Targi to nie tylko miejsce spotkań z wystawcami, ale też przestrzeń, w której można pozyskać bezcenną kontakty i wiedzę. Okazji ku temu będzie sporo, także dla świata gastronomii. Doskonale znany w świecie gastronomii Paweł Gruba zaprosi na szkolenie, a następnie, powiązaną z nim, dyskusję ze swoimi gośćmi.
Paweł Gruba, manager znany z „Hell’s Kitchen – Piekielna Kuchnia” powie jak finansowo doceniać pracowników, a jednocześnie nie generować kosztów nie do udźwignięcia dla firmy. Podpowie jak sprawić, żeby kucharze, pomocnicy, kelnerzy, barmani (i ich pracodawcy!) mieli poczucie finansowej sprawiedliwości i satysfakcji. O tym usłyszymy w środę, 25 września w godz. 12.00 – 13.00, w trakcie mini-szkolenia pt. „Skuteczny system motywacyjno-prowizyjny na kuchnię, bar i salę”.
Po jego zakończeniu Paweł Gruba zaprosi na scenę poznańskich i wrocławskich szefów kuchni i restauratorów – doskonale znanych w świecie gastronomii ekspertów. W dobie rosnących kosztów i rynku pracownika temat dyskusji wydaje się jak najbardziej na czasie.
Pomysłami, praktyką i wiedzą podzielą się: Michał Kuter – właściciel restauracji A nóż widelec, Monika Kasprzak – właścicielka i sushi masterka Nare Sushi, Dawid Łagowski – szef kuchni w Hotel Illon, Młyńska 12 i Marina Gaj oraz Katarzyna Daniłowicz, czyli szefowa kuchni w Restauracji Tarasowa (zlokalizowanej we wrocławskiej Hali Stulecia).
Wraz z prowadzącym zastanowią się, jak optymalizować koszty pracownicze, zachowując wysokie zaangażowanie zespołu. Debata odbędzie się w godz. 13.00 – 14.00.
Formularz rejestracyjny: Szkolenie dla gastronomii (polagra.pl).
Źródło: Targi Polagra