Od 22 lat związany z branżą gastronomiczną, doświadczenie zdobywał m.in. w hotelu Jan III Sobieski oraz w międzynarodowych korporacjach wprowadzając na rynek gastronomiczny wiele ekskluzywnych brandów alkoholowych. Poprzez swoją agencję Smarten współpracuje z czołowymi szefami kuchni w Polsce i za granicą. Organizuje wiele wydarzeń kulinarnych i szkoleń, w tym polską selekcję Bocused’Or, najbardziej prestiżowego konkursu kulinarnego na świecie. Zajmuje się również doradztwem dla hoteli i restauracji z zakresu Public Relations. Zarządza wizerunkami wielu szefów kuchni w Polsce, jest cenionym specjalistą w zarządzaniu kompetencjami marketingowymi współpracując z wieloma firmami z branży HoReCa.
„Restaurant Management” to czasopismo o merytorycznym charakterze skierowane do branży HoReCa. Autorami są najlepsi eksperci i inspirujący praktycy, których wiedza i doświadczenie poparte są imponującymi sukcesami. Poruszamy zagadnienia związane ze wszystkimi aktualnymi wyzwaniami w prowadzeniu lokalu gastronomicznego.
Magazyn skierowany jest do szefów kuchni, właścicieli i menedżerów restauracji, firm cateringowych oraz szkół gastronomicznych. W każdym numerze publikujemy ciekawe i merytoryczne artykuły, wywiad z wybitną osobistością z branży HoReCa oraz przepisy znanych szefów kuchni.