Aktualności

Burger King otwiera pierwszą bezmięsną restaurację

Burger King otwiera pierwszą bezmięsną restaurację

W niemieckiej Kolonii 7 czerwca zostanie otwarty pierwszy lokal Burger King serwujący tylko produkty wegetariańskie lub wegańskie.

We współpracy z The Vegetarian Butcher, w lokalu tym serwowane będą takie dania, jak Whopper na bazie roślin, Halloumi King czy roślinny Long Chicken Burger. Na razie to tylko eksperyment – bezmięsne menu w jednym z lokali Burger Kinga w Kolonii będzie serwowane tylko kilka dni, po czym wróci regularna oferta.

Burger King eksperymentuje z roślinnymi daniami od 2002 roku, kiedy to wprowadzono do stałego menu wegetariańskiego burgera. Jego nowsza wersja – roślinny Rebel Whopper, dostarczany przez The Vegetarian Butcher – jest dostępny w ponad 35 krajach na czterech kontynentach. W tym roku roślinne menu Burger Kina powiększyło się o nuggetsy, przygotowywane na bazie soi. Tak jak ich mięsny odpowiednik, są chrupiące na zewnątrz i soczyste w środku.

The Vegetarian Butcher – roślinna marka Unilevera – do stworzenia smaków i tekstur przypominających mięso wykorzystuje najnowocześniejsze technologie oraz różnorodne mieszanki roślinnych białek. Według tegorocznych badań Boston Consulting Group, sektor roślinnych zamienników mięsa w 2035 roku osiągnie wartość 290 miliardów dolarów.

Burger King otwiera pierwszą bezmięsną restaurację

Burger King otwiera pierwszą bezmięsną restaurację

W niemieckiej Kolonii 7 czerwca zostanie otwarty pierwszy lokal Burger King serwujący tylko produkty wegetariańskie lub wegańskie.

We współpracy z The Vegetarian Butcher, w lokalu tym serwowane będą takie dania, jak Whopper na bazie roślin, Halloumi King czy roślinny Long Chicken Burger. Na razie to tylko eksperyment – bezmięsne menu w jednym z lokali Burger Kinga w Kolonii będzie serwowane tylko kilka dni, po czym wróci regularna oferta.

Burger King eksperymentuje z roślinnymi daniami od 2002 roku, kiedy to wprowadzono do stałego menu wegetariańskiego burgera. Jego nowsza wersja – roślinny Rebel Whopper, dostarczany przez The Vegetarian Butcher – jest dostępny w ponad 35 krajach na czterech kontynentach. W tym roku roślinne menu Burger Kina powiększyło się o nuggetsy, przygotowywane na bazie soi. Tak jak ich mięsny odpowiednik, są chrupiące na zewnątrz i soczyste w środku.

The Vegetarian Butcher – roślinna marka Unilevera – do stworzenia smaków i tekstur przypominających mięso wykorzystuje najnowocześniejsze technologie oraz różnorodne mieszanki roślinnych białek. Według tegorocznych badań Boston Consulting Group, sektor roślinnych zamienników mięsa w 2035 roku osiągnie wartość 290 miliardów dolarów.

Udostępnij!

Share on facebook
Share on linkedin

Może zainteresują Ciebie

Przed nami Bocuse d’Or Polad 2021. Znamy nazwiska finalistów!

Mycie pieca konwekcyjno-parowego–z myślą o środowisku

POLAGRA – podsumowanie edycji 2021

Chefs Academy – warsztaty redakcji Restaurant Management na Targach POLAGRA 2021

Dla większej korzyści dla klienta – Rational intensyfikuje współpracę ze swoimi partnerami handlowymi

Branża HoReCa na Targach EuroGastro i WorldHotel