom, którzy w dynamicznych prezentacjach opowiedzą m.in. o roli rzemieślniczych producentów i produktów w świecie zdominowanym przez konglomeraty, czy też o wpływie rozwiązań audio-video na rentowność hoteli i doświadczenie gości Na stoiskach zaprezentują rozwiązania i produkty dla hoteli, restauracji, pensjonatów, punktów gastronomicznych.

Dla wszystkich osób związanych z branżą HoReCa, wejście na wydarzenie jest bezpłatne. Wystarczy rejestracja. Szczegółowe informacje na www.horecaexpo.pl.

Horeca Expo
Gdzie: Green Mountain Hotel***** | Karpacz, ul. Sarnia 21

Kiedy: 13-14.11.2024, godz. 9:00-17:00
Dodatkowe informacje: www.horecaexpo.pl

Źródło: Górskie Resorty

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Restauratorzy pomogą dzieciom. Świąteczny Stół Pajacyka 2023

Start programu Talents United By Transgourmet – znamy polskiego uczestnika pierwszej edycji wydarzenia!

Jesień w azjatyckim wydaniu – rozgrzewające napary i dania z Dalekiego Wschodu!

tAPP Gastro – nowy system POS dla gastronomii. W chmurze!

Cleaning Expo 2023 – święto branży utrzymania czystości

Życzenia specjalne gości: Jak sobie z nimi radzisz?