...

Aktualności

Farutex prezentuje Trendbook Horeca 2023

Farutex prezentuje Trendbook Horeca 2023

Trendbook Horeca od firmy Farutex to zbiór najnowszych trendów, które zostały wybrane w efekcie dokładnego researchu oraz rozmów z szefami kuchni, właścicielami restauracji, specjalistami ds. marketingu, sommelierami – praktykami, przed którymi branża gastronomiczna nie ma tajemnic.

– Już po raz trzeci przygotowaliśmy tak różnorodną i obszerną publikację, jaką jest Trendbook horeca. Każda edycja cieszy się dużym zainteresowaniem wśród odbiorców. Zależy nam na tym, aby dzielić się najaktualniejszą wiedzą, którą pozyskujemy od  specjalistów związanych z gastronomią. Stąd pomysł na stworzenie tego materiału. W jednym miejscu zebraliśmy najważniejsze trendy, prognozy oraz kierunki rozwoju branży horeca, w rezultacie powstało kompleksowe źródło najnowszych informacji – mówi Ewa Uniejewska, Manager ds. marketingu Bidfood Farutex.

Trendbook 2023 podzielony jest na pięć rozdziałów: POLITYKA (Napięcia i konflikty międzynarodowe), KLIMAT i jego zmiany, ZDROWIE (Wiek kryzysów zdrowotnych), CZŁOWIEK (Upodobania żywieniowe), TECHNOLOGIA (Transformacja technologiczna).

Poszczególne rozdziały odnoszą się do zachodzących na świecie mechanizmów, które mają wpływ na branżę horeca. Każdy z nich zawiera trendy, które w 2023 roku będą szczególnie widoczne. Są to m.in. weganizm i wegetarianizm, comfort food, zero waste, wzrastająca popularność kuchni azjatyckich — a szczególnie koreańskiej, dark kitchen, regionalizm w kuchni oraz wiele innych.

Ponadto, publikacja zawiera garść ciekawostek z kraju i ze świata, wywiady ze specjalistami oraz wypowiedzi ekspertów. Odpowiada na pytania, z którymi na co dzień mierzą się restauratorzy, m.in. 

  • Jak istotne jest precyzyjne liczenie food costu?
  • W jaki sposób ograniczyć marnowanie żywności?
  • Jak wyróżnić się spośród konkurencji?
  • Czy warto wprowadzić kody QR zamiast tradycyjnej karty menu?
  • Czy w kryzysie ograniczać wydatki na marketing? A może zupełnie odwrotnie?

Publikacja jest dostępna bezpłatnie, wystarczy zarejestrować się do newslettera:

www.bidfood.pl/trendbook2023

Farutex prezentuje Trendbook Horeca 2023

Farutex prezentuje Trendbook Horeca 2023

Trendbook Horeca od firmy Farutex to zbiór najnowszych trendów, które zostały wybrane w efekcie dokładnego researchu oraz rozmów z szefami kuchni, właścicielami restauracji, specjalistami ds. marketingu, sommelierami – praktykami, przed którymi branża gastronomiczna nie ma tajemnic.

– Już po raz trzeci przygotowaliśmy tak różnorodną i obszerną publikację, jaką jest Trendbook horeca. Każda edycja cieszy się dużym zainteresowaniem wśród odbiorców. Zależy nam na tym, aby dzielić się najaktualniejszą wiedzą, którą pozyskujemy od  specjalistów związanych z gastronomią. Stąd pomysł na stworzenie tego materiału. W jednym miejscu zebraliśmy najważniejsze trendy, prognozy oraz kierunki rozwoju branży horeca, w rezultacie powstało kompleksowe źródło najnowszych informacji – mówi Ewa Uniejewska, Manager ds. marketingu Bidfood Farutex.

Trendbook 2023 podzielony jest na pięć rozdziałów: POLITYKA (Napięcia i konflikty międzynarodowe), KLIMAT i jego zmiany, ZDROWIE (Wiek kryzysów zdrowotnych), CZŁOWIEK (Upodobania żywieniowe), TECHNOLOGIA (Transformacja technologiczna).

Poszczególne rozdziały odnoszą się do zachodzących na świecie mechanizmów, które mają wpływ na branżę horeca. Każdy z nich zawiera trendy, które w 2023 roku będą szczególnie widoczne. Są to m.in. weganizm i wegetarianizm, comfort food, zero waste, wzrastająca popularność kuchni azjatyckich — a szczególnie koreańskiej, dark kitchen, regionalizm w kuchni oraz wiele innych.

Ponadto, publikacja zawiera garść ciekawostek z kraju i ze świata, wywiady ze specjalistami oraz wypowiedzi ekspertów. Odpowiada na pytania, z którymi na co dzień mierzą się restauratorzy, m.in. 

  • Jak istotne jest precyzyjne liczenie food costu?
  • W jaki sposób ograniczyć marnowanie żywności?
  • Jak wyróżnić się spośród konkurencji?
  • Czy warto wprowadzić kody QR zamiast tradycyjnej karty menu?
  • Czy w kryzysie ograniczać wydatki na marketing? A może zupełnie odwrotnie?

Publikacja jest dostępna bezpłatnie, wystarczy zarejestrować się do newslettera:

www.bidfood.pl/trendbook2023

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Olimpiada Kulinarna w Stuttgarcie 2024. Polska reprezentacja wraca z medalami

Znamy listę konkursów nominowanych do finału KPP

W branży HoReCa jest klimat na ekologiczne rozwiązania

Konferencja MADE FOR Restaurant – Responsibility już 28 marca!

Zgłoś wino w konkursie, poznaj opinie ekspertów. Mija termin zgłoszeń do konkursu WINOPL

Wine tasting i pokaz sztuki kulinarnej w Novotel i ibis Poznań Centrum

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.