...

Aktualności

Festiwal Kuchni Międzynarodowej 2023. Dołącz do spotkania branży!

Festiwal Kuchni Międzynarodowej 2023. Dołącz do spotkania branży!

Festiwal Kuchni Międzynarodowej odbędzie się już 19 kwietnia 2023 r. w Nosalowy Dwór Resort & SPA w Zakopanem. O tym, co czeka uczestników i dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu, rozmawiamy z Maciejem Królem, regionalnym kierownikiem sprzedaży Unilever Food Solutions i Pawłem Kaczmarkiem, regionalnym szefem kuchni Unilever Food Solutions.

Maciej Król: Pomysł zrodził się z małych prezentacji kulinarnych, które jako firma Unilever organizowaliśmy w różnych regionach Polski. To były spotkania połączone z live cookingiem i częścią handlową. Branża HoReCa się rozwija i czas, kiedy pokazywanie oferty w formie katalogu było atrakcyjne, już się skończył. Z każdym takim wydarzeniem robiliśmy krok do przodu i doszliśmy do momentu, w którym organizujemy duże spotkanie branży gastronomicznej, którym jest Festiwal Kuchni Międzynarodowej. Chcemy, aby ten event był ciekawy i pełen inspiracji.

Paweł Kaczmarek: W pierwszym Festiwalu Kuchni Międzynarodowej, w którym wziąłem udział, miałem jeszcze okazję spojrzeć na niego z perspektywy klienta. Był to rok 2019, czyli przed pandemią. Odebrałem to wydarzenie jako spotkanie branży, podczas którego mogłem orozmawiać z innymi szefami kuchni, dowiedzieć się, z jakimi wyzwaniami obecnie się mierzą, co ciekawego wprowadzają w swoich restauracjach. W codziennej pracy nie ma na to czasu. Poznałem nowości produktowe wystawców, spróbowałem świetnych dań znakomitych specjalistów w swoich fachu. Najważniejszy był dla mnie kontakt z ludźmi z branży i do dziś jest to bardzo ważny aspekt festiwalu. Możemy razem pobyć, porozmawiać i przy okazji zrobić biznes.

Podczas tegorocznej edycji festiwalu zamierzacie zmienić nieco jego formułę. Zdradźcie więc, co szykujecie 19 kwietnia.

Paweł Kaczmarek: Festiwal rozpoczniemy jak w latach ubiegłych od części wystawienniczej, podczas której producenci zaprezentują swoją ofertę i nowości produktowe. W międzyczasie na scenie głównej będą odbywać się debaty merytoryczne. Pierwszą dot. obniżania kosztów w gastronomii poprowadzi Janusz Garncarczyk, szef kuchni restauracji Lemon w Lemon Resort Spa. W drugiej debacie Mateusz Piła, szef marketingu Unilever Food Solutions, poruszy kwestie trendów w gastronomii, które zostały wychwycone przez naszą firmę na podstawie badań przeprowadzonych wśród tysiąca szefów kuchni na świecie. Trzecią debatę poprowadzi agencja marketingowa Dobocom i będzie ona dotyczyć prowadzenia wizerunku szefa kuchni w social mediach. Osoby prowadzące debaty zaproszą do dyskusji swoich gości, a będą to przedstawiciele firm, eksperci z branży, goście festiwalu. Następnie, około godziny 17.00 rozpocznie się 5-daniowa kolacja degustacyjna i tak jak w ubiegłym roku, szef kuchni zaprezentuje danie na scenie, a pozostałe 400 porcji będzie serwowane z kuchni. Gotować będą: Kamil Mateński (pracował w restauracjach Alchemist, Maaemo, AOC), Dominik Wróblewski (szef kuchni hotelu Wróblewscy w Sieradzu), Emil Dziubak (regionalny szef kuchni Unilever Food Solutions), Sławomir Saguła (szef kuchni Villa Adamo w Zakopanem) i Daniel Staroń (mistrz cukiernictwa). Po części degustacyjnej wystąpi artysta – znany w Polsce kabareciarz Marcin Daniec. Festiwal zakończymy imprezą integracyjną.

Maciej Król: Każdy wystawca będzie miał przestrzeń, aby w 100% lokować swój produkt. Część wystawiennicza będzie trwać kilka godzin i zachęcamy partnerów do jak najefektywniejszego wykorzystania tego czasu. Z naszej obserwacji chociażby z ubiegłorocznej edycji wynika, że ¾ osób po części oficjalnej już wyjechało. Integracja jest miłym dodatkiem do festiwalu, ale w naszej opinii najbardziej liczy się część merytoryczna i wystawiennicza. To, jak będzie przebiegać spotkanie, jest efektem długich rozmów z naszymi klientami, producentami, ponieważ chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby branży.

A dlaczego warto wziąć udział w spotkaniu? Powiedzcie proszę, jakie są korzyści dla uczestników, a jakie dla partnerów.

Maciej Król: Z pespektywy wystawcy, jeśli ktoś wie, że branża gastronomiczna jest branżą specjalistów i chce pokazać się jako ekspert, to nasz festiwal jest idealnym miejscem, żeby to zrobić. W gastronomii za każdą dobrą ofertą musi stać specjalista. Dla producentów najważniejsze jest to, że uczestnikami spotkania w Zakopanem, nie będą przypadkowe osoby. W wydarzeniu weźmie udział 400 osób z branży, które będą zainteresowane biznesem i konkretną ofertą – uszytą na miarę dla ich restauracji czy hotelu.

Paweł Kaczmarek: Z kolei z perspektywy uczestnika myślę, że każdy, kto chce śledzić bieżące trendy w gastronomii i poszukuje inspiracji, powinien przyjechać na Festiwal Kuchni Międzynarodowej. Powinien wyjechać z restauracji i oderwać się od codzienności, oczyścić głowę, złapać oddech. Nasza branża jest mocno relacyjna i właśnie te relacje, kontakt z innymi, najbardziej inspirują, pobudzają kreatywność. Ponadto, aby poznać produkt, usługę, czy innowacyjne rozwiązanie, nie musimy zapraszać kilku przedstawicieli do naszego obiektu, ponieważ tutaj, w jednym miejscu, do naszej dyspozycji będą firmy ze swoimi najlepszymi ofertami. Możemy poznać, spróbować i wybrać idealne rozwiązania dla siebie i naszych gości.

Co poradzilibyście wystawcom, którzy mają zamiar wziąć udział w festiwalu. Jak powinni się przygotować?

Paweł Kaczmarek: Zachęcam partnerów do live cookingu, aby mogli częstować uczestników festiwalu daniami, w których użyli swoich produktów. Świetną opcją byłoby również wspólne gotowanie z gośćmi, czyli wystawca przygotuje specjalne stanowisko do gotowania. Uczestnik może sam sprawdzić, jak przygotować dany produkt. Podpowiadam również, aby producenci zgłosili swojego przedstawiciela do udziału w debacie na scenie w roli eksperta. Partnerzy festiwalu mają też możliwość promocji w social mediach na naszych profilach i grupach gastronomicznych, których jesteśmy administratorem oraz na profilach szefów kuchni i partnerów medialnych. Wydarzenie będzie bardzo mocno promowane w mediach społecznościowych.

Maciej Król: Każdy z producentów, oprócz uczestnictwa w debacie, o czym wspomniał Paweł, ma również okazję do udzielenia krótkiego wywiadu w transmisji na żywo. Podczas festiwalu będę odwiedzał każde stanowisko, aby porozmawiać na temat danych rozwiązań i produktów. To od producenta zależy o to, o co go zapytam. Jeśli są pewni tego, co chcą wypromować w tym momencie, to będą mieli taką możliwość. Ponadto, gorąco zachęcam do przygotowania specjalnej oferty na dzień festiwalu. To świetnie się u nas sprawdza i pokazuje, że firma jest tutaj dla klienta, aby budować z nim relację. Wierzymy w to, że jeśli uczestnik jest na takim spotkaniu, to będzie chciał zawierać jakieś biznesy. Jeśli jest dobre wydarzenie branżowe, to ten biznes wydarzy się przy okazji.

Program wydarzenia: https://bit.ly/3lMZVDW

Bilety: https://bit.ly/40FGxaw

Fot.: Unilever Food Solutions

Monika Cichowska

Festiwal Kuchni Międzynarodowej 2023. Dołącz do spotkania branży!

Festiwal Kuchni Międzynarodowej 2023. Dołącz do spotkania branży!

Festiwal Kuchni Międzynarodowej odbędzie się już 19 kwietnia 2023 r. w Nosalowy Dwór Resort & SPA w Zakopanem. O tym, co czeka uczestników i dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu, rozmawiamy z Maciejem Królem, regionalnym kierownikiem sprzedaży Unilever Food Solutions i Pawłem Kaczmarkiem, regionalnym szefem kuchni Unilever Food Solutions.

Maciej Król: Pomysł zrodził się z małych prezentacji kulinarnych, które jako firma Unilever organizowaliśmy w różnych regionach Polski. To były spotkania połączone z live cookingiem i częścią handlową. Branża HoReCa się rozwija i czas, kiedy pokazywanie oferty w formie katalogu było atrakcyjne, już się skończył. Z każdym takim wydarzeniem robiliśmy krok do przodu i doszliśmy do momentu, w którym organizujemy duże spotkanie branży gastronomicznej, którym jest Festiwal Kuchni Międzynarodowej. Chcemy, aby ten event był ciekawy i pełen inspiracji.

Paweł Kaczmarek: W pierwszym Festiwalu Kuchni Międzynarodowej, w którym wziąłem udział, miałem jeszcze okazję spojrzeć na niego z perspektywy klienta. Był to rok 2019, czyli przed pandemią. Odebrałem to wydarzenie jako spotkanie branży, podczas którego mogłem orozmawiać z innymi szefami kuchni, dowiedzieć się, z jakimi wyzwaniami obecnie się mierzą, co ciekawego wprowadzają w swoich restauracjach. W codziennej pracy nie ma na to czasu. Poznałem nowości produktowe wystawców, spróbowałem świetnych dań znakomitych specjalistów w swoich fachu. Najważniejszy był dla mnie kontakt z ludźmi z branży i do dziś jest to bardzo ważny aspekt festiwalu. Możemy razem pobyć, porozmawiać i przy okazji zrobić biznes.

Podczas tegorocznej edycji festiwalu zamierzacie zmienić nieco jego formułę. Zdradźcie więc, co szykujecie 19 kwietnia.

Paweł Kaczmarek: Festiwal rozpoczniemy jak w latach ubiegłych od części wystawienniczej, podczas której producenci zaprezentują swoją ofertę i nowości produktowe. W międzyczasie na scenie głównej będą odbywać się debaty merytoryczne. Pierwszą dot. obniżania kosztów w gastronomii poprowadzi Janusz Garncarczyk, szef kuchni restauracji Lemon w Lemon Resort Spa. W drugiej debacie Mateusz Piła, szef marketingu Unilever Food Solutions, poruszy kwestie trendów w gastronomii, które zostały wychwycone przez naszą firmę na podstawie badań przeprowadzonych wśród tysiąca szefów kuchni na świecie. Trzecią debatę poprowadzi agencja marketingowa Dobocom i będzie ona dotyczyć prowadzenia wizerunku szefa kuchni w social mediach. Osoby prowadzące debaty zaproszą do dyskusji swoich gości, a będą to przedstawiciele firm, eksperci z branży, goście festiwalu. Następnie, około godziny 17.00 rozpocznie się 5-daniowa kolacja degustacyjna i tak jak w ubiegłym roku, szef kuchni zaprezentuje danie na scenie, a pozostałe 400 porcji będzie serwowane z kuchni. Gotować będą: Kamil Mateński (pracował w restauracjach Alchemist, Maaemo, AOC), Dominik Wróblewski (szef kuchni hotelu Wróblewscy w Sieradzu), Emil Dziubak (regionalny szef kuchni Unilever Food Solutions), Sławomir Saguła (szef kuchni Villa Adamo w Zakopanem) i Daniel Staroń (mistrz cukiernictwa). Po części degustacyjnej wystąpi artysta – znany w Polsce kabareciarz Marcin Daniec. Festiwal zakończymy imprezą integracyjną.

Maciej Król: Każdy wystawca będzie miał przestrzeń, aby w 100% lokować swój produkt. Część wystawiennicza będzie trwać kilka godzin i zachęcamy partnerów do jak najefektywniejszego wykorzystania tego czasu. Z naszej obserwacji chociażby z ubiegłorocznej edycji wynika, że ¾ osób po części oficjalnej już wyjechało. Integracja jest miłym dodatkiem do festiwalu, ale w naszej opinii najbardziej liczy się część merytoryczna i wystawiennicza. To, jak będzie przebiegać spotkanie, jest efektem długich rozmów z naszymi klientami, producentami, ponieważ chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby branży.

A dlaczego warto wziąć udział w spotkaniu? Powiedzcie proszę, jakie są korzyści dla uczestników, a jakie dla partnerów.

Maciej Król: Z pespektywy wystawcy, jeśli ktoś wie, że branża gastronomiczna jest branżą specjalistów i chce pokazać się jako ekspert, to nasz festiwal jest idealnym miejscem, żeby to zrobić. W gastronomii za każdą dobrą ofertą musi stać specjalista. Dla producentów najważniejsze jest to, że uczestnikami spotkania w Zakopanem, nie będą przypadkowe osoby. W wydarzeniu weźmie udział 400 osób z branży, które będą zainteresowane biznesem i konkretną ofertą – uszytą na miarę dla ich restauracji czy hotelu.

Paweł Kaczmarek: Z kolei z perspektywy uczestnika myślę, że każdy, kto chce śledzić bieżące trendy w gastronomii i poszukuje inspiracji, powinien przyjechać na Festiwal Kuchni Międzynarodowej. Powinien wyjechać z restauracji i oderwać się od codzienności, oczyścić głowę, złapać oddech. Nasza branża jest mocno relacyjna i właśnie te relacje, kontakt z innymi, najbardziej inspirują, pobudzają kreatywność. Ponadto, aby poznać produkt, usługę, czy innowacyjne rozwiązanie, nie musimy zapraszać kilku przedstawicieli do naszego obiektu, ponieważ tutaj, w jednym miejscu, do naszej dyspozycji będą firmy ze swoimi najlepszymi ofertami. Możemy poznać, spróbować i wybrać idealne rozwiązania dla siebie i naszych gości.

Co poradzilibyście wystawcom, którzy mają zamiar wziąć udział w festiwalu. Jak powinni się przygotować?

Paweł Kaczmarek: Zachęcam partnerów do live cookingu, aby mogli częstować uczestników festiwalu daniami, w których użyli swoich produktów. Świetną opcją byłoby również wspólne gotowanie z gośćmi, czyli wystawca przygotuje specjalne stanowisko do gotowania. Uczestnik może sam sprawdzić, jak przygotować dany produkt. Podpowiadam również, aby producenci zgłosili swojego przedstawiciela do udziału w debacie na scenie w roli eksperta. Partnerzy festiwalu mają też możliwość promocji w social mediach na naszych profilach i grupach gastronomicznych, których jesteśmy administratorem oraz na profilach szefów kuchni i partnerów medialnych. Wydarzenie będzie bardzo mocno promowane w mediach społecznościowych.

Maciej Król: Każdy z producentów, oprócz uczestnictwa w debacie, o czym wspomniał Paweł, ma również okazję do udzielenia krótkiego wywiadu w transmisji na żywo. Podczas festiwalu będę odwiedzał każde stanowisko, aby porozmawiać na temat danych rozwiązań i produktów. To od producenta zależy o to, o co go zapytam. Jeśli są pewni tego, co chcą wypromować w tym momencie, to będą mieli taką możliwość. Ponadto, gorąco zachęcam do przygotowania specjalnej oferty na dzień festiwalu. To świetnie się u nas sprawdza i pokazuje, że firma jest tutaj dla klienta, aby budować z nim relację. Wierzymy w to, że jeśli uczestnik jest na takim spotkaniu, to będzie chciał zawierać jakieś biznesy. Jeśli jest dobre wydarzenie branżowe, to ten biznes wydarzy się przy okazji.

Program wydarzenia: https://bit.ly/3lMZVDW

Bilety: https://bit.ly/40FGxaw

Fot.: Unilever Food Solutions

Monika Cichowska

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Warsztaty kulinarne z Dawidem Łagowskim w Gastronomiku

Bocuse d’Or Poland w drodze!

Gęsina na Św. Marcina. Kolacja degustacyjna w restauracji FOUR

Violife na Plant-Powered Perspectives 2022

Wynajem długoterminowy receptą na zmniejszanie kosztów operacyjnych w HoReCa

365 dni w MAKRO Polska

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.