Aktualności

Biznesowy/e SOS dla polskiej gastronomii, by wzmocnić smak, emocje i radość życia

Biznesowy/e SOS dla polskiej gastronomii, by wzmocnić smak, emocje i radość życia

Made For Restaurant – platforma dla restauratorów, inwestorów i hotelarzy wraca do Warszawy już 25 kwietnia 2023 r., aby docenić najlepszych przedsiębiorców w ramach rankingu Forbes oraz stypendium biznesowego MADE FOR Restaurant. Tematem spotkania będzie skuteczność biznesowa, nowoczesne zarządzanie restauracją, aktualne trendy kulinarne oraz wypracowanie pakietu „SOS dla Gastro”. Miejsce spotkania to 50-letni, kultowy Hotel Novotel Centrum, dawny FORUM. Rangę wydarzenia podnosi wsparcie i patronat honorowy Prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego. Ruszyła bezpłatna rejestracja.

– To będzie 10 godzin doświadczeń i trendów kulinarnych, twardych dyskusji, analiz finansowych, rozwiązań digitalowych, inspiracji i warsztatów biznesowych, których celem jest podkręcenie tempa rozwoju polskich restauracji. Nasze wydarzenia mają zawsze napięty program i moc degustacji, aby nie zmarnować nawet minuty z cennego czasu polskich restauratorów – podkreśla Agnieszka Małkiewicz, organizatorka MADE FOR Restaurant.  

Po pierwsze: docenienie

Na konferencji zostanie przedstawiony ranking TOP 50 restauratorów Forbes i FOR Solutions – Profesjonalnie dla Gastronomii, a także nominacje Made For Restaurant dla 10 TOP restauratorów w kategorii „Skuteczność Biznesowa”. Doceniając pracę przedsiębiorców i ich wole trwania organizatorzy od dwóch lat trzymają się zasady, że wszyscy restauratorzy i ich pracownicy mają darmowy wstęp na konferencję. Jest to możliwe dzięki wyjątkowym partnerom biznesowym. Tu link do rejestarcji i strona wydarzenia: https://forsolutions.pl/madeforrestaurant-warszawa-2023/

– Ostatnie lata były trudnym czasem dla właścicieli lokali, szczególnie tych z wyższej półki, w których trudno o cenowe kompromisy i przetłumaczenie wyjątkowego doświadczenia na dostawę internetową. Publikując już po raz drugi Ranking 50 najlepszych restauratorów pragniemy docenić pracę najsprawniejszych przedsiębiorców z branży gastro, poruszających się z klasą oraz niezwykłym biznesowym wyczuciem po pełnym wyzwań rynku – mówi Katarzyna Dębek, zastępca redaktora naczelnego magazynu „Forbes”.

Po drugie: wsparcie

– Z konferencją Made For Restaurant nieprzerwanie jesteśmy związani w zasadzie od pierwszych edycji. Jest to dla nas bardzo ważne wydarzenie w skali roku, ponieważ daje nam szansę dotarcia z rozwiązaniami do najlepszych w Polsce restauratorów. Może i okres dla branży nie jest wyjątkowo korzystny, ale razem, wspierając się, edukując i udoskonalając codzienne podejście przetrwamy go i wspólnie wyjdziemy z tej sytuacji jeszcze silniejsi i mądrzejsi – podkreśla Marcin Wajda z firmy Winterhalter.

Po trzecie: prestiż i znaczenie

Konferencja została objęta honorowym patronatem Prezydenta miasta stołecznego Warszawy pana Rafała Trzaskowskiego.

– Restauracje ożywiają miasto, są bardzo ważnym elementem życia społeczności lokalnej. Dlatego zależy nam, by ich oferta była przystępna, by odpowiadała potrzebom mieszkanek i mieszkańców. Chcemy wspierać restauratorów również poprzez mądre angażowanie publicznych środków – mówi dyrektorka koordynatorka ds. przedsiębiorczości i dialogu społecznego w UM Warszawa, Karolina Zdrodowska. – Jestem pewna, że dzięki temu spotkaniu będziemy mogli wspólnie działać na rzecz ożywienia i rozwoju gastronomii nie tylko w Warszawie.

Po czwarte: totalna nowoczesność

Konferencja będzie miała charakter hybrydowy, a więc będzie można wziąć w niej udział zarówno osobiście, jak i online. Wszystkie informacje uczestnicy dostają w formie digitalowej: program, możliwość głosowania, materiały dodatkowe jak i prezentacje partnerów. Wystarczy mieć “komórkę” by wszystkie materiały mieć pod ręką. Idąc za ciosem digitalizacji, na konferencji będzie strefa „DIGITAL Solutions”, gdzie partnerzy będą prezentować najnowocześniejsze aplikacje usprawniające pracę w gastro:

– Cheff.it to platforma internetowa, która umożliwia holistyczne zarządzanie restauracją, przy minimalnym zaangażowaniu czasowym. Łączy wiele funkcjonalności, dzięki temu po wdrożeniu systemu, restaurator czy inwestor w czasie rzeczywistym wie ile zarabia.  To transparentne narzędzie, które pozwala zwiększyć zysk restauracji o 30% w pierwszych miesiącach od wdrożenia – przekonuje Karol Wdowiak z Cheff.it.

– W największym skrócie nasza aplikacja e-waiter pozwala zamawiać jedzenie do stolika lub pokoju hotelowego. To wszystko bez angażowania kelnera czy kelnerki. Wystarczy zeskanować kod QR, wybrać z menu restauracji dania i czekać na ich dostarczenie do stolika.  By ułatwić wybór dania potrawy mają zdjęcia, opisy, a co ważne dla restauratorów, menu można zmieniać w czasie rzeczywistym, w zależności od tego co jest dostępne w kuchni – wyjaśnia Piotr Jędras z e-waiter.pl.

Po piąte: interaktywność

Uczestnicy spotkania to eksperci w swoich dziedzinach. Ich głos się liczy, dlatego odbędą się aż dwie sesje FOR Dating – czyli specjalistycznych warsztatów biznesowych, gdzie aż 100 liderów branży podzieli się doświadczeniami i „tipami na przetrwanie”, to wszystko przy 10 stołach networkingowych. W ten sposób zaprosimy również do integracji z dziesięcioma TOP Restauratorami MADE FOR RESTAURANT nominowanymi w kategorii „Skuteczność Biznesowa”. To będzie unikatowy moment w historii biznesu gastro.

Po szóste: menu degustacyjne od 10 szefów i barmanów

Uczestnicy doświadczą 10 trendów restauracyjnych interpretowanych w degustacjach wybitnych Szefów Kuchni i Barmanów. Nazwiska ekspertów, szefów i barmanów będą ujawniane sukcesywnie w czasie właśnie rozpoczynającej się kampanii informacyjnej w Social Mediach FOR – profesjonalnie dla gastronomii oraz mediach partnerskich.  

Po siódme: pomoc i usprawnienie

Partnerzy strategiczny konferencji to firmy, które odpowiadają na potrzeby rynku gastronomicznego, spełniają najwyższe standardy i biorą czynny udział w procesach, które pozwalają polskiej gastronomii odpowiadać na wyzwania trudnych czasów.

– Chefs Culinar to firma zajmująca się dostawami dla szeroko pojętej gastronomii. Warto też podkreślić, że w naszym asortymencie nie brakuje półproduktów i gotowych dań (semi-convenience i convenience)– wszystko z różnych półek cenowych, tak by restauratorzy, którzy zmagają się z brakami kadrowymi mogli płynnie prowadzić swoje firmy. Każdy szef kuchni wie jakim ułatwieniem są obrane i umyte ziemniaki, zapeklowane mięso, czy nawet gotowe przekąski i desery, gotowe do spożycia po niewielkiej obróbce – wyjaśnia Monika Szczepańska-Kryska, E-commerce Manager w Chefs Culinar.

Po ósme: Manifest Great Taste – Zero Waste!

To czas szukania dodatkowych oszczędności i przyjrzenia się swoim biznesom. Przekonanie, że nic się nie marnuje w profesjonalnej kuchni jest często mitem i ciągle jest dużo przestrzeni do optymalizacji i możliwości kreatywnego poszukiwania zasobów. Dzięki współpracy z wyjątkowym partnerem merytorycznym EIT FOOD w czasie konferencji zaprezentujemy i zaprosimy do skorzystania z GREAT TASTE – ZERO WASTE Manifestu, który nie tylko zawiera najważniejsze wytyczne jak marnować mniej, ale też podpowiada jak ograniczyć straty żywności w profesjonalnej kuchni. Projekt ten powstał, jako efekt prac ekspertów z 7 państw regionu krajów Morza Bałtyckiego w tym Polski we współpracy z EIT Food, Danish Cultural Institute in Baltics i wsparciem Nordic Council of Ministers. 

Po dziewiąte: kultowe miejsce

Nieprzypadkowo wybraliśmy też miejsce naszej kwietniowej konferencji – Novotel Centrum, to Hotel z historią. Spotkamy się w miejscu, które przetrwało niejeden kryzys i zawirowania ekonomiczne.

– Każda jednostka biznesowa, również hotel, aby mógł funkcjonować musi być rentowny. Krótko mówiąc musi zarabiać na swoje utrzymanie i przynosić zyski właścicielowi. Nasz hotel funkcjonujący na rynku warszawskim już prawie 50 lat dobrze odnajduje się w trudnych sytuacjach. Nie możemy również zapomnieć o naszych ambicjach związanych ze społeczną odpowiedzialnością. Warto tutaj wspomnieć o działaniach na rzecz ochrony środowiska oraz przeciwdziałaniu marnotrawieniu żywności. To działa nie tylko korzystnie marketingowo ale i ekonomicznie – mówi Wojciech Keksik, Dyrektor Hotelu Novotel Centrum.

– Nasza konferencja to mocne uderzenie, takie spotkanie na szczycie. Porozmawiamy z najskuteczniejszymi i najbardziej doświadczonymi w branży gastro osobami, ba nawet osobowościami! Razem zmierzymy się z tematem jakim jest KRYZYS – podsumowuje Agnieszka Małkiewicz, organizatorka konferencji Made For Restaurant.

Partnerzy wydarzenia to aż 20 starannie wybranych firm i marek. Współpracujemy strategicznie z: Cheff.it, E-waiter.pl, Chefs Culinar Polska, Winterhalter Polska oraz biznesowo: Cheman, Antonius Caviar, Aviko B.V., Unilever, Instytut Win Niemieckich, BUH, Citibank, Rational, Mojstolik.pl, Acqua Panna i i San Pellegrino, Chopin Vodka, Kruszwica, Nespresso, workinn.app., a naszym partnerem merytorycznym jest m.in. Food EiT.

FOR Solutions

Organizatorem Konferencji jest FOR Solutions: https://forsolutions.pl/

FOR Solutions to agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży Food & HORECA. W swojej codziennej pracy agencja FOR buduje strategie marketingowe, zajmuje się działaniami PR, obmyśla niestandardowe wydarzenia, inicjuje spotkania i buduje relacje. W tym celu stworzono MADE FOR Restaurant, cykl biznesowych spotkań, które są rozwijane z determinacją i wiarą w sukces branży Food&HORECA.

Zobaczcie jaki jest plan na nadchodzące Made For Restaurant oraz jak wyglądały wcześniejsze edycje. Każda inna, wyjątkowa i zapadająca w pamięć!

https://forsolutions.pl/madeforrestaurant-warszawa-2023/

Źródło: For Solutions

Biznesowy/e SOS dla polskiej gastronomii, by wzmocnić smak, emocje i radość życia

Biznesowy/e SOS dla polskiej gastronomii, by wzmocnić smak, emocje i radość życia

Made For Restaurant – platforma dla restauratorów, inwestorów i hotelarzy wraca do Warszawy już 25 kwietnia 2023 r., aby docenić najlepszych przedsiębiorców w ramach rankingu Forbes oraz stypendium biznesowego MADE FOR Restaurant. Tematem spotkania będzie skuteczność biznesowa, nowoczesne zarządzanie restauracją, aktualne trendy kulinarne oraz wypracowanie pakietu „SOS dla Gastro”. Miejsce spotkania to 50-letni, kultowy Hotel Novotel Centrum, dawny FORUM. Rangę wydarzenia podnosi wsparcie i patronat honorowy Prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego. Ruszyła bezpłatna rejestracja.

– To będzie 10 godzin doświadczeń i trendów kulinarnych, twardych dyskusji, analiz finansowych, rozwiązań digitalowych, inspiracji i warsztatów biznesowych, których celem jest podkręcenie tempa rozwoju polskich restauracji. Nasze wydarzenia mają zawsze napięty program i moc degustacji, aby nie zmarnować nawet minuty z cennego czasu polskich restauratorów – podkreśla Agnieszka Małkiewicz, organizatorka MADE FOR Restaurant.  

Po pierwsze: docenienie

Na konferencji zostanie przedstawiony ranking TOP 50 restauratorów Forbes i FOR Solutions – Profesjonalnie dla Gastronomii, a także nominacje Made For Restaurant dla 10 TOP restauratorów w kategorii „Skuteczność Biznesowa”. Doceniając pracę przedsiębiorców i ich wole trwania organizatorzy od dwóch lat trzymają się zasady, że wszyscy restauratorzy i ich pracownicy mają darmowy wstęp na konferencję. Jest to możliwe dzięki wyjątkowym partnerom biznesowym. Tu link do rejestarcji i strona wydarzenia: https://forsolutions.pl/madeforrestaurant-warszawa-2023/

– Ostatnie lata były trudnym czasem dla właścicieli lokali, szczególnie tych z wyższej półki, w których trudno o cenowe kompromisy i przetłumaczenie wyjątkowego doświadczenia na dostawę internetową. Publikując już po raz drugi Ranking 50 najlepszych restauratorów pragniemy docenić pracę najsprawniejszych przedsiębiorców z branży gastro, poruszających się z klasą oraz niezwykłym biznesowym wyczuciem po pełnym wyzwań rynku – mówi Katarzyna Dębek, zastępca redaktora naczelnego magazynu „Forbes”.

Po drugie: wsparcie

– Z konferencją Made For Restaurant nieprzerwanie jesteśmy związani w zasadzie od pierwszych edycji. Jest to dla nas bardzo ważne wydarzenie w skali roku, ponieważ daje nam szansę dotarcia z rozwiązaniami do najlepszych w Polsce restauratorów. Może i okres dla branży nie jest wyjątkowo korzystny, ale razem, wspierając się, edukując i udoskonalając codzienne podejście przetrwamy go i wspólnie wyjdziemy z tej sytuacji jeszcze silniejsi i mądrzejsi – podkreśla Marcin Wajda z firmy Winterhalter.

Po trzecie: prestiż i znaczenie

Konferencja została objęta honorowym patronatem Prezydenta miasta stołecznego Warszawy pana Rafała Trzaskowskiego.

– Restauracje ożywiają miasto, są bardzo ważnym elementem życia społeczności lokalnej. Dlatego zależy nam, by ich oferta była przystępna, by odpowiadała potrzebom mieszkanek i mieszkańców. Chcemy wspierać restauratorów również poprzez mądre angażowanie publicznych środków – mówi dyrektorka koordynatorka ds. przedsiębiorczości i dialogu społecznego w UM Warszawa, Karolina Zdrodowska. – Jestem pewna, że dzięki temu spotkaniu będziemy mogli wspólnie działać na rzecz ożywienia i rozwoju gastronomii nie tylko w Warszawie.

Po czwarte: totalna nowoczesność

Konferencja będzie miała charakter hybrydowy, a więc będzie można wziąć w niej udział zarówno osobiście, jak i online. Wszystkie informacje uczestnicy dostają w formie digitalowej: program, możliwość głosowania, materiały dodatkowe jak i prezentacje partnerów. Wystarczy mieć “komórkę” by wszystkie materiały mieć pod ręką. Idąc za ciosem digitalizacji, na konferencji będzie strefa „DIGITAL Solutions”, gdzie partnerzy będą prezentować najnowocześniejsze aplikacje usprawniające pracę w gastro:

– Cheff.it to platforma internetowa, która umożliwia holistyczne zarządzanie restauracją, przy minimalnym zaangażowaniu czasowym. Łączy wiele funkcjonalności, dzięki temu po wdrożeniu systemu, restaurator czy inwestor w czasie rzeczywistym wie ile zarabia.  To transparentne narzędzie, które pozwala zwiększyć zysk restauracji o 30% w pierwszych miesiącach od wdrożenia – przekonuje Karol Wdowiak z Cheff.it.

– W największym skrócie nasza aplikacja e-waiter pozwala zamawiać jedzenie do stolika lub pokoju hotelowego. To wszystko bez angażowania kelnera czy kelnerki. Wystarczy zeskanować kod QR, wybrać z menu restauracji dania i czekać na ich dostarczenie do stolika.  By ułatwić wybór dania potrawy mają zdjęcia, opisy, a co ważne dla restauratorów, menu można zmieniać w czasie rzeczywistym, w zależności od tego co jest dostępne w kuchni – wyjaśnia Piotr Jędras z e-waiter.pl.

Po piąte: interaktywność

Uczestnicy spotkania to eksperci w swoich dziedzinach. Ich głos się liczy, dlatego odbędą się aż dwie sesje FOR Dating – czyli specjalistycznych warsztatów biznesowych, gdzie aż 100 liderów branży podzieli się doświadczeniami i „tipami na przetrwanie”, to wszystko przy 10 stołach networkingowych. W ten sposób zaprosimy również do integracji z dziesięcioma TOP Restauratorami MADE FOR RESTAURANT nominowanymi w kategorii „Skuteczność Biznesowa”. To będzie unikatowy moment w historii biznesu gastro.

Po szóste: menu degustacyjne od 10 szefów i barmanów

Uczestnicy doświadczą 10 trendów restauracyjnych interpretowanych w degustacjach wybitnych Szefów Kuchni i Barmanów. Nazwiska ekspertów, szefów i barmanów będą ujawniane sukcesywnie w czasie właśnie rozpoczynającej się kampanii informacyjnej w Social Mediach FOR – profesjonalnie dla gastronomii oraz mediach partnerskich.  

Po siódme: pomoc i usprawnienie

Partnerzy strategiczny konferencji to firmy, które odpowiadają na potrzeby rynku gastronomicznego, spełniają najwyższe standardy i biorą czynny udział w procesach, które pozwalają polskiej gastronomii odpowiadać na wyzwania trudnych czasów.

– Chefs Culinar to firma zajmująca się dostawami dla szeroko pojętej gastronomii. Warto też podkreślić, że w naszym asortymencie nie brakuje półproduktów i gotowych dań (semi-convenience i convenience)– wszystko z różnych półek cenowych, tak by restauratorzy, którzy zmagają się z brakami kadrowymi mogli płynnie prowadzić swoje firmy. Każdy szef kuchni wie jakim ułatwieniem są obrane i umyte ziemniaki, zapeklowane mięso, czy nawet gotowe przekąski i desery, gotowe do spożycia po niewielkiej obróbce – wyjaśnia Monika Szczepańska-Kryska, E-commerce Manager w Chefs Culinar.

Po ósme: Manifest Great Taste – Zero Waste!

To czas szukania dodatkowych oszczędności i przyjrzenia się swoim biznesom. Przekonanie, że nic się nie marnuje w profesjonalnej kuchni jest często mitem i ciągle jest dużo przestrzeni do optymalizacji i możliwości kreatywnego poszukiwania zasobów. Dzięki współpracy z wyjątkowym partnerem merytorycznym EIT FOOD w czasie konferencji zaprezentujemy i zaprosimy do skorzystania z GREAT TASTE – ZERO WASTE Manifestu, który nie tylko zawiera najważniejsze wytyczne jak marnować mniej, ale też podpowiada jak ograniczyć straty żywności w profesjonalnej kuchni. Projekt ten powstał, jako efekt prac ekspertów z 7 państw regionu krajów Morza Bałtyckiego w tym Polski we współpracy z EIT Food, Danish Cultural Institute in Baltics i wsparciem Nordic Council of Ministers. 

Po dziewiąte: kultowe miejsce

Nieprzypadkowo wybraliśmy też miejsce naszej kwietniowej konferencji – Novotel Centrum, to Hotel z historią. Spotkamy się w miejscu, które przetrwało niejeden kryzys i zawirowania ekonomiczne.

– Każda jednostka biznesowa, również hotel, aby mógł funkcjonować musi być rentowny. Krótko mówiąc musi zarabiać na swoje utrzymanie i przynosić zyski właścicielowi. Nasz hotel funkcjonujący na rynku warszawskim już prawie 50 lat dobrze odnajduje się w trudnych sytuacjach. Nie możemy również zapomnieć o naszych ambicjach związanych ze społeczną odpowiedzialnością. Warto tutaj wspomnieć o działaniach na rzecz ochrony środowiska oraz przeciwdziałaniu marnotrawieniu żywności. To działa nie tylko korzystnie marketingowo ale i ekonomicznie – mówi Wojciech Keksik, Dyrektor Hotelu Novotel Centrum.

– Nasza konferencja to mocne uderzenie, takie spotkanie na szczycie. Porozmawiamy z najskuteczniejszymi i najbardziej doświadczonymi w branży gastro osobami, ba nawet osobowościami! Razem zmierzymy się z tematem jakim jest KRYZYS – podsumowuje Agnieszka Małkiewicz, organizatorka konferencji Made For Restaurant.

Partnerzy wydarzenia to aż 20 starannie wybranych firm i marek. Współpracujemy strategicznie z: Cheff.it, E-waiter.pl, Chefs Culinar Polska, Winterhalter Polska oraz biznesowo: Cheman, Antonius Caviar, Aviko B.V., Unilever, Instytut Win Niemieckich, BUH, Citibank, Rational, Mojstolik.pl, Acqua Panna i i San Pellegrino, Chopin Vodka, Kruszwica, Nespresso, workinn.app., a naszym partnerem merytorycznym jest m.in. Food EiT.

FOR Solutions

Organizatorem Konferencji jest FOR Solutions: https://forsolutions.pl/

FOR Solutions to agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży Food & HORECA. W swojej codziennej pracy agencja FOR buduje strategie marketingowe, zajmuje się działaniami PR, obmyśla niestandardowe wydarzenia, inicjuje spotkania i buduje relacje. W tym celu stworzono MADE FOR Restaurant, cykl biznesowych spotkań, które są rozwijane z determinacją i wiarą w sukces branży Food&HORECA.

Zobaczcie jaki jest plan na nadchodzące Made For Restaurant oraz jak wyglądały wcześniejsze edycje. Każda inna, wyjątkowa i zapadająca w pamięć!

https://forsolutions.pl/madeforrestaurant-warszawa-2023/

Źródło: For Solutions

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Bocuse d’Or Poland 2023 – zgłoszenia tylko do 31 maja!

Kolacja degustacyjna w F…ing Delicious: Champagne Jean Michel x Tomasz Olewski

Gęsina na św. Marcina od Grzegorza Gajdy, szefa kuchni w Novotel Poznań Centrum

Garmaż od Ukrainek. Nowa akcja pomocowa od Grupy Arche

Trzecia odsłona kolacji Grand Dinners już w maju

Nowo otwarte Bistro Młyn w samym sercu gdańskiej Wyspy Spichrzów