Ukończył Międzynarodowe Zarządzanie Marketingowe na University of Professional Education w Hadze (NL). Studiowałpodyplomowo w Oestrich Winkel (Rheingau) oraz Durham University (UK). Absolwent Wine School of Excellence. Posiadacz dyplomu ukończenia kursu Advanced Method of up-selling. Ukończył WSET 3. Propagator kultury picia wina w restauracji. Konsultant i kreator nowatorskich rozwiązań podnoszących efektywność sprzedaży win w restauracji. Doradca wielu renomowanych restauracji w Polsce. Prywatnie bardzo otwarta i optymistyczna osobowość.
„Restaurant Management” to czasopismo o merytorycznym charakterze skierowane do branży HoReCa. Autorami są najlepsi eksperci i inspirujący praktycy, których wiedza i doświadczenie poparte są imponującymi sukcesami. Poruszamy zagadnienia związane ze wszystkimi aktualnymi wyzwaniami w prowadzeniu lokalu gastronomicznego.
Magazyn skierowany jest do szefów kuchni, właścicieli i menedżerów restauracji, firm cateringowych oraz szkół gastronomicznych. W każdym numerze publikujemy ciekawe i merytoryczne artykuły, wywiad z wybitną osobistością z branży HoReCa oraz przepisy znanych szefów kuchni.